Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אילו מכות באס אתה מתכנן להוציא מהרכב הזה?

 

אתה מתכוון לנסוע דקות ארוכות בכביש כשמתנגן תדר 40 הרץ? או שאתה מתכוון לשמוע בזמן נהיגה מוזיקה יומיומית?

 

וכשאתה עומד במקום מבלי לזוז ונמצא במפגש או בתחרות - מה הBURST הכי ארוך שאתה חושב להוציא מהמערכת? 30 שניות? דקה?

 

אולי בכלל מצבר התנעה + מצבר פריקה + ממסר + שיפור שלושת הגדולים

 

יתן לך את הפתרון המלא שאתה באמת צריך לצרכים של המערכת והרכב שלך?

 

אם בזמן נהיגה אתה שומע מוזיקה (אני מתאר לעצמי שזה מה שקורה)

אם בזמן מפגש אתה תוציא BURST של לא יותר מ30 שניות

 

יכול להיות שיהיה עדיף לך לעשות את זה על רכב כבוי או פשוט להעלות את הטורים בסרק בזמן שאתה נותן מכת באס.

 

תן למצברים אחרי זה כמה דקות טעינה וסע לשלום.

 

תחשוב על זה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מה הכוונה מצבר התנעה + מצבר פריקה ? מצבר רגיל + אחד גדול יותר AGM ? או שתיהם AGM רק אחד קטן יותר ?

מה הכוונה ממסר? זה משהו שלרוונטי רק להתקנת 2 מצברים ?

עם המחירים של המצברים האלה בארץ אני לא בטוח שזה יהיה זול יותר ופשוט יותר מבחינת התקנה. אם לזה אתה חותר.

 

3 הגדולים העשה כשיתפנה זמן כנראה בסוכות, אבל לא נראה לי שזה יספיק .

 

אגב מרק, הרכב שלי הוא דיזל .

פורסם

לא ממולץ לחבר מצבר רגיל למצבר AGM. הסיבה היא שלמצבר AGM יש מתח עמידה יותר גבוה (12.85 וולט) לעומת מצבר רגיל(12.4 וולט).

זה יגרום לזליגת מתח מהAGM למצבר הרגיל ואף יקצר את חיי הAGM.

 

מומלץ שתתחיל עם מצבר AGM מקדימה כמצבר ראשי + שלושת הגדולים ובעתיד להוסיף עוד מצבר AGM מאחורה אם יש צורך.

המערכת שלך לא אמורה למשוך מתח בצורה כזו קיצונית ואני מבטיח לך שרק עם החלפת המצבר הראשי למצבר AGM אתה תראה שיפור גדול מאוד. הם יקרים אבל יש להם ביצועים הרבה יותר טובים ובנוסף אורך חיים גבוה פי 2

 

אני עם הספק של 3k ממונו ומגבר 4 ערוצים והחזקתי מתח מעל 12.5 וולט עם זוג מצברים AGM ואלטרנטור 100 אמפר.

ברכב הקודם גם מצבר AGM בודד ואלטרנטור 120 עשו עבודה מצויינת ב full tilt

×
×
  • תוכן חדש...