Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

יונדאי i20 שנת 2009 גמעה 186000 ק"מ רמת אבזור בסיסית.

ביום שישי הוחלף מצבר שנפ 50 אמפר.

היום התחילה תופעה שהמזגן קירר והוציא אויר על עצמה גבוהה ביותר אבל לא מגיב לבורר המהירויות כלל.

לאחר כיבוי הרכב והתנעה מחדש הבורר זז (מדובר בבוקר ידני, לא בקרת אקלים) אבל אין זרימה של אויר כלל למרות ששומעים את המדחס נכנס לפעולה כאשר לוחצים על כפתור AC.

מה לדעתכם הבעיה? האם בורר זרימת האויר הלך לעולמו? ומה העלות להערכתכם?.

 

תודה רבה.

פורסם

1. פיוז שרוף.

2. נגד מהירויות תקול.

3. בורר לא תקין.

4. מפוח הלך לעולמו.

 

תתחיל מבדיקת פיוזים ולאחר מכן בדיקה של נגד המהירויות אשר הוא בדרך כלל ראשון אשר מתקלקל.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

איתמר,האם כאשר המזגן על מצב קירור יוצא חום/אוויר חם מפתחי האוורור ?

אם כן,תקלתכם זהה לתקלה שהיתה שלי - ברז חימום נתפס ונתקע.(ניסו אצלי בתחילה לשחררו אך הוא שוב נתקע).

תתייעץ עם איש מיזוג אוויר לפני פנייה לחברה (אעפ"י שהתקלה שם מוכרת היטב) ולו משום שבחברה,התיקון לא הכי זול שיש ויכול לנוע בשקט על סביבות 2000 לברז חדש.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?475051-I30-2009-%D7%AA%D7%A7%D7%9C%D7%94-%D7%91%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%99%D7%96%D7%95%D7%92&highlight=%D7%91%D7%A8%D7%96+%D7%97%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%9D+%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C%D7%99+I30

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

תודה רבה לכולם.

בדקתי את הפיוזים בתא המנוע והם היו תקינים, היום אבדוק את הפיוזים.

בכל מקרה אני אשמח לקבל המלצה לבעל מקצוע באזור קרית מלאכי והמושבים בסביבה.

פורסם

שלום לכולם,

 

מקפיץ על מנת לעדכן:

 

ניגשתי לחשמלאי שהומלץ לי עליו כאן בפורום והוא אמר לי לבוא באמצע שבוע ולא ביום שישי (למרות שתיאמתי איתו מראש הגעה והסברתי לו את הבעיה בטלפון).

מכיוון שהייתי צריך לנסוע לדרום ולא נחמד לנסוע לדרום בלי מזגן ניגשתי לחשמלאי אחר שיבדוק.

הוא בדק את הרכב במשך שעתיים ואמר לי שהבעיה בנגד מהירויות.

ניסינו להשיג נגד כזה בכל פירוקייה וחנות חלפים אפשרית אבל אין.

הלכתי לפירוקיית אל עזי שבתל אספי וגם שם הוא פירק מרכבי יונדאי וקיה אחרים והנגדים שהיו דומים לנגד ברכב שלי לא הפעילו את המזגן.

 

מוסכי יונדאי המורשים כל כך חמודים שאמרו לי שהם לא מוכרים חלקי חילוף ללקוחות ואם אני רוצה אני מוזמן להגיע לתקן את הרכב במוסך שלהם.

 

החשמלאי אמר לי להגיע יום ראשון ושהוא יזמין לי את החלק.

ביום ראשון התקשרתי אליו כדי לוודא שהחלק בדרך אבל הסתבר שהחלק לא הוזמן והוא ביקש ממני לבוא לבדיקה נוספת. שאלתי אותו רגע, אתה אמרת שזה הנגד ואמרת שזה בטוח, אז למה להגיע לבדיקה נוספת?. בכל מקרה ניסיתי להגיע אליו שוב והוא כבר הלך ולא הייתה לי אפשרות להביא את הרכב ביום שני אליו.

מכיוון שאני עובד רחוק ממקום המגורים לקחתי את הרכב איתי לעבודה וביקשתי מאבי שייגש עם הרכב למוסך שאנחנו מכירים.

הוא ניגש אליו והאבחנה הייתה שונה לחלוטין, כפתור הדלקה של המזגן.

ובכן, לטענת המוזך כפתור חדש בחברה עולה 2300 שקלים חדשים לפני מעמ ועבודה, ליונדאי שופ אין יחידה כזו, בפירוקיות כמעט אין ואי אפשר להחליף רק את הכפתור אלא את כל היחידה הארורה.

בנס הצלחתי להשיג יחידה כזו מפירוק- קרוב ל 1000 שקלים חדשים. עבודה לקחו לי עוד 600 שקל (האם זה סביר? מצד שני פירקו חצי דשבורד והאוטו היה שם יום שלם...).

 

בקיצור, האגדה מספרת שלקוריאניות יש חלקי חילוף זולים והגרמניות יקרות להחריד.

המציאות אומרת שאפילו ברכבי פולקסוואגן שהיו לי במשפחה ובבעלותי במשך יותר מ 15 שנה לא נתקלתי בסירוב מצ'מפיון למכור חלקי חילוף וגם לא בתופעה שבשביל כפתור מסכן צריך להחליף את כל היחידה (לצורך השוואה בגולף 2002 הייתה לי את אותה הבעייה ושם שילמתי 550 שקל במוסך מורשה יבואן).

 

יצאתי עם טעם מאוד מר, שילמתי לא מעט כסף אבל לפחות הבעיה נפתרה.

לא מדובר בבקרת אקלים ביונדאי למי שתוהה, אלא בכפתור ידני!!! איך זה יכול להיות שיש יונדאי i20 כמו זבל בכביש ואין חלקי חילוף?!.

פשוט מרתיח! בכל מקרה הרכב הבא שלי כניראה לא יהיה יונדאי למרות שעד עכשיו הייתי יחסית מרוצה מהרכב.

×
×
  • תוכן חדש...