שלום לכולם.
אין לי הרבה ידע על מכוניות אבל בחצי השנה האחרונה אם כל מה שעברתי עם הניסן שלי אני כבר פחות או יותר מבין.
נתחיל מיזה שאני ממש לא מרוצה מהאוטו אלוי והיה מישהו שאומר לי לא לקנות את האוטו הזה.
הבעיה היא ככה מי שקניתי את הניסאן שלי יש לי בעיה שאני שומע כל פעם שהטורבו ניכנס לפעולה מין בריחת אויר או כמו רעש של דליפה כזאת, כל פעם שהסלד מגיע ל1700 1500 מתחיל הרעש ואז הוא גם נעלם כאשר הסלד מגיע גבוה. עשיתי ניסעת מיבחן עם עוד מכוניות כמובן שלא היה רעש כזה ובניסאן אומרים שזה בגלל שהמנוע הוא יורו 6 וזה רעש תקין. לאחר כמה נסיעות מיבחן ובדיקה של המחלקה הטכנית החליפו לי טורבו והרעש אומנם ניהיה חלש יותר אבל הוא עדיין קיים.
כל מוסך שהוא לא מורשה אומר לי שמשהו לא בסדר ובמוסך מורשה אומרים לי שאין מה לעשות וזה רעש טבעי.
כמובן שאני לא יטפל במוסך שהוא לא מורשה כדאי שלא יגידו שהרסתי משהו.
קיצר אני לא יודע אולי אחד מימכם יכול לשער מאיפה בה הרעש... אני חושב שזה מגיע ממערכת היניקה כי אם אני מוציא את הפילטר הרעש ניהיה אותו רעש רק חזק יותר.
חשוב לצייו שהרעש הוא רק שהאוטו בהילוך D ו R בהילוך סרק הוא לא מופיע.
אם למישהו יש רעיון מאיפה זה בא אני ישמח כי אני נואש כבר.
חשבתי לשים ספוג איפה הפילטר אויר אולי זה יעזור