Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

היום נדלקה לי נורת צ'ק אנג'ין ובמקביל הטורים החלו לרעוד טיפה בסרק,והגיר סוחב הילוכים עד ל4K ואז מוריד הילוך.

כאמור הרכב יונדאי ו10 אוטומטית,אודה לכם אם תכוונו אותי למקור התקלה:

 

 

P0121 כשל מעגל מפסק "A / "חיישן מיקום דוושת גז או חיישן מצערת,טווח ביצועים.

check engine P0121.jpg

פורסם

ניקוי בית מצערת זה לא הפתרון כאן.

יש לבצע אבחון חווט של חיישן מצב מצערת, של החיישן עצמו ושל המתחים שמגיעים לחיישן/חוזרים ליחידת הבקרה.

האם התקלה קבועה? הכוונה מוחקים אותה והיא חוזרת מייד?

פורסם

מה שדניאל אמר. זה יותר קשור לחיווט לחיישן ולאו דווקא החיישן.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

בדגם הנ"ל בהחלט יכול להיות ויצא לי להתקל במצערת מלוכלכת שמדליקה את הקוד תקלה הנ"ל .

 

אם כבר תכסה את 2 האפשרויות במקביל, גם תבדוק חיווט וגם את המצערת עצמה ברמת הלכלוך, ואם יש צורך תנקה.

פורסם

למה ככה?

מה רע בלנקות מצערת גם בתור תחזוקה מונעת ברכב בן 6?

ואם על הדרך זה עלול להעלים תקלה שנרשמה במחשב זה winwin .

פורסם

קודם פותרים את התקלה, שהיא חשמלית גרידא אח"כ מתפנים לבצע פעולות תיקון/תחזוקה נוספות, אם בכלל יש צורך בהן.

פורסם

שוב- מהיכרות עם הדגם , לא בהכרח תקלה חשמלית .

 

כנ"ל גם בסוויפט- שם זה מראה על כשל בדוושת תאוצה ובפועל רק המצערת הייתה מלוכלכת .

 

יש לי נסיון עם כמה i10 , ויצא לי להתקל בתקלות שונות ומשונות ברכבים הללו.

 

בהצלחה בכל מקרה, תעדכן למען הבאים...

פורסם

לכל תקלה יש הסבר.

תביא בפעם הבאה צילום מסך פרמטרים של הפוטנציאומטרים של המצערת, בפעם הבאה שאתה נתקל בקוד תקלה של בית מצערת בגלל לכלוך.

פורסם

במקרה שלי החיווט של הצמה בבית המצערת פשוט נהרס. לי גם היה B ולא רק A, ואז המחשב מגביל את הרכב ל 15 קמש. קניתי צמה שלמה באיביי והחלפתי את כולה.

אבל זה לא אותו הדגם, בסופו של דבר.

אתה יכול לבדוק את המגעים של החיישן ובדיקה ויזואלית של הצמה. אם התקלה מופיעה באופן רנדומלי, זה אולי מגע רופף.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

×
×
  • תוכן חדש...