Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, לאחרונה התחדשתי בסקודה פאביה החדשה

2016 אמנם יד 2 אבל חדשה .

 

יש למערכת תפריט נסתר, לוחצים ארוך על מקש ה CAR ונפתח תפריט נסתר

שם יש אופציה לפתוח תפריט אנדרואיד ושם יש וויז .

הוויז מתחבר לרשת, השאלה שלי היא מאיפה הוא לוקח את הנתונים? האם יש סים קארד

במערכת ?

האם חיברו מודם ליפני המערכת ?

 

דבר נוסף, כשקיבלתי את הרכב ברגע שהעברתי ל רוורס, המצלמת רוורס נכנסה באופן אוטומטי

לפעולה .

במסך הזה היה את כפתור ה "X" לחצתי עליו ומאז אין לי יותר תמונה של מצלמת רוורס, רק את

אופציית ה ParkPilot שמראה מרחק מהרכב מאחור .

אני יודע שהמצלמה עובדת משום שכשלוחצים על התפריט הנסתר יש אופציה שנקראת "Rear View"

ושם המצלמה עובדת ומראה תמונה .

דגם המערכת היא Bolero .

חיפשתי בפורום נושאים על כך ולא מצאתי משהו העונה לשאלתי, כמו כן גם גוגל לא עונה לשאלתי .

 

תודה .

פורסם

תבדוק אם יש לך במערכת אפשרות לשנות את הגדרות המצלמה. לדוג', בפיוניר מדובר באפשרות Camera Polarity, שצריך להיות על Battery.

Honda Civic 5DR MT - 2014 ~ HU - Zed Android

Front - Morel Tempo Ultra Comp. 602 ~ Rear - Morel Maximo Comp. 602

Amp - PPI P900.4 ~ Sub.W - Ground Zero 400Wrms, Original Ported Box

פורסם

עברתי על כל ההגדרות מקצה לקצה, אפילו פיצחתי סיסמאות להנאתי .

לא מצליח בכלל למצוא שום הגדרה של מצלמה, רק הגדרות רוורס ששם יש אופציה

לבטל את החיישנים ולשחק עם העוצמה של הקול שלהם, ניסתי הכול .

היה לי בעבר מערכת Piooner מכיר קצת את התפריט .

פורסם

טוב,עיניין מצלמת הרוורס נפתר .

כמו שכבר אמרתי, יש תפריט סודי בלחיצה ארוכה על כפתור ה CAR

יש יש "Setting" שם יש תפריט המאפשר למצלמה להידלק עם כניסת מוט ההילוכים למצב רוורס .

יש לאפשר את אופצית ה CAN ואת ה REAR VIEW .

 

לתעלומה השנייה עדיין אין לי תשובה .

×
×
  • תוכן חדש...