Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממש חבל עד שלא יעשו משהו קיצוני כל ה'סמים' האלה לא יוצאו מחוץ לחוק גם נראה לי שהסאלוויה עדיין חוקית

GTA זה הכי אחי .

פורסם

תגידו איפה אתם חיים??? במאדים :lol:

דובר על זה עשרות פעמים בחדשות ובעיתונים לפני כחודשיים :roll:

 

 

*עריכה*

הכתבה נכתבה ב:

יום רביעי, 5 בינואר 2005

 

 

בברכה

נדב

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

פורסם
בקשר לכותרת , מתי תלמד שלא אומרים "עד מתי" אמור הייפייפיי או ימפייפיי :idea:

אצלנו (קיריה-יומיות,בלי תורנויות,שעה 13:00 הביתה!!! חמשושים קבועים)

מותר להגיד עד מתי......:wink:

פורסם

עזבו שטויות, אני מדליק כל יום קטורת בריח קנאביס, זה מביא סטלה כזאת פצצות לגבות וזה גם חוקי כי זה לא סמים ממש.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

זה עדיין חוקי

 

מה שהכי הדהים אותי, באמצע ת"א יש חנות רק לבנגים! לא ברור לי איך החנות פעילה עם החוקים של היום

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
זה עדיין חוקי

 

מה שהכי הדהים אותי, באמצע ת"א יש חנות רק לבנגים! לא ברור לי איך החנות פעילה עם החוקים של היום

 

פועלת בתור חנות כדים לעציצים אין להם קשר לעישון :-)

פורסם
פועלת בתור חנות כדים לעציצים אין להם קשר לעישון :-)
הם מוכרים "עיר הנמלים" עם ארובה...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

יש בת"א יצורים כאלה שלא חשבתי שהם קיימים. לפני יומיים מישהו אומר לי תחליף את החולצה הצבע שלה שלילי זה עושה לך אנרגיות לא טובות, מישהו אחר בא החזיק אבן אומר לי וואי איזה אנרגיות! זה יותר טוב מסקס! אחרי שהוא הלך הוא גם חזר כי הוא התרוקן מהאנרגיות אז הוא בא להיטען שוב, אני חשבתי שאני בסרט.

 

בקיצור אנשים תפסיקו לעשן חשיש וכאלה זה דופק לכם את המוח במובן השלילי

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
יש בת"א יצורים כאלה שלא חשבתי שהם קיימים. לפני יומיים מישהו אומר לי תחליף את החולצה הצבע שלה שלילי זה עושה לך אנרגיות לא טובות, מישהו אחר בא החזיק אבן אומר לי וואי איזה אנרגיות! זה יותר טוב מסקס! אחרי שהוא הלך הוא גם חזר כי הוא התרוקן מהאנרגיות אז הוא בא להיטען שוב, אני חשבתי שאני בסרט.

 

בקיצור אנשים תפסיקו לעשן חשיש וכאלה זה דופק לכם את המוח במובן השלילי

האנשים שציינת נקראים "היפים" "חובבי טבע" ו "חשישניקים". :)

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם
יש בת"א יצורים כאלה שלא חשבתי שהם קיימים. לפני יומיים מישהו אומר לי תחליף את החולצה הצבע שלה שלילי זה עושה לך אנרגיות לא טובות, מישהו אחר בא החזיק אבן אומר לי וואי איזה אנרגיות! זה יותר טוב מסקס! אחרי שהוא הלך הוא גם חזר כי הוא התרוקן מהאנרגיות אז הוא בא להיטען שוב, אני חשבתי שאני בסרט.

נו, אז פגשת את ג'ודי ניר-מוזס-שלום (אשתו של בעלה של אשת שר החוץ).

למה חייבים לדווח לפורום על כל תצפית? :evil:

פורסם

אישפוז פגשתי גם את ג'ודי הזאת, תאמין לי היא נורמלית ליד היצורים שתארתי בהודעה הקודמת!

 

אני מדבר איתכם על אנשים מוזרים, כאלה שעישנו משהו ונדפק להם המוח. כאלה שנכנסים אליך לעבודה, ואומרים " נו איך אני נראה? נכון אני נראה שונה? כי פתחו לי את העין השלישית!"

 

אני לא מאחל לאף אחד פה כאלה מפגשים

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...