Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי ב 208 GTI לבנה עם גג פנורמי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 149
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בכל מקרה יש מערכות פליטה של חברות גדולות וגם בארץ לא חסר מומחים.לרוב תהודה זה מרזונטור לא מוצלח.אפשר להחליף רק אותו ואת דאון פייפ וזהו.

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
הבדלים של מערכת פליטה של 208GTI לגרסה של _30th edition

עם תסתכלו בתרשים ,ההבדל היחידי הוא הסרת המשתיק בגרסת 30th edition

הבדל הסואנד הוא מוחשי לטובת 30th edition ,ולא נראה שזה משהו שיעשה בעיות עם אחריות :wink:

 

היי, מאיפה ניתן להוריד קטלוג חלקים לרכב זה?

תודה.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
בכל מקרה יש מערכות פליטה של חברות גדולות וגם בארץ לא חסר מומחים.לרוב תהודה זה מרזונטור לא מוצלח.אפשר להחליף רק אותו ואת דאון פייפ וזהו.

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

מה זה "רזונטור" ?

פורסם

מכיר, בדקתי וחיפשת, יש שם קטלוג אונליין שחסום למשתמשים מחוץ לאירופה.

תודה.

נ.ב: מכיר את הקומבינה עם פרוקסי.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
מה זה "רזונטור" ?

 

הדוד האמצעי הוא רזונטור. תפקידו לנטרל תדרים מסויימים.

 

הדוד האחורי אחראי על וויסות רמות הרעש.

 

 

פורסם
מכיר, בדקתי וחיפשת, יש שם קטלוג אונליין שחסום למשתמשים מחוץ לאירופה.

תודה.

נ.ב: מכיר את הקומבינה עם פרוקסי.

תפתח שם שירשור .אני מאמין שאחד החברים שם ישלח לך את הקובץ המובקש

פורסם
מה קורה מר בחור? (;

 

בהגדרות שלך, ובעיקר עקב היעדר הST, כמו שכבר אמרתי לך - חושב שעשית בחירה מצוינת.

 

בקשות / תהיות:

- תעדכן אותנו עם רשמים של אבא שצריך להתמודד עם כסא ילדים וכו' בהאצ' קטנה.

- בעיית החלונות נשמעת כמו משהו שאפשר לפתור בלי הרבה מאמץ באפטרמרקט, לדעתי שווה לבדוק את זה.

- בפורום שיפורים המקביל יש בחור ששם דאונפייפ והוריד רזונטור אצל לירן, אני לא חושב שזה נכון לעשות זאת על רכב חדש באחריות אבל עדיין מפציר בך לבקר בשרשור ולשמוע את ההבדל, שיהיה לך בstack להמשך...

- וכמובן PICS OR IT DIDNT HAPPEN.

 

תתחדש ותהנה!

מאיפה אתה בארץ?

מתנייד באחת כזאת בדיוק מ2014, מרוצה עד הגג. כנראה שמתיחת הפנים באמת שינתה הרבה בהיבט של הסאונד כי אצלי ברכב לא נשמע שום רעש מהאגזוז לפני שעשיתי דאון פייפ.

תהנה מהרכב, לדעתי האובייקטיבית עשית בחירה מצויינת!

 

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם
אני שם מגבת על הדשבורד + מגן של HR שמגיע במידות רשום על המגן עצמו בענק אותיות .L/XL

תוכל לצלם את המגן יושב ברכב? תודה.

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

המגן xl בצורת משקפיים הוא לא יושב הוא שוכב על הדש בורד אלא אם כן אתה תשתמש בפומפות הקטנות שמגיעות איתו ומלכלכות את השמשה ומשאירות סימנים, במידה ולא תשתמש בהם אז הוא שוכב על הדש בורד.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-33397-%D7%A4%D7%99%D7%92-%D7%95-208gti-%D7%9E%D7%95%D7%9C-%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%95%D7%92%D7%9F-%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%95-g.aspx

 

למה התכוון הבוחן של אוטו במשפט הבא

"

תחיל מההתחלה, ונענה על השאלה מהפתיחה – כן, שתיהן ראויות לשאת את תג ה-GTI בכל הקשור להנאה מנהיגה. נכון, הן לא מטורפות, ונהג חוליגאן לא ייהנה כאן, אבל הן עדיין כיף, וכל הבוחנים הסכימו על כך.



יש בסגמנט הזה רכב שמרגיש אחרת?

פורסם

במילה אחת, לא!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
המגן xl בצורת משקפיים הוא לא יושב הוא שוכב על הדש בורד אלא אם כן אתה תשתמש בפומפות הקטנות שמגיעות איתו ומלכלכות את השמשה ומשאירות סימנים, במידה ולא תשתמש בהם אז הוא שוכב על הדש בורד.

 

אני שם את המגן משקפיים ללא הפומפות, אני נעזר במגני שמש של הרכב.

מגן למיני.jpg

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN


×
×
  • תוכן חדש...