Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין קצת יותר ללמוד פירושים של מילים וכמה שאלות בנוגע לחיבורים של רמקולים והגברתם...

 

אז ככה יש לי ברכב מערכת של זוג 6/9 וזוג קומפוננט 6.5 של הרץ וסאב של פיונייר (הספק מקס' 1400W והספק נומי' 400W) שזה משו שלא הבנתי מה זה אומר...

כל המערכת הזאת מחוברת למגבר של LANZER דגם lanzar vibe 532 n 3200W 5ch הכל מחובר כמו שצריך על ידיי מתקין כמו שצריך עובד פיקס..

אולי אם אני ילמד וישכיל בנושא אני רוצה לשחק קצת עם הסאב ולהוריד את הקומפוננט ולהשאיר רק את ה6/9 והסאב בשביל לקבל יותר עוצמה בזה שיתפנה לי 2 ערוצים במגבר

 

 

ואצלי בבית יש רסיבר של yamaha דגם htr-5740 6.1ch יש לו 100w לערוץ הוא ישן אפשר לומר מבחינת הדגם והשנה שלו אבל עובד פצצה אין מה להגיד..

1.ברצוני להבין מה זה אומר אום? חוץ מהתנגדות מזה אומר התנגדות? הצלחתי טיפה להבין שנגיד 2 אום מבחינת כח לרמקול נותן יותר עוצמה מ4 אום 6 או 8

(אם מעניין אותכם לאן אני חותר זה לעוצמה פחות איכות יותר באס יותר רעש)

2.מה קורה אם אני מחבר רמקול עם 2 חוטים בהצלבה לשני ערוצים הוא מקבל 100W כפול 2? 200W?

3.רסיבר כמו שלי נגיד יכול להפעיל לדחוף להגביר לא יודע בשפה שלכם סאב של רכב??

4.איך אני משנה רמות של אום? איך אני שולט בזה? זה אפשרי בכלל או שזה קבוע מראש ברמקול וקבוע ברסיבר ואין אופציה לשנות?

5.כמה אום המגבר שלי בכלל נותן? אני צריך להתאים אליו רמקולים לפי הנתונים שלו בשביל להוציא ממנו את המקסימום?

 

תודה רבה לעונים ולעוזרים סליחה על החפירה פשוט שמלא זמן אני כבר רוצה יותר להבין בתחום הזה..

פורסם

תתחיל פה:

http://www.carsforum.co.il/vb/announcement.php?f=15&a=6

תמשיך כאן (שים לב, הלינק הוא דרך היסטוריית WEB, תמונות לא יופיעו כנראה, אבל המלל כן):

https://web.archive.org/web/20151214044135/http://www.autosound.co.il/main.asp?url=index.asp&cat=Theory

ואם רוצה חומר באנגלית, ראה כאן למשל:

http://www.bcae1.com/

×
×
  • תוכן חדש...