Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה משמש כפתור ac במזגן על חימום?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3493 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שהסברתי מקודם, הפעלת מדחס AC מפחיתה את יעילות החימום לכן אם אתה מעוניין בחמום מהיר, תפעל ללא AC.

 

מצד שני, החימום הוא אחת המערכות החזקות ברכב ותמיד אפשר להגיע איתו לטמפרטורה נעימה בחלל הרכב. אם כבר, הפעלת המיזוג מונעת חימום יתר שהוא מרדים.

 

ומצד שלישי, אי אפשר שלא להפעיל את המדחס בחורף. מדי פעם חייבים להפשיר אדים וגם חשוב להפעיל את המדחס מפקידה לפקידה כדי לשמר אותו.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
כן. כשחם בחוץ, מדחס יעבוד למשך פרקי זמן ארוכים יותר, כשקר בחוץ יעבוד למשך פרקי זמן קצרים יותר אבל בעיקרון טמפרטורה של האוויר שיוצא תישאר אותו דבר.

 

בטמפ' קרובות ל 0 ומטה, המדחס לא יעבוד בככל.

 

כמו מקרר ביתי. אותה טמפרטורה בפנים בקיץ או בחורף, רק שבקיץ מנוע שלו עובד יותר כדי לשמור עליה.

 

תודה!

 

האם הסיבה לכך היא אופן פעולתו (אוויר ב2 מעלות כבר דחוס עד הסוף), או שיש בקרת מחשב שתוציא אותו מפעולה?

פורסם

מדחס לא דוחס אוויר. הוא דוחס קרר, מה שנקרא גז מזגנים.

 

תקרא ברינטרנט איך עובדת מערכת מיזוג. יש הסברים מפורטים ויפים בכמה אתרים, לא חושב שאני יכול להסביר יותר טוב.

 

 

 

קרר שמגיע ליחידה פנימית דרך שסתום התפשטות, מגיע תמיד באותה טמפרטורה, סביב 0 מעלות. המערכת מבוקרת על ידי חיישון טמפ' של היחידה הפנימית וחיישן לחץ במערכת מיזוג.

 

החיישנים האלו מפעילים ומכבים את המדחס בהתאם לדירשת קירור.

 

 

פורסם

אני מבקש לנצל את השרשור הנ"ל.

 

האם מעלות המזגן (בקיץ\חורף) משפיעות על צריכת הדלק?.

האם רכב עם מזגן על 15 מעלות בעוצמה מס' 3, יצרוך יותר דלק מרכב עם מזגן על 20 מעלות על עוצמה 3?.

פרנקופיל מושבע!

×
×
  • תוכן חדש...