Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה משמש כפתור ac במזגן על חימום?


raz2058
שימו לב! השרשור הזה בן 2748 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתמול עלתה לי בראש שאלה, הרי למה אפשר להפעיל את כפתור הac במזגן על חימום אם אפשר להפעיל את האיוורור וחום המנוע נכנס לאוטו?

אף פעם בחורף לא הפעלתי את הac מהסיבה הזאת.

 

אז בחימום אם אני מפעיל את הכפתור למה זה משמש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי באופן אישי זה מכניס אוויר נקי ולא מחניק כמו מה שבדכ קורה, בנוסף לכך, הצטברות האדים נעלמת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפתור ה AC מפעיל את המדחס.

בקיץ ע"מ לקרר את הרכב, בחורף ע"מ לייבש ולהפחית את כמות האדים.

 

אם אין אדים על השמשות אין סיבה להפעיל את המדחס בחורף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מייבש ומפחית את האדים יותר.

 

מה שכן, בלי קשר , תמיד מומלץ להפעיל את המזגן (מדחס) כל כמה זמן לכמה דקות, פעולה זו שומרת על המערכת, ניתן לברר את זה עם כל איש מזגנים. נניח, לא לעבור חורף שלם מבלי להפעיל אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ללא לחיצה על AC, אתה במצב איוורור בלבד (גם במצב קר וגם במצב חם).

לחיצה על AC (כלומר Air Condition) מפעיליה את מדחס המזגן.

 

בחורף מומלץ לנסוע עם AC לחוץ (כלומר פועל) ובורר טמפרטורה בין חימום לקירור (24-5 מעלות אם יש בורר דיגיטלי) .

ככה תהיה טמפרטורה נעימה ברכב ולא יהיו אדים על החלונות בכלל.

אם זה לא מקולקל- אל תתקן את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול עלתה לי בראש שאלה, הרי למה אפשר להפעיל את כפתור הac במזגן על חימום אם אפשר להפעיל את האיוורור וחום המנוע נכנס לאוטו?

אף פעם בחורף לא הפעלתי את הac מהסיבה הזאת.

 

אז בחימום אם אני מפעיל את הכפתור למה זה משמש?

1. כפי שנכתב, הפעלת מדחס מייבשת את האוויר, יהיה נעים יותר ברכב.

2. הפעלת מדחס מפחיתה את יעלות החימום. ללא מדחס נקודה התחלתית היא טמפרטורת הסביבה. עם מדחס נקודה התחלתית היא בסביבות 2-4 מעלות. האוויר מתקרר קודם, אחרי זה מתחמם.

3. מדחס פועל - צריכת הדלק עולה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. כפי שנכתב, הפעלת מדחס מייבשת את האוויר, יהיה נעים יותר ברכב.

2. הפעלת מדחס מפחיתה את יעלות החימום. ללא מדחס נקודה התחלתית היא טמפרטורת הסביבה. עם מדחס נקודה התחלתית היא בסביבות 2-4 מעלות. האוויר מתקרר קודם, אחרי זה מתחמם.

3. מדחס פועל - צריכת הדלק עולה.

 

שאלה..במקרה והפעלתי את המזגן על חימום

בלי מדחס פועל הצריכת דלק תישאר דומה לנסיעה ללא מזגן ?

- Hyundai Getz 2007 1.6 -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ניסחת את זה נכון כי מזגן ברכב זה רק קירור.

 

אפשר להפעיל מזגן ואפשר להפעיל חימום.

 

 

או את שניהם יחד.

 

 

כל עוד לא הפעלת מזגן (כפתור AC) צריכת דלק לא תשתנה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי זה לא ידעתי, אבל בחורף לא כדאי להפעיל את החימום ללא AC ולחסוך דלק? וגם האם בהפעלת AC כשהרכב קר בחורף האם החום יוכל לצאת מהר יותר ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי זה לא ידעתי, אבל בחורף לא כדאי להפעיל את החימום ללא AC ולחסוך דלק? וגם האם בהפעלת AC כשהרכב קר בחורף האם החום יוכל לצאת מהר יותר ?

אפשר להפעיל חימום ללא AC, אם אתה לא מרגיש שהאוויר שיוצא לח מידי.

 

כמו שהסברתי מקודם, הפעלת מדחס AC מפחיתה את יעילות החימום לכן אם אתה מעוניין בחמום מהיר, תפעל ללא AC.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. כפי שנכתב, הפעלת מדחס מייבשת את האוויר, יהיה נעים יותר ברכב.

2. הפעלת מדחס מפחיתה את יעלות החימום. ללא מדחס נקודה התחלתית היא טמפרטורת הסביבה. עם מדחס נקודה התחלתית היא בסביבות 2-4 מעלות. האוויר מתקרר קודם, אחרי זה מתחמם.

3. מדחס פועל - צריכת הדלק עולה.

 

האם יציאת האוויר מהמדחס היא 2-4 מעלות ללא תלות באוויר הנכנס?

 

האם המדחס יוצא 2-4 מעלות, גם כשבחוץ 20 מעלות, וגם כשבחוץ 4 מעלות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתעלק על השרשור ומסיט קצת מהנושא ברשותכם.

מהי הדרך המהירה/יעילה ביותר להעלמת אדים משמשות הרכב?

אני שומע כל הזמן דברים שונים מאנשים שונים, שומע שבקיץ יש דרך מסויימת להעלמת הלחות ובחורף יש דרך אחרת להעלמת האדים והכל קצת הסתבך לי, אשמח אם מישהו יעשה לי סדר וייסביר לי בדיוק על מה ללחוץ, מה לסובב ומה לעשות, תודה [emoji2]

לצורך העניין (לא יודע כמה זה רלוונטי) מדובר בפיקנטו 13.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם יציאת האוויר מהמדחס היא 2-4 מעלות ללא תלות באוויר הנכנס?

 

האם המדחס יוצא 2-4 מעלות, גם כשבחוץ 20 מעלות, וגם כשבחוץ 4 מעלות?

כן. כשחם בחוץ, מדחס יעבוד למשך פרקי זמן ארוכים יותר, כשקר בחוץ יעבוד למשך פרקי זמן קצרים יותר אבל בעיקרון טמפרטורה של האוויר שיוצא תישאר אותו דבר.

 

בטמפ' קרובות ל 0 ומטה, המדחס לא יעבוד בככל.

 

כמו מקרר ביתי. אותה טמפרטורה בפנים בקיץ או בחורף, רק שבקיץ מנוע שלו עובד יותר כדי לשמור עליה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2748 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...