Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BMW M140 - שרשור בעדכונים


Smiro
שימו לב! השרשור הזה בן 889 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • חודשיים מאוחר יותר...

אז עברו חודשיים וחצי וכ-4000K. רשמים :

 

כוח - הרכב מאוד חזק. כל לחיצה בריאה על הגז גורמת לתחת להתפזר לכל עבר, גם במצב קומפורט. שזה כיף, ממש כיף. הרכב מאיץ מאוד מהר. אין הרבה רכבים בכביש שאתה פוגש ביום-יום שיכולים להשתוות.

 

הנאה - שזה החלק החשוב. כוח זה נחמד, אבל פחות מעניין אותי. הרכב מהנה מאוד. כבר עשיתי איתו כמה סשנים בערד ואשדוד, הרכב משחרר זנב בקלות, נשלט. צריך ללמוד אבל הרכב הזה מעניק great fun.

 

עלויות - העלות הגבוהה ביותר עד כה היא הביטוח, שכנראה בגלל שאני צעיר והרכב יקר יחסית, מרקיעה שחקים - 14K בשנה. בדקתי במספר סוכנויות וזה המחיר הנמוך ביותר.

 

דלק - מי שאומר שמי שרוכש רכבים כאלה זה לא מעניין אותו, מי קונה כזה רכב בשביל לנסוע לאט וכו' - בולשיט. לא כל-כך מעניין אותי הדלק אבל אני כן נוסע רגוע רוב הזמן (לא רוצה לקרוע את הרכב) ומה שנשאר זה "להתחרות" על צריכת דלק טובה. בנסיעה משולבת של עירוני + בין-עירוני, נסיעה מהירה מאוד + נסיעה רגועה, הרכב כרגע עומד על 10.3 ק"מ לליטר. שזה לא רע בהתחשב ב-6 צלינדרים, 340 כ"ס ו-51 קג"מ. אם כי הECO מראה לי שיש עוד לאן להשתפר.

 

איכות - החומרים מרגישים מעולה. איכות הבנייה והירידה לפרטים ממש גורמים להנאה מהרכב, גם בנסיעות רגועות (שהן 99% מהנסיעות שלי).

 

צליל - אחד הסעיפים שהשתנו ב-140 מה-135, זה סעיף הפליטה. לא יודע בדיוק מה הם עשו שם, אבל הצליל של הרכב שונה מה-135. נתחיל בכך שכל הנעה, גם אם הרכב עמד 2 דק' בלבד, נשמעת כמו הנעה קרה. הנוכחות, הצליל והבאס ישנם ואין מצב שאתה מניעה את הרכב במקום פומבי ואנשים לא מסתכלים (שזה לא מעניין, אבל מעיד על כך שאכן יש צליל). כמו כן במצב ספורט / ספורט + בכל פעם שעוזבים את הרגל מהגז יש פיצוצים, בלחיצה בריאה בסרק שומרים פיצוצים, יש את הנחירות האלה בהעברת ההילוכים. ממש מהנה. אם כי חסר לי צליל במצב סרק. שם הבאס והצליל נעלם והרכב שקט.

 

התנהגות - מעבירים לספורט + הרכב מקשיח מתלים, תגובת מצערת מתחדדת והבקרה נותנת יותר חופש. הרכב הזה איננו משתווה לקורסה OPC או למגאן RS מבחינת תחושות מההגה. אין מה לעשות, זה לא רכב לנהיגת קווים. הקשיחות של ההגה מרגישה מלאכותית והפידבק מהגלגלים הוא פושר כזה. אמנם לא יצא לי לבקר בנס-הרים וכו', אבל זה הרשמים מפניות ש"תקפתי". את הסעיף הזה אשאיר פתוח כי יש ללמוד עוד עליו.

 

לסיכום - לטעמי בערך הרכב המשתלם שאפשר לקנות עד כ-450K אם מחפשים שילוב ספורטיבי של אבזור, איכות וכוח והכי חשוב - הנאה. ב-450 מתחילות של הATS-V והפורשים למיניהן, כמו גם ה-M2. מבחינת ה- all round package היא נותנת the most.

במיאטה קיבלתי יותר הנאה מנהיגה. אבל המיאטה היא ממש לא פרקטית והיא גם חסרת הסעיף של איכות ביחס לבימרית וכמובן העניין של הכוח שם חסר.

עריכה אחרונה על ידי Smiro
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צליל - אחד הסעיפים שהשתנו ב-140 מה-135, זה סעיף הפליטה. לא יודע בדיוק מה הם עשו שם, אבל הצליל של הרכב שונה מה-135. נתחיל בכך שכל הנעה, גם אם הרכב עמד 2 דק' בלבד, נשמעת כמו הנעה קרה. הנוכחות, הצליל והבאס ישנם ואין מצב שאתה מניעה את הרכב במקום פומבי ואנשים לא מסתכלים (שזה לא מעניין, אבל מעיד על כך שאכן יש צליל). כמו כן במצב ספורט / ספורט + בכל פעם שעוזבים את הרגל מהגז יש פיצוצים, בלחיצה בריאה בסרק שומרים פיצוצים, יש את הנחירות האלה בהעברת ההילוכים. ממש מהנה. אם כי חסר לי צליל במצב סרק. שם הבאס והצליל נעלם והרכב שקט.

 

 

זה נכון, אבל ההבדל רחוק מלהיות רק צליל (ומי כמוני יודע).

 

המנוע מגיב אחרת לגמרי, מעלה סל"ד בקלילות שאין במנוע הישן והמשיכה שלו גם ממהירות מנוע נמוכה היא מדהימה.

 

הנתונים שעל הנייר מרמזים שה N55 (הישן) וה- B58 (החדש) הם מנועים דומים - בפועל זה ממש לא המצב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי בביטוח מקיף, יש לי 140 מינואר וילה לי המקיף 6900 שח. אני בן 42...

בנוסף הרכב ממש כיפי לנהיגה וגם צריכת הדלק סבירה 1:10 כולל נהיגה מאומצת בחלק מהזמן. אני לא נהג מקצוען אז קשה לי לתת דעה מקצועית לגבי התנהגות וכו. מה שכן הרכב ממש כיפי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הביטוח מקיף, יש לי 140 מינואר ועלה לי המקיף 6900 שח. אני בן 42...

בנוסף הרכב ממש כיפי לנהיגה וגם צריכת הדלק סבירה 1:10 כולל נהיגה מאומצת בחלק מהזמן. אני לא נהג מקצוען אז קשה לי לתת דעה מקצועית לגבי התנהגות וכו. מה שכן הרכב ממש כיפי

 

מצטער על השגיאות כתיב - להלן מתוקן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...

הנה עברו להם כמעט 8 חודשים ו-10 אלף קמ. הגיע זמן לטיפול. הרכב ממליץ על טיפול כל 12, אני עושה כל 10. במסגרתו הוחלף שמן ועוד כל מיני פיציפקס. עלות הטיפול - 1,485₪. ההוצאה הבאה בתור הינה רביעיית צמיגים שעלותם אני משער תהיה בסביבות 3,500-4,000 ₪. אומדן טיפול הבא, כ-5,000₪ (ייעשה ב-20,000 קמ) ובמסגרתו יוחלפו רפידות וצלחות, כמו גם נוזל בלמים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חמש תלפים שקל לטיפול?! :shock: מה זה, מרצדס?!

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

יש עידכונים? אמנם שרשור ישן אבל לא יותר המשכים. איך הרכב אחרי שנתיים? מה טוב ומה לא?

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 889 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...