Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אודי Q5 במחיר מעניין ב-Carcost - מה הקאטץ'?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי את הרכב להלן ב-Carcost:

https://www.carcost.co.il/deals/deal/1591

 

אודי Q5 החדשה, מנוע 2.0, ב-289K. למיטב ידיעתי המחיר הנמוך ביותר ל-Q5 הוא בסביבות 345K.

שימו לב שלא מדובר על 0 ק"מ, אלא על רכב חדש שהקונה רשום כבעלים 00.

ניסיתי להבין מהיכן מגיע המחיר הנמוך יותר, והדבר היחיד שראיתי הוא מנוע חלש יותר (180 כ"ס במקום 252). האם באמת זה העניין, או שיש פה עוד "פשרות"?

פורסם

לדעתי הרכב בקישור ששלחת הוא בעל הנעה קדמית בלבד, בניגוד לדגמים היקרים יותר שהם 4x4.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

יכול להיות שמדובר בשאריות של הדור הקודם.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

כל הסימנים מעידים שמדובר שם על הדגם היוצא עם תמונות של החדש כ"פחחח מה 'כפת לי שמתי ט.ל.ח"

ה-Q5 החדש לא מגיע לישראל עם הנעה קדמית, זה קודם כל.

דבר שני הוא המנוע - 180 כ"ס. המנוע החדש בגרסה החלשה מפיק 190 כ"ס, כנ"ל הדיזל החדש.

מעבר לזה מופיעות שם כל המידות של הדגם הישן - אורך 462, בסיס גלגלים 280 וכו'.

 

עריכה: כנ"ל ההודעה הקודמת על ה-4X4. המנוע החדש ב-4X4 מפיק 252 כ"ס וגם פה יש את אותן מידות של הדגם הישן.

עריכה2: אני לא לגמרי משוכנע שאין פה מקום לתביעה על הטעיה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

הנחה משמעותית ממה? ממחיר המחירון של הדגם החדש, כן. אין ספק. אבל כמה תצטרך להוריד במחיר כשתבוא למכור אותו, כי בשנה של הדגם שלך יש כבר "את הצורה החדשה"? אני מנחש שאלפים בודדים פחות מההנחה שאתה מקבל עכשיו.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

כשאתה תרצה למכור את הרכב, וזה יגיע באיזו נקודה - אתה תתקל בבעיה חמורה - אף אחד לא רוצה לקנות רכב משנת 2017 שנראה מיושן ושייך לשנת 2010.

 

אתה תצטרך להוריד במחירון, כדי להתחרות בדגמי 2016.

פורסם

שימו לב שכתוב שהרוכש ירשם כיד ראשונה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לא הבנתי איפה הדיל פה. אני מעריך שאת הדגם החדש אפשר להוציא ב300 על הכביש. אז הישן צריך להעלות מקסימום 260-270.

תזכרו תמיד שאצל אודי ישראל המחירים הם פיקטיבים, העסקאות נסגרות עשרות אלפים פחות.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
תזכרו תמיד שאצל אודי ישראל המחירים הם פיקטיבים, העסקאות נסגרות עשרות אלפים פחות.

זה נכון לכל סגמנט הפרימיום, לא רק אצל אאודי.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

ףבאופן עקרוני אתה צודק אבל אצל אודי ההנחות הם מטורפות במיוחד. לדוגמא: יש לי חבר שקיבל הנחה של 150K על Q7.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

ברמת המחירים של הQ7 יכול להיות.

קשה לי להאמין שברמת מחירים של 300k מדובר בעשרות אלפים. אבל אולי אני טועה.

יש לי חבר שמתכוון לקפוץ אליהם ביום שישי, אז נראה עם איזו הצעה יצא משם.

פורסם

כנראה שאף לא רכשת רכב פרמיום.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...