Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BMW M140 - שרשור בעדכונים


Smiro
שימו לב! השרשור הזה בן 889 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ביטוח לשנה לי עולה - 16 אלף. בגלל גילי. משער שלבני 30/40+ יעלה פחות. אציין שיש חברות שלא מוכנות לבטח את הרכב בכלל.

טיפולים - החלפת שמן במוסך מרכזי - 2,500 ש"ח. רפידות בלמים וכו' עדיין לא החלפתי אז אני לא יודע. חלק אמרו 10K חלק אמרו 5K. נראה כשנגיע. יש עוד 7 אלף ק"מ.

אגרת רישוי 4668 ש"ח לשנה.

 

לגבי הרכב בעצמו - מבחינת תמורה לכסף - אין, אבל אין, טוב מזה. הרכב לא מושלם, רחוק מכך.

מגרעות:

* יש לפעמים צקצוקים מהפלסטיקים שמשגעים לי את הצורה, אמנם זה קורה בכל רכב, בטח ברכב שהוא קשיח כמו שלי.

* אן גלגל רזרבי.

* מיכל דלק שלם מספיק ל-350 ק"מ במקסימום.

כל השאר:

* איכות הפנים, סבירה. אומר את האמת - לפני הרכב הזה לא יצא לי לחוות BMW מלבד 135 שנסעתי בה כשנה לפני שקניתי את הרכב. אין שום דבר מיוחד. אלומיניום פה ושם, מערכת מולטימדיה בינונית, מערכת סאונד טובה יחסית עם סאב מקורי. כל הדברים ההכרחיים שיהיה נוכח, שום דבר פנסי. אם כי, כשיוצא לי לנסוע במכוניות עממיות כמו מאזדה 3 למשל, או אפילו מיני, ואני חוזר לבימר, מרגישים היטב את ההבדל. הכול מרגיש טוב יותר, מרגיש בנוי טוב יותר, ונראה טוב יותר. אז אמנם זה לא רכב יוקרה אבל כן יש הבדל מול רכבים עממיים. גם מול רכבים מאובזרים הרבה יותר ממנה.

* התנהגות - הרכב מתנהג נהדר. כשלומדים אותו, הוא יודע לעשות מה שצריך, flat בפניות. אין תלונות בכלל. מרוצה מאוד.

* כוח - רוב הרכבים שעולים על הדיינו מוציאים כ-357 כ"ס. 52 וחצי קג"מ. כך שכוח לא חסר.

* הנעה - זה החלק החשוב. הרכב הזה בא עם המון כוח הנעה אחורית, ואופי פרחחי. מה שאומר בכל תנאי של הגה לא ישר, בכל לחיצה על הגז שמתקרבת ל-3 אלף סל"ד הרכב יזרוק את התחת. במהירויות נמוכות / מעמידה הרכב יזרוק את התחת גם עם הגה ישר. צריך לדעת לנהוג בו. לקח לי שנתיים בשביל לבוא ולהגיד שאני יחסית מכיר את הרכב. אם כי עדיין יש עוד המון מה ללמוד.

* צליל - הרכב מהדור שלי (לפני שעבר מתיחת פנים וקיבל פילטר נוראי בשם PPF) - נשמע מעולה. הורדתי את שני הרזונטורים ופתחתי את הVALVE תמידית. הרכב נשמע גיהינום. כל הורדת רגל מהגז אתה שומע crackles and pops. גרגור של 6 צלינדרים, הרכב נשמע WOW ברמות הזויות.

לסיכום -

אני שקלתי להחזיק את הרכב 3 שנים ואז להחליף למשהו אחר. כעת, אינני רואה צורך. הרכב מבחינתי זה הטופ שאפשר לקבל במדינה שלנו מבחינת עלות תועלת. אתה מקבל רכב שנראה טוב, נשמע נהדר, מתנהג מעולה, עם המון כוח, הנעה אחורית, איכות לא רעה, עם כל הדברים הבסיסיים שיהיה נוח לחיות איתו ב-300 K. כדי שאני ארכוש רכב שאוכל ליהנות ממנו יותר, צריך כבר לקפוץ לאזור ה-600/700K. מה שמורידת את היחס עלות / תועלת משמעותית. לכן אמרתי, עד שאוכל לקנות את רכב חלומותיי (911), אשאר עם הרכב הזה. כל עוד לא יהיו הפתעות בדרך כמו בעיות אמינות או תנאים לא טובים בבנק מבחינת המימון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רנו סניק 2010 5 מקומות, 100 אלף ק"מ

לא באותו הסגמנט :) אבל באמת רכב מדהים, למשפחה

 

גם במחיר של פחית קוויאר אמיתית אחת... אתה אוכל איקרה ורודה של מעדני מיקי חצי שנה.

 

השוואה הזויה בעליל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה אמיתי התגובות האלו? ביקשתי עדכון מבעל רכב , למה להכניס את האף עם שטויות ולזבל את השרשור.

לבעל רכב , תודה על עידכונים. רכב מדהים באמת.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיפולים - החלפת שמן במוסך מרכזי - 2,500 ש"ח. רפידות בלמים וכו' עדיין לא החלפתי אז אני לא יודע. חלק אמרו 10K חלק אמרו 5K. נראה כשנגיע. יש עוד 7 אלף ק"מ.

אני רוצה לחדד את הנקודה. מרכזי בניר-צבי או ארצי בפתח תקוה?

כי אפילו עם השחיטה שהולכת בפתח תקווה טיפול קטן שם לא עולה 2.5K. בניר צבי טיפול קטן למנוע 6 בוכנות אמור להיות סביב אלפיה.

רפידות אני ממליץ בחום לקנות לבד. להלן מק"טים ויצרנים:

 

  • APEC BRAKING: PAD1907
  • ATE: 13.0460-4875.2
  • BOSCH: 0 986 494 674, 0 986 494 701
  • BREMBO: P 06 088
  • CHAMPION: 573355CH
  • DELPHI: LP2449
  • FEBI BILSTEIN: 16902
  • FERODO: FDB4611
  • FTE: BL2740A1
  • GALFER: B1.G120-1382.2
  • GIRLING: 6119432
  • HELLA PAGID: 8DB 355 021-271
  • ICER: 182093
  • JURID: 573355J
  • MGA: 1122
  • MINTEX: MDB3259
  • NECTO: FD7607A
  • REMSA: 1491.00
  • ROADHOUSE: 21491.00
  • STOP: 573355S
  • TEXTAR: 2502801
  • TRW: GDB1943
  • WAGNER: WBP25028A
  • ZIMMERMANN: 25028.180.1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה לחדד את הנקודה. מרכזי בניר-צבי או ארצי בפתח תקוה?

כי אפילו עם השחיטה שהולכת בפתח תקווה טיפול קטן שם לא עולה 2.5K. בניר צבי טיפול קטן למנוע 6 בוכנות אמור להיות סביב אלפיה.

רפידות אני ממליץ בחום לקנות לבד. להלן מק"טים ויצרנים:

 

  • APEC BRAKING: PAD1907
  • ATE: 13.0460-4875.2
  • BOSCH: 0 986 494 674, 0 986 494 701
  • BREMBO: P 06 088
  • CHAMPION: 573355CH
  • DELPHI: LP2449
  • FEBI BILSTEIN: 16902
  • FERODO: FDB4611
  • FTE: BL2740A1
  • GALFER: B1.G120-1382.2
  • GIRLING: 6119432
  • HELLA PAGID: 8DB 355 021-271
  • ICER: 182093
  • JURID: 573355J
  • MGA: 1122
  • MINTEX: MDB3259
  • NECTO: FD7607A
  • REMSA: 1491.00
  • ROADHOUSE: 21491.00
  • STOP: 573355S
  • TEXTAR: 2502801
  • TRW: GDB1943
  • WAGNER: WBP25028A
  • ZIMMERMANN: 25028.180.1

 

תודה על המק"טים, אבדוק.

 

לגבי המוסך - פתח תקווה. ואין דבר כזה טיפול קטן / גדול בבמוו. הכל מפורט במחשב מה צריך לעשות. וכן, להחליף שמן ופילטרים בסיסיים משמע ללא ברקסים ושום דבר אחר עולה לי 2500 ש"ח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על המק"טים, אבדוק.

 

לגבי המוסך - פתח תקווה. ואין דבר כזה טיפול קטן / גדול בבמוו. הכל מפורט במחשב מה צריך לעשות. וכן, להחליף שמן ופילטרים בסיסיים משמע ללא ברקסים ושום דבר אחר עולה לי 2500 ש"ח.

נכון. הכל לפי כדור הבדולח שאליו מניחים מפתח, אבל לפי התאור שלך של החלפת שמן מנוע בלבד זה נשמע כמו טיפול קטן והוא לא אמור לעלות ככה.

זה גם לא מוסך מרכזי. הוא היה מרכזי בימי קמור. היום מרכזי בניר צבי ובפתח תקווה זה סתם מוסך פרטי שלא קשור ליבואן, חוץ מזה שהוא מורשה יבואן.

לכן אני ממליץ בחום רב על ניר צבי ונוסע רק לשם כבר עם רכב שני. גם העובדה שמחסן ראשי נמצא שם עוזרת למהירות תגובה. כי בפתח תקווה הם מזמינים מניר צבי ומחכים.

רפידות ברקסים לך על JURID WHITE. קרמיות מצויינות ולא מלכלכות את הג'אנט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הניסיון שלי בפתח תקווה טוב יותר מניר צבי (ואת זה שמעתי ממספר אנשים אחרים גם). אגב אם לא היית מספר לי, אפילו לא הייתי מנחש שהם לא קשורים ליבואן. אפילו הטרייד אין של היבואן יושב שם.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הניסיון שלי בפתח תקווה טוב יותר מניר צבי (ואת זה שמעתי ממספר אנשים אחרים גם). אגב אם לא היית מספר לי, אפילו לא הייתי מנחש שהם לא קשורים ליבואן. אפילו הטרייד אין של היבואן יושב שם.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

טרייד אין של היבואן יושב ברחוב המסגר. מדהים אותי איך הם מציגים דברים. וזה לא שהם לא קשורים. הם עדיין מוסך מורשה יבואו. פשוט בבעלות פרטית ולא של דלק מוטורס. בימי גמור הם אכן היו בבעלות יבואן והיו מוסך מרכזי. כשהכל עבר לניר צבי זה הפך להיות פרטי.

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 889 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...