Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי ב 208 GTI לבנה עם גג פנורמי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3211 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חבר שלחתי לך הודעה פרטית אשמח אם תתייחס, גם תשובה שלילית תתקבל בברכה :)

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

תשובה חיובית בהחלט.

נהיה בקשר בתחילת השבוע ואתה מוזמן בשמחה.

  • תגובות 149
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין טעם להשוות לאס1, אחד כזו משופרת תשאיר טונה אבק ל 208 למרות הבדלי משקל גם אם ה 208 תהיה משופרת בעצמה.זה לא כוחות ואין טעם להשוואה.מה שכן 208 הרבה יותר יפה.רכב חתיך מאד.תמיד כיף לעצור לשניה ולהסתכל על אחת כזו

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
אין טעם להשוות לאס1, אחד כזו משופרת תשאיר טונה אבק ל 208 למרות הבדלי משקל גם אם ה 208 תהיה משופרת בעצמה.זה לא כוחות ואין טעם להשוואה.מה שכן 208 הרבה יותר יפה.רכב חתיך מאד.תמיד כיף לעצור לשניה ולהסתכל על אחת כזו

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

הנה

uploadfromtaptalk1468567894122.jpg

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

אני לא מדבר על קו ישר, אני מדבר על זמנים במסלול. כזה שצריך לפנות בו.

מי שותה את מי, מי גוזרת, מי פורמת ומי משאירה אבק - לא רלוונטי.

כדי לסבר את האוזן, גרסת הפיג'ו ספורט מציגה זמנים זהים למגאן 265 קאפ בכמה מסלולים.

אמנם הגרסה הרגילה תהיה קצת איטית יותר מה-BPS, אבל כנראה שגם ה-S1 תהיה איטית מהמגאן.

 

 

פורסם

ה S1 עשתה זמן רינג מאכזב מאוד של 8:41.

 

פה בוידאו יש נהג עם 208GTI שעושה 8:39 על מסלול רטוב, קפוא באזורים מסויימים ושטוען שיש עוד הרבה מאיפה לקזז.

 

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ה S1 עשתה זמן רינג מאכזב מאוד של 8:41.

 

פה בוידאו יש נהג עם 208GTI שעושה 8:39 על מסלול רטוב, קפוא באזורים מסויימים ושטוען שיש עוד הרבה מאיפה לקזז.

 

 

מדהים!

השאלה אם זו ה 208gti הרגילה או 208 gti עם הדיפרנציאל המכאני?

פורסם

שים לב לאדום המבחיל מתחת לרדיו, זה היה רק בדגם של 2013, זמן העלאת הסרטון ליוטיוב הוא גם 2013.

נדמה לי שאז לא היה עדיין 208 עם דיפרנציאל, לא היה עדיין את ה 30th Edition וגם לא את ה PS Edition.

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

כחדשה, ה 205GTI 1900 הייתה יותר מהירה בכבישי אלפים מסויימים מאשר 911.

 

הספק ומונט זה לא תמיד מדד לביצועים.

 

בכל מקרה, ומבלי להגן על כבודה האבוד של ה S1, הזמן שלה כנראה לא באמת מייצג את המציאות אלא זמן "תקול".

 

הנה "סתם" נהג שעושה 8:29.

 

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

ונהג אחר בטח יבוא ויעשה זמן עוד יותר מהיר. אין לזה סוף.

 

ההנחה שמכוניות נמדדות בתנאים זהים בנרבורגרינג, מתבססת על כך שכל אחד מהנהגים השונים שאמונים על הנהיגה במכוניות הללו - לכאורה נותן את זמן ההקפה הקצר ביותר האפשרי אנושית וכך ההשוואה היא נטו בין ביצועי הרכבים.

 

זו הנחה מאוד אמיצה.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
כחדשה, ה 205GTI 1900 הייתה יותר מהירה בכבישי אלפים מסויימים מאשר 911.

 

הספק ומונט זה לא תמיד מדד לביצועים.

 

בכל מקרה, ומבלי להגן על כבודה האבוד של ה S1, הזמן שלה כנראה לא באמת מייצג את המציאות אלא זמן "תקול".

 

הנה "סתם" נהג שעושה 8:29.

 

לא ברור הטעם הזה בהשוואה שבין השתיים, אלא אם למחיר המאוד שונה אין משמעות.

פורסם (נערך)

יאלה ממתינים לרשמים ....

דרך אגב היום ביצעתי נסיעת מבחן ברכב המדובר

הקלאץ מפריד גבוה בלשון המעטה ,לדעתי לקראת סופו!

הרכב מהנה ביותר ,אולי מה שתורם להרגשה זה הגיר הידני ,או שפשוט לרכבים קטנים יש קסם.

יותר נהנתי בפיזו בהשוואה לגוליטה תלתן החדשה ,125i של BMW .לאמרות שזה בכלל לא אותו סגמנט ומחיר .

מה שפחות מהנה זה אנשי המכירות של פיזו ,נותנים רושם של חאפרים!

עריכה אחרונה על ידי SHAY820

×
×
  • תוכן חדש...