Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

רציתי המלצה לרכב בשבילי, סטודנט בן 23 כרגע מחזיק בשברולט ספארק 2011.

 

מחפש רכב באותו שנתון או שנתון קצת יותר נמוך אבל שיפנק יותר(חזק יותר/מאובזר יותר).

 

רוב הנסיעות שלי הן בינעירוניות(רופין-פרדס חנה) הלוך חזור כל יום וקצת מסביב, אם אפשר רכב שיהיה פחות עצל מה ספארק זה מעולה, חשוב שיהיה חסכוני באותה מידה (בערך 1/14) משולב, ידני, עלויות אחזקה נמוכות, ובלי יותר מידי מחלות.

 

בינתיים חשבתי על פיאסטה 2011 ידנית/פיאט בראבו 2011 ידנית/פיאט בראבו 2009-10 1.4 טורבו רובוטית.

 

איך הפיאט בגירסת הטורבו הרובוטית? הבנתי שהגיר נוטה לבעיות.

 

אשמח לקבל עוד המלצות בהתאם לדרישות.

 

תודה רבה מראש,

סהר.

פורסם

איך הסיריון עונה על ההגדרה רכב מפנק יותר או מאובזר יותר?

כמו כן הוא מחפש ידני.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

חפש פונטו איבו ידנית מנוע 1.4 הכי פשוט, מאובזרת לא רע וחיסכונית, לא המנוע הכי חזק אבל עם גיר ידני היא יכולה להיות זריזה.

 

בתקציב הזה קשה לי להאמין שתמצא פיאסטה, כשאני חיפשתי ידנית אז לא היו הרבה ביד 2 ובמחיר גבוהה.

עריכה אחרונה על ידי Adamm
פורסם

אני נוסע על פיאט בראבו טורבו ידנית ומאוד נהנה ממנה. אבל זה אוטו נדיר. יש יותר רובוטיות בשוק. הגיר הרובוטי אמין בסה"כ. הטיפול שצריך לבצע לו זה החלפת שמן בתדירות לא גבוהה וקלאץ' שעלול לסיים את חייו אחרי כ 100 א' ק"מ+, תלוי איך נהגו ברכב.

התמורה למחיר של הבראבו מצוינת.

בתקציב שלך תוכל לקנות 2009-2010

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

פורסם

תודה על התגובות, אברר בנוגע לבראבו.

 

ראיתי פיאסטה 2012 ידנית עם קמ סביר ב32000, מאמין שאחרי מיקוח אצליח לסגור ב30 וזה תוספת שאני מאמין שאצליח להוסיף אם האוטו יהיה במצב טוב

פורסם

הפיאסטה לא תהיה זריזה מספארק,איכות חומרים עדיפה ומרווח עם תא מטען אבל תכלס?

לא ממש עשית שידרוג שאתה מחפש.

כן הכיסאות נוחים יותר אבל זה לא רכב שיגרום לך לחייך.

הפיאט כניראה כן תתן לך בזכות מנוע חזק יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

אתה מתכוון לבראבו 2009-10? מחיפוש שעשיתי רובן רובוטיות והבנתי שזה גיר בעייתי, הידניות נדירות.

 

אשמח לדעת שהגיר מעולה ועל מה כדאי לשים דגש בעת הסתכלות על הדגם?

עריכה אחרונה על ידי saharmen
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

טוב אז הרכב נמכר ולוקחים צעד קדימה את הקניה, הפיאסטות אכן יקרות ממה שציפיתי(חוץ מאחת שבבדיקה) רציתי לדעת מה לדעתכם נחשב קמ גבוה לרכב, ראיתי בראבו 1.4 אוטומטית שנת 2011 עם 160 אק״מ , קמ סביר או שגבוה מידי? אשמח לעוד המלצות ידניות או אוטומטיות בטווח המחירים הזה חשוב שיהיו קטנות יחסית, יותר מהירות/מאובזרות מהספארק, עם שוק סבבה(שלא אבכה במועד המכירה) וזהו בגדול, ראיתי גם איביזה 2010 1.4 ידנית עם 78 אק״מ!!!! במחיר טוב רק שהיא כבר יד שלישית ובתור יד רביעית יהיה קשה להיפטר מהרכב.

 

 

תודה לעוזרים!!!

פורסם

הק"מ של הפיאט גבוה.

איביזה הייתי מחפש 1.6.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אתה מחפש שדרוג ופינוק, לא נראה לי שה207 תתן לך את זה כמו שצריך.

בראבו שמורה בתקציב שלך לדעתי זו אופציה טובה מאוד. אם אתה מחפש חסכון בדלק וגם שדרוג זה קצת קשה, הייתי מציע פלואנס דיזל ידנית אבל לא תמצא בתקציב ותדרש חריגה, אבל תקבל צריכת דלק מעולה, ביצועים טובים, רכב נוח וסוחב טוב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

את האמת שחיפשתי בראבו בנרות, לא מצאתי אחת עם קמ סביר או יד סבירה ובמחיר טוב( יודע יש יותר מידי דרישות, אני יודע).

מצאתי פונטו איבו יד שניה 2012 ב29 אלף השאלה כמה אני אסבול ממנוע 1.4 עם 78 כס וגיר רובוטי

 

בנוגע לחיסכון בדלק-הספארק עשתה לי בממוצע 1:14.7 ככה שאם אמצא רכב שיעשה בממוצע 1:13/12 זה בסדר גמור.

עריכה אחרונה על ידי saharmen
פורסם

אני אישית שונא רובוטים חד מצמדים,אבל תנסה אבא שלי למשל די אהב את הרובוט ב 107.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני לא חושב שהאיבו מהווה שדרוג משמעותי עבורך בביצועים למשל, נכון - רכב יותר גדול, אבל אין לך קפיצה גדולה באבזור או בביצועים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...