Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קצונה טכנית בחייל האוויר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שואל בשביל חבר.

הנדסאי אלקטרוניקה שכבר שנתיים ו 4 בשירות שרוצה לצאת לקורס קצינים טכניים.

הוא לא מעוניין להמשיך במסלול צבאי, אלא לעשות את המינימום של הקבע שמחייבים אותו ואז לצאת מהצבא.

השאלה היא כזו

1. בתור קצין שיצא מהצבא, עד כמה זה משפיע בראיונות העבודה העובדה שהיית קצין טכני?

2. מה המינימום של הקבע שאתה מחויב לחתום?

יש בכלל לטעם לצאת לקצונה טכנית אם אין כוונה להמשיך במסלול צהלי עד לפנסיה(בתאוריה)?

 

 

את התשובות של החבר אני יעביר לפה.

תודה על כל פיסת מידע שתוכלו לספק.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

אני חושב שילך על זה.

קודם כל הוא יקבל משכורת לכל דבר, אז יוכל לחסוך בזמן הזה

כן רואים בעין יפה קצינים, אם כי שירות קצר כזה בכמה מקומות לא יניב פירות

יתכן ואחרי שיכנס לקצונה זה יתן לו לגיטימציה להמשיך להיות קצין

שיקח בחשבון שיתכן והתפקיד הראשון שיקבל כקצין לא יהיה לשביעות רצונו, במידה וישובץ בתפקיד ברמת פעילות ג\ד גם המשכורת לא תיהיה בשמיים.

פורסם

הבחור בדק

3 שנים אחרי שמסיימים את הקורס קצינים. לא ניתן למיקוח.

נשארו 2 שאלות

1. בתור קצין שיצא מהצבא, עד כמה זה משפיע בראיונות העבודה העובדה שהיית קצין טכני?

יש בכלל לטעם לצאת לקצונה טכנית אם אין כוונה להמשיך במסלול צהלי עד לפנסיה(בתאוריה)?

יש פה הרבה בפורום הרבה מראיינים, איך זה משפיע כשבא קצין טכני להתראיין לעבודה?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

לא מבין את הבחור,רוצה לצאת לקורס קצינים טכניים אבל לא להמשיך מסלול צבאי להרבה זמן. מה הטעם? ארון על הכתף שזאת הפוזה היום?

אם הוא מעוניין להיות בתפקיד מעניין ועד גיל 30 כבר להיות מפקד על מעל ל100 איש עם פלאפל על הכתף ורכב צמוד עם משכורת יפה שיילך על זה. אם הוא בא לקבל פוזה של קצין אז חבל על הזמן שלו.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם (נערך)

גביאובוגי, מרבית הקצינים בצה"ל משתחררים מיד בתום החתימה הראשונה (שנה-שנה וחצי).

אם נלך על פי הגישה שלך, כולם כאחד עשו זאת בשביל הפוזה של הארון על הכתף? אין כלום מעבר, ובנוסף הם בזבזו את זמנם?

 

 

Sent from my M3s using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Step

פורסם

אני בעיני כל הקצינים שיצאו לקצונה ורסטילית עשו את זה בשביל ה"פוזה" ובזבזו את זמנם. לעומת זאת קצין טכני זה משהו מאוד מאוד יוקרתי עם דרישות קבלה גבוהות.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

מה זו קצונה ורסטילית בעינייך?

מה יותר יוקרתי בקצין טכני של חיל האוויר מקצין חימוש בחיל הירוק? או קצין מודיעין? או קצין חי"ר?

 

Sent from my M3s using Tapatalk

פורסם

3 שנים מסיום הקורס.

לא כדאי.

תפקיד של קצין יכול להיות גם באיזה מוסך מסוקים כולל לטפל בבעיות אישיות של חיילים וכו'.

 

אחרי שנתיים ו4, בטוח לא כדאי אלא אם זה מסלול חייו.

משכנתא זה קל

×
×
  • תוכן חדש...