Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי ב 208 GTI לבנה עם גג פנורמי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין אפשרות לסגור ולפתוח חלונות מהשלט בפג׳ו 208 gti שקניתי. מי שחושב שהוא יודע ללחוץ על הכפתור השלט יותר ממני מוזמן לבוא לנסות.

 

בכל מקרה קראתי קצת ה 208ownersclub, גם בחו"ל האופציה קיימת אך ורק ב 208 עם 4 חלונות חשמל אוטומטיים. בכל הגרסאות האחרות, כולל ה gti, זה לא קיים.

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

Peugeot 208 GTI 2016

  • תגובות 149
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חי על הפונצקיה הזאת ברכב שלי (לחיצה ארוכה לפתיחה \ סגירה) , במיוחד בימים חמים כאלה.

וכן, למרות גילי הצעיר אני שוכח לסגור חלונות ברכב :)

פורסם
אני חרד מסגירת חלונות אוטומטית. לא רוצה את זה.

 

מה שהיה נהוג פעם, הרמה בעת נעילת הרכב, לא יהיה יותר, מדובר בדבר מסוכן מבחינה בטיחותית.

כי אין קו ראייה בינל לבין החלון, כנראה שיצרנים הלכו צעד קדימה וביטלו את הנעילה בלחיצה ארוכה בנוסף.

כנראה זה הסיבה של דיסקו.

ניתן להתקין בקלות מערכת כזאת עצמאית.

 

בדיוק בגלל הסיכון שבסגירה אוטומטית, ברוב (אם לא בכל) הרכבים החדשים, סגירה אוטומטית של חלונות היא רק בעת לחיצה ארוכה ולא בעת נעילת הרכב, כך שהחלונות יסגרו אך ורק אם באמת היתה כוונה לסגור אותם מלכתחילה. מה גם, שכשאני סוגר את החלונות בלחיצה ארוכה אני -תמיד- מסתכל לראות האם אכן נסגרו החלונות כך שהמטרה של פיצ'ר הבטיחות הזה הושגה.

*פתיחת חלונות אוטומטית, כולל גג שמש, היא מתנה משמים בימי הקיץ, מבחינתי מדובר ב deal breaker אחרי שהתרגלתי לזה.

פורסם
פשוט. אני לא מוגבל והמוח שלי עדיין מתפקד (בערך, בקושי, למחצה, לסירוגין). הוא יכול להוריד פקודה לאצבע לסגור את החלון המזד**ן.

אם החלטתי להשאיר את האוטו עם חלון פתוח - זה במודע. לא רוצה שום מערכת שתחליט עבורי שעכשיו צריך לסגור אותו.

אם אתה מדבר על מע' שמרימה עבורך את החלונות ויהי מה - מסכים לגמרי, היה לי בפונטו סגירה כזו לסנרוף וזה היה ממש מציק (לא יכולתי להשאיר אותו פתוח)

אם אתה מדבר על מע' שמרימה עבורך את החלונות בפיקוד - אז זו דעה קצת תמוהה, יש לך עוד 'דרגת חופש', אם בא לך תשתמש ואם לא אז אל, אבל זה בטוח לא גורע.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
ידוע.

תודה על השיתוף.

איפה ניתן להתקין כסו מערכת עצמאית?

 

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

תתחדש! אחד הרכבים המדליקים שנוסעים היום על הכביש.

 

האם אתה מסתדר עם הכסא תינוק עם רכב 2 דלתות?

פורסם

אני רואה בתמונה את כיוון ההגה שלך ונזכר שטענת שיש לך בעיה בלמצוא תנוחת נהיגה שבה קשה לך לראות את לוח השעונים ולכן שים לב שאתה אמור לראות את לוח השעונים מעל ההגה ולא דרך ההגה.

 

ברגע שמבינים את זה, קל מאוד למצוא תנוחה מצויינת ב 208.

 

בקשר ל"צליל" האגזוז והתהודה בשיוט, אכן מעצבן ומתריד.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תתחדש. גם לי יש ולא רק לי יש בעיה עם רעש של מערכת פליטה. מעניין אם יש לזה פתרון. כי אצלי בסיטרואן אין את הבעיה. אולי החלפת דוד אחורי לכזה של DS3 יכולה לפתור את הבעיה.

גם אני לא הלצחתי להסתדר עם ההגה כדי שלא יסתיר לי את לוח השעונים.

לגבי מרימי שמשות - הם לא מגיעים בשום רכב חדש מהיצרן. לפחות בארץ. בשנתיים אחרונות הוצאתי מהסוכנות רנו, לקסוס ואינפינטי חדשות שלא באו עם זה. תקנה בטיחותית.

ניתן להתקין אפטרמרקט אצל מתקין הקרוב לביתך. ממליץ בכל זאת ללכת לאחד מורשה יבואן שלא יהיו בעיות עם אחריות אחר כך בטענץ התערכבות במערכת חשמל על ידי גורם לא מורשה.

מה שהפתיע אותי שקבלת את הרכב עם צמיגי PS3 של מישלן. אני זוכר ש208GTI הייתה מגיע עם SUPER SPORT.

פורסם

אפילו הספייר מישלין על מגנזיום. ואני מודע לאיך שההגה אמור לשבת מתחת ללוח, להגיד שזה נח? לא יודע.

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

יש גם כתומה ;-)

בקשר להרמת שמשות, אצלי לחיצה אחת סוגרת הכל כולל הגג ו2 לחיצות לא נוגעת מה שפתוח פתוח... כמו שהבחור עם האאוטלנדר אמר, כנראה התקנה מקומית.

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011


×
×
  • תוכן חדש...