Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי,

 

מחר נכנס לטיפול גדול לרכב פוקוס דור ראשון 2005. הרכב עבר טיימינג לפני 5 שנים בדיוק אחרי שעבר 90K ק"מ. כיום המד עומד על 125K. האם ע"ס הנסועה הנמוכה עדיין צריך לעשות טיפול טיימינג (בעלות של 560 ש"ח)?

 

לפי מה שכתוב בהודעה משנת 2004 מתוך carsforum לגבי שגרת טיפולים לרכב הנ"ל פה:

75K או 5 שנים

הח' שמן מנוע,+מסנן, הח' רצועת תזמון(ע"פ שנים), הח' מסנן דלק, כוונון בלם חניה.

120K או 8 שנים

הח' שמן מנוע+מסנן, כוון מרווח שסתומים, הח' רצועת תזמון(לפי נסועה), הח' מצתים, כוונון בלם חניה, הח' מסנן אויר במזגן(אם קיים).

 

כלומר בהחלפת הטיימינג השניה עושים לפי נסועה. מה כוונת המשורר?

עריכה אחרונה על ידי ergo
שגיאת כתיב
פורסם

כמו כל טיפול,גם החלפת טיימינג היא פונקציה של זמן/ק"מ , המוקדם מביניהם.

אם רכב נסע סתם בשביל ההגזמה 90,000 ק"מ בשנה,הוא מחויב לבצע החלפת תזמון וגם אם נסע ב 5 שנים רק 10,000 הוא חייב.

הרצועה עשויה מגומי והיא מתייבשת עם הזמן כמו כל גומי וחלילה במקראה של קריעה,עלולים להיות נזקים כבדים למנוע.

מומלץ לטפל בהקדם.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

תודה קולאוטי. ההודעה שלך הגיע 5 דקות אחרי שאמרתי למנהל המוסך שאני זורם עם הרצון שלו לבצע טיימינג, אז הכל טוב :)

×
×
  • תוכן חדש...