Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מימוש אחריות על רכב בן שנה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רוני,

 

אשמח אם תוכל להוסיף את הפרטים הבאים שיעזרו מאוד לחברי הפורום, במידה ויתקלו בבעיה דומה..

 

1. באיזה רכב מדובר

2. הקילומטרז' שעבר הרכב

3. שם המוסך

 

תודה!

 

גולף 2016

14 וקצת

רכב בעוד שבועיים יהיה בן שנה

 

מוסך מרכזי בחוף שמן בחיפה, אני לא בטוח שזה השם שלו, זה פשוט השם של האזור תעשייה שם...דרך אגב אחלה שירות.

פורסם (נערך)

מאזדה 6 בת שלוש שכבר הוחלף לה הגה פעמיים פלוס גימורי דלתות, גולף בת שנה (או פחות) עם הגה וידית הילוכים מתקלפים...

מה אתם עושים עם הרכבים שלכם תגיד לי?שואל ברצינות.

עריכה אחרונה על ידי robertf
פורסם

חחח האמת שכלום.

גם בגולף וגם במאזדה זה היה משהו נקודתי (קטן יותר מפקק של בקבוק), פשוט ברגע שמתחילים לנסות לסדר את זה עם חומרים כאלה או אחרים, או מנסים לנקות עם חומרים (כמו שעושים לרוב במכוני שטיפה) אז האחריות מתבטלת בטענה שאותו החומר גרם לכך וקל מאוד להוכיח את זה שיש על ההגה חומר כזה או אחר...

לגבי הגימורי דלתות גם אני הופתעתי שהחליפו את זה, לא ראיתי שם בעיה בכלל, אבל אם נותנים לא תיקח ??

פורסם
בטח vag.

קרה לי באוקטביה.

זה יכול לקרות בכל רכב.

פיאסטה שהייתה לי, 2012, עם כ-7000 ק"ם על השעון, כמעט שנה על הכביש, חנתה כמעט כל הזמן בחנייה מקורה:

IMG_0081.jpgIMG_0080.jpg

 

כרגע אני עם איביזה 2014, 21000 ק"ם וההגה נראה חדש. בפיאסטה היה כנראה פגם בייצור.

פורסם

אצלי אופל אסטרה, שנתיים על הכביש,קילוף ידית הילוכים והתחלת קילוף במשענת יד.

 

Sent from my G7-L01 using Tapatalk

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

×
×
  • תוכן חדש...