Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אין לי הרבה ידע על מכוניות אבל בחצי השנה האחרונה אם כל מה שעברתי עם הניסן שלי אני כבר פחות או יותר מבין.

נתחיל מיזה שאני ממש לא מרוצה מהאוטו אלוי והיה מישהו שאומר לי לא לקנות את האוטו הזה.

הבעיה היא ככה מי שקניתי את הניסאן שלי יש לי בעיה שאני שומע כל פעם שהטורבו ניכנס לפעולה מין בריחת אויר או כמו רעש של דליפה כזאת, כל פעם שהסלד מגיע ל1700 1500 מתחיל הרעש ואז הוא גם נעלם כאשר הסלד מגיע גבוה. עשיתי ניסעת מיבחן עם עוד מכוניות כמובן שלא היה רעש כזה ובניסאן אומרים שזה בגלל שהמנוע הוא יורו 6 וזה רעש תקין. לאחר כמה נסיעות מיבחן ובדיקה של המחלקה הטכנית החליפו לי טורבו והרעש אומנם ניהיה חלש יותר אבל הוא עדיין קיים.

כל מוסך שהוא לא מורשה אומר לי שמשהו לא בסדר ובמוסך מורשה אומרים לי שאין מה לעשות וזה רעש טבעי.

כמובן שאני לא יטפל במוסך שהוא לא מורשה כדאי שלא יגידו שהרסתי משהו.

 

קיצר אני לא יודע אולי אחד מימכם יכול לשער מאיפה בה הרעש... אני חושב שזה מגיע ממערכת היניקה כי אם אני מוציא את הפילטר הרעש ניהיה אותו רעש רק חזק יותר.

 

חשוב לצייו שהרעש הוא רק שהאוטו בהילוך D ו R בהילוך סרק הוא לא מופיע.

 

אם למישהו יש רעיון מאיפה זה בא אני ישמח כי אני נואש כבר.

 

חשבתי לשים ספוג איפה הפילטר אויר אולי זה יעזור

פורסם

עשיתי את זה והם אומרים שזה בגבול הרעש התקין למרות שיש הבדל ענק בין השתיים.

הם מנסים להתחמק מהבעיה ומסרבים לקבל את האוטו למוסך אלה עם כן המחלקה התכנית של קרסו באה.

כמו שציינתי החליפו כבר טורבו ועדיין לא עזר.

אין לאוטו 10 אלף קילומטר והבעיה התחילה מיום קבלתו

פורסם

נשמע לי כמו בריחת אוויר/גדישה מאיפשהו בצנרת, בדקו את זה?

פורסם
לא יודע כדאי לבדוק את זה צריך לעלות את האוטו על הליפט ולשים על D ?

אם כן אז לא

 

תחבר obd ותבדוק לחץ גדישה.

 

נשמע שמה שמפריע לך זה צליל יניקה שמופיע כשהטורבו גודש.

 

נתחיל מזה שתבדוק לחץ גדישה ונשווה לנתוני יצרן , כך התמונה תתבהר יותר.

×
×
  • תוכן חדש...