Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן כולם

 

אני מתכוון לקנות סקודה פאביה יד שנייה בקרוב.

 

אחרי חפירות ובירורים רבים החלטתי שזה הרכב שהכי יתאים לי.

 

התקציב שלי הוא 30000 ש"ח. ראיתי שאפשר למצוא רכבים מ2012 בסכום הזה ולפעמים נדירות גם מ2013 אך אלו יהיו לרב עם קילומטרז' רב...

 

השאלה אם יש הבדלים משמעותיים בין השנתונים ושווה להתאמץ ולחפש 2013 במצב טוב.

פורסם

רק ידני.

כל האוטומט מהשנתונים האלה באים עם תיבת dsg, שעכשיו בדיוק נגמרת האחריות שלה (5 שנים..).

ממה שאנשים דיווחו בפורום:

לתקלת מכטרוניק - 8,000₪ תיקון

החלפת מצמדים - 4,000-6,000₪ תיקון

 

לשיקולך

שלומי

פורסם

אם התכוונת לקנות רק ידני אז הכל בסדר.

התכוונתי שאם רצית אוטומט, יש פוטנציאל לבעיות, שהטיפול בהן יקר.

 

רק שים לב, במנועי 1.2 (יכול להיות שגם ב1.4, לא זוכר) יש איזשהי בעיה עם הטיימינג.

מה שעושים בדרך כלל זו החלפה יזומה של השרשרת/מותחן ואז אין בעיות..

 

אם תרכוש אחת, קפוץ למוסך רון (מומחה ברכבים האלה) כדי שיבדוק את הרכב ויגיד לך אם להחליף את המותחן או לא, לדעתי סיפור של 2000-2500₪ מקסימום.

שלומי

פורסם

בבעלותי סקודה פאביה 2012. אין הבדל משמעותי בין השנים להבנתי. הרכב חסכוני מאוד, איטי, לא מאובזר ואני אוהב אותו מאוד. אני נוסע כמו סבתא זקנה רוב הזמן ועושה 5 ליטר ל100 קילומטר. השיא שלי זה 4.5. אבל - רוב המוחלט של הנסיעה הוא בינעירוני.

 

הגיר הידני בקלות הכי מוצלח שתפעלתי בין הרכבים בסגמנט הזה. מאוד נעים להעביר הילוכים והקלאץ' ידידותי, לינארי וחזק. בהיותי נהג חדש ולא מנוסה יותר מפעם אחת הצלחתי (בטעות) לזנק בעליה בהילוך שני ללא דוושת הגז.

 

יש קצת דיליי בין הדוושה לסל"ד. רואים את זה במיוחק כשמורידים הילוך מ3 ל2, מקשה על התאמת סל"ד.

 

בגאז' גדול, מושבים סבירים מינוס. מזגן מאוד חזק, רוב הזמן אפשר להפעיל אוורור ולמות מקור/חום. ביטוח יקר, טיפולים יקרים. במינימום ידרשו איתוראן.

×
×
  • תוכן חדש...