Jump to content

אפיזוהר1

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אפיזוהר1

  1. לא יודע כדאי לבדוק את זה צריך לעלות את האוטו על הליפט ולשים על D ? אם כן אז לא
  2. עשיתי את זה והם אומרים שזה בגבול הרעש התקין למרות שיש הבדל ענק בין השתיים. הם מנסים להתחמק מהבעיה ומסרבים לקבל את האוטו למוסך אלה עם כן המחלקה התכנית של קרסו באה. כמו שציינתי החליפו כבר טורבו ועדיין לא עזר. אין לאוטו 10 אלף קילומטר והבעיה התחילה מיום קבלתו
  3. שלום לכולם. אין לי הרבה ידע על מכוניות אבל בחצי השנה האחרונה אם כל מה שעברתי עם הניסן שלי אני כבר פחות או יותר מבין. נתחיל מיזה שאני ממש לא מרוצה מהאוטו אלוי והיה מישהו שאומר לי לא לקנות את האוטו הזה. הבעיה היא ככה מי שקניתי את הניסאן שלי יש לי בעיה שאני שומע כל פעם שהטורבו ניכנס לפעולה מין בריחת אויר או כמו רעש של דליפה כזאת, כל פעם שהסלד מגיע ל1700 1500 מתחיל הרעש ואז הוא גם נעלם כאשר הסלד מגיע גבוה. עשיתי ניסעת מיבחן עם עוד מכוניות כמובן שלא היה רעש כזה ובניסאן אומרים שזה בגלל שהמנוע הוא יורו 6 וזה רעש תקין. לאחר כמה נסיעות מיבחן ובדיקה של המחלקה הטכנית החליפו לי טורבו והרעש אומנם ניהיה חלש יותר אבל הוא עדיין קיים. כל מוסך שהוא לא מורשה אומר לי שמשהו לא בסדר ובמוסך מורשה אומרים לי שאין מה לעשות וזה רעש טבעי. כמובן שאני לא יטפל במוסך שהוא לא מורשה כדאי שלא יגידו שהרסתי משהו. קיצר אני לא יודע אולי אחד מימכם יכול לשער מאיפה בה הרעש... אני חושב שזה מגיע ממערכת היניקה כי אם אני מוציא את הפילטר הרעש ניהיה אותו רעש רק חזק יותר. חשוב לצייו שהרעש הוא רק שהאוטו בהילוך D ו R בהילוך סרק הוא לא מופיע. אם למישהו יש רעיון מאיפה זה בא אני ישמח כי אני נואש כבר. חשבתי לשים ספוג איפה הפילטר אויר אולי זה יעזור
  4. קישור להקלטה שים לב שזה בשניות הראשונות יש זימזום מציק הוא רק שהרכב בD והוא לא רק שנוסעים גם בעמידה שאתה במצב D כל שאר ההילוכים לא מופיע ואני חייב להגיד שמכבים את המזגן אז שומעים אותו פחות שהאוטו במצב עמידה
  5. שלום לכולם יש לי בעיה מאוד מציקה, קניתי ניסן קשקאי 2016 מהיבאון וקיבלתי אוטו תקול שהמוסכים והיבואן רוצה להתנער מלתקן אותם והם אומרים לי שהכל תקין אני יסביר לכם את הבעיות תגידו לי אם זה בעיה ואם זה ממה שאני חושב. בנסיעה ברגע שהטורבו פועל אז שומעים את היניקה חזק בנסיעה כמו רעש של אויר תמידי כאילו מערכת היניקה לא אטומה מספיק [אני לא מדבר על הצליל של הפריקה של הטרבו] דבר שני זה שאני בD יש רעש זימזומים כאלה כמו של 2 מתכות שמשהו נוגע בהם ושאני אני מעביר לN או P זה נעלם הרעש אני לא יודע אם זה מהגיר או לא אני רק יודע שאחרי כמה דקות נסיעה אני מתחיל לשמוע את זה וזה רעש מחרפן רעש של זימזום כמו צרצר אם למישהו יש מושג מה הבעיות אני מאוד אשמח כי אני מרגיש תקוע עם אוטו חדש שהוא בעייתי דרך אגב אחרי 100 קילומטר החליפו לי צלחות כי הם היו עקוממות ככה קילבתי אותם
×
×
  • תוכן חדש...