Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי ב 208 GTI לבנה עם גג פנורמי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 149
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש נראת מעולה !

מעניין איך אפשר לפתור את בעיית הרעש בנסיעה מהירה ,האם זה רעש שנוצר מגלל הדוד ? או מגלל כל מערכת הפליטה ?

פורסם
מישהו יכול להמליץ על מגן שמש לחלון (בזמן חניה) שיושב טוב ברכב?

 

אני שם מגבת על הדשבורד + מגן של HR שמגיע במידות רשום על המגן עצמו בענק אותיות .L/XL

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם

מזל טוב תתחדש בחירה מצוינת .

לגבי הרעש בשיוט הוא באמת קיים ממהירות 110 קמש וצפונה , אבל לפחות לדעתי עד 110 זה לא מפריע , האוטו באמת כיף גדול ושתסיים את ה1000 קמ הראשונים תתחיל להנות ממנו אני עשיתי את זה ב4 ימים לא יכולתי להתאפק .

אתה מוזמן להיכנס לקבוצה בפייסבוק 208gti israel.

פורסם
מה ההבדל ביניהן?

ל-BPS מתלים, בלמים ומושבים משודרגים, חישוקי 18" שחורים, דיפ' מוגבל החלקה וכו'.

ה-BPS לא נמכרת בישראל.

 

 

פורסם
מישהו יכול להמליץ על מגן שמש לחלון (בזמן חניה) שיושב טוב ברכב?

זה הכי טוב שמצאתי

4e1a2f10de1075249ed9d1662271cf58.jpg

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

תתחדש ידידי! גם אני קיבלתי את שלי לפני שבועיים! נהנה ממנה כל רגע!

תשים לב שחסרים לך פקקי ניקל שיש על הברגים של הגלגלים.

נ.ב: תשלח הודעה בפרטי עם המספר טלפון אולי נתחיל להקים קבוצת וואטסאפ לבעלי 208 gti בארץ.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
תתחדש ידידי! גם אני קיבלתי את שלי לפני שבועיים! נהנה ממנה כל רגע!

תשים לב שחסרים לך פקקי ניקל שיש על הברגים של הגלגלים.

נ.ב: תשלח הודעה בפרטי עם המספר טלפון אולי נתחיל להקים קבוצת וואטסאפ לבעלי 208 gti בארץ.

תודה חבר! שולח.

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

הבדלים של מערכת פליטה של 208GTI לגרסה של _30th edition

עם תסתכלו בתרשים ,ההבדל היחידי הוא הסרת המשתיק בגרסת 30th edition

הבדל הסואנד הוא מוחשי לטובת 30th edition ,ולא נראה שזה משהו שיעשה בעיות עם אחריות :wink:

208 - A9F 1 17E45A - INTERMEDIATE AND REAR EXHAUST_GTi.pdf

208 - A9F 1 17E48A - INTERMEDIATE AND REAR EXHAUST_30th edition.pdf


×
×
  • תוכן חדש...