Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם שברולט קרוז 2012 אכן נהרסת אחרי 100000 ק"מ?


ahevroni
שימו לב! השרשור הזה בן 1753 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מנוע, גיר, מערכת קירור.

מ2011 עדכון המנוע ל124 כ''ס והתיבה גרם להם לעבוד טוב יותר, הם פחות מסורסים מלפני העדכון ששם הבלאי גדול.

אתה מתייחס לליסינג, פרטי זה משהו אחר.

 

בגלל זה הרחיבו את האחריות על הגיר בשנים שציינת...

הקרוז ממש לא שיא האמינות ולמרות שחלק ממחלות הילדות שלה טופלו ב-2012 היא פחות אמינה מרוב המתחרות שלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נכון שהיא לא שיא האמינות, אבל אל תשכח שבליסינג קורעים תרכב ושם הקרוז לא ממש עמידה.

 

מכיר כמה אנשים פרטיים שיש להם קרוזים מלפני מתיחת פנים ואחרי, יכול לומר שמ2011 היא עדיפה בהרבה וזה מורגש.

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה לי דייהו רייסר 190000 ק"מ, 6 שנים , טיפולים בזמן ושום תקלה לא הייתה האוטו לא עמד יום אחד, דייהו לאנוס 3 שנים חוץ מאלטרנטור נסעה בלי סוף (...)

הרייסר והסופר-רייסר נהנו מאמינות טובה, מניסיון. הלאנוס שלך כנראה יצור נדיר, לאוטו הזה יצא שם ממש, אבל ממש רע.

בנוגע לקרוז 2012 - שום סיבה שלא תחזיק 100,000 ומעלה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון שהיא לא שיא האמינות, אבל אל תשכח שבליסינג קורעים תרכב ושם הקרוז לא ממש עמידה.

 

מכיר כמה אנשים פרטיים שיש להם קרוזים מלפני מתיחת פנים ואחרי, יכול לומר שמ2011 היא עדיפה בהרבה וזה מורגש.

 

גם רוב המתחרות שלה נמצאות בליסינג ומציגות אמינות טובה.

כמות הקרוז שנמכרו לפרטיים אחרי 2011 קטנה מאוד, יחסית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בעל שברולט קרוז 2012 1.6L עם 106K ק"מ קצת פחות משנה .

אתמול קיבלתי את המכתב של הרחבת האחריות .

כשהרכב קר יש דפיקה בהורדה משלישי לשני זה החמיר עם הזמן אבל זהו רכב שני בבית ונוסע 4000 ק"מ בשנה.

לכן לא יחסתי חשיבות ולא עניין אותי לתקן .

ברגע שקיבלתי את המכתב יצרתי קשר עם UMI מודיעין ותיאמתי לבוקר כאשר החנתי את הרכב כבר אתמול במוסך.

הבוקר עלה הבוחן ואחרי 2 דקות נסיעה קבע שיש בעיה בגיר והתיקון עליהם.

כרגע הרכב במוסך וכיף לי . יש לציין שלבעלים הקודמים הוחלף מנוע ב70K ק"מ גם במסגרת האחריות זאת אומרת אפשר להגיד שאני מקבל רכב כמעט חדש עם 30000 ק"מ מנוע ו0 ק"מ גיר .

המחיר ששילמתי על הרכב היה מחיר מצחיק למה שקיבלתי.

 

כל הכבוד לUMI.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שגרוע בסטיגמות הוא, שבסופו של יום הן מממשות את עצמן- כיצד?

רכב שהסטיגמה שלו שלילית יסבול מירידת ערך תלולה לאורך זמן. במצב זה, תיקונים וטיפולים דרושים יהוו, ככל שהזמן חולף, אחוז גדול יותר מערך הרכב, ובשלב מסויים, בעל הרכב יתחיל "לחסוך": לא יבצע תיקונים שאינם דחופים, לא יפנה למוסכים מורשים שהם מטבעם יקרים, לא יקנה חלפים/שמנים מקוריים וכך הלאה, ובסופו של דבר הרכבים באמת יהיו פחות אמינים ופחות טובים עקב כך. יתרה מזאת- בהיותם רכבים זולים, עלולים הרכבים להגיע לידי אנשים שמלכתחילה לא יתכוונו להתייחס אליהם בעידון.

 

נ.ב.- אני מצטרף לתגובות בעניין היות הקרוז - לפי מה שאני קורא ושומע- רכב אמין וטוב בסה"כ, וכי אכן מדובר בסטיגמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציתי לעדכן.

כמו שציינתי למעלה הכנסתי את הרכב למוסך umi עוצמה במודיעין.

התקשרו לקראת הצהריים ואמרו לי שיש 2 אופציות לשפץ את הגיר ולקבל את הרכב תוך 3 ימים או לחכות לגיר חדש שהוא משופר יותר ואיכותי יותר שיכול לקחת גם שבועיים ולבינתיים הרכב חייב להשאר במוסך מכיוון שכבר נפתח כרטיס שזה אבסורד.

כמובן שבחרתי באופציה השנייה למרות הקשיים מזל שזהו רכב שני.

סך הכל הטיפול שלהם מקצועי וזה לא טריוויאלי שהם מרחיבים אחריות לרכבים שכבר 5 שנים על הכביש.

רק שהייתי מצפה שumi שולחים הרחבת אחריות שיהיה להם חלקים במלאי לגבות את האחריות הזו.

 

מישהו מכיר את הגיר המשופר שיתקינו לי ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מבדח שבדיון אמינות על רכב. הק"מ שמדובר זה 100.000ק"מ+-.

 

לצורך ההשוואה אני נוהג בסובארו B4 2011 עם 210K ולא נראה שהרכב עומד לסיים את חייו. ושכן שלי נוהג עם B4 2006 עם 330K!!!!

 

יודעים מה זה גם לא ממש דרמה....

 

במשפחה יש לנו בערך 15 רכבי סובארו. כאלו גם עם ק"מ גובהים יותר ולא ראיתי בעיות מיוחדות עדיין.

 

אז נכון אולי זה לא הרכב הכי הייטקי בעולם. אבל זה נקרא מדד לאמינות.

 

אגב דעתי האישית שאמינות זה רק מרכיב אחד בשיקול לרכישת רכב. ולכן רק אליו התייחסתי. אני מאמין שיש עוד מספר לא מבוטל של מותגים אמינים באמת וזולים לתחזוקה (ומה לעשות שרוב יפנים) התייחסתי לסובארו כי פשוט יש לי הרבה במשפחה.

 

אישית אני מת על הקרוז.... ורכב חדיש וזול זה הזדמנות!!!!

עריכה אחרונה על ידי yd b-4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

B4 בשנתון 2012 עולה כפול 2 ממחיר של קרוז וזה לא מדד להשוואה כי זה רכב מנהלים בשנתון 2011 לשברולט יש את המאליבו שלוקחת בכיס הקטן את הB4 ברמת האיבזור.

לגבי דגמי סובארו אחרים בשנתון 2012. עולים כפול 1.5 מקרוז ונותנים תמורה של 50 אחוז במפרט לעומת הקרוז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדיון הוא על השאלה של פות"ש ברור שהרכב מסוגל לעבור גם 300K אם יטופל לפי הספר. יש גם לא מעט קורז עם קרוב ל-200K שמוצעות למכירה בלוחות.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל רכב בתיאוריה מסוגל לעבור את המיליון ק"מ. השאלה כמה כסף ושעות עבודה זה יעלה, כמה חלקים מקוריים יישארו, וכמה זמן הרכב יהיה מושבת במצטבר בגלל תיקון או המתנה לחלק.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדיון היה על אמינות!! לא על מחיר או איבזור.

 

גם סובארו B3 לצורך העניין שלא עולה יותר מקרוז הרבה יותר אמין. (רכב לא להיט לכשעצמו מנוע חלש מדאי לבודי).

כנ"ל מאזדה. טויוטה והונדה.

 

אני אוהב מאוד רכבים עם ניחוח "אמריקאי" אבל המאליבו כפי הזכור לי לא "העיפרון הכי חד בקלמר" בקטגוריית מנהלים.

עם זאת הסיבה שלא קניתי אותה זה מחירי טיפולים. וצלילת מחירון מפחידה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנתיים מאוחר יותר...

השבוע אבא שלי קנה קרוז 2011 עם 284,000 קילומטר בינתיים היא סבבה יודעת לזנק מעמידה חוץ מבעיות קוסמטיות היא די סבבה

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1753 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...