Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי ב 208 GTI לבנה עם גג פנורמי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 149
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שורט שיפטר היה דבר ראשון שחשבתי עליו. אבל אחרי שראיתי שהוא מקצר ב45% ירדתי מהעניין. יותר מדי מקום לmishift בטעות.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

פת''ש, איך אתה מסתדר עם כיסא תינוק? רואה בתמונה שיש לך סלקל או שזה משהו אחר?

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

כסא של של ילדה בת שנה וחודשיים. יש לנו רכב ראשי סיאט לאון, עם ה 208 אני רק מסיע אותה לגן פעמיים בשבוע.

 

לא ממש נח לשים את הכסא במושב האחורי, אז אני מבטל כרית אוויר ושם מקדימה. כשאני מסיים שם בתא המטען. החסרון העיקרי של זה הוא שיש יחסית הרבה מצבים של שמש מהחלונות הקדמיים והשמשה, לכן השחרתי חלונות קדמיים אפילו שלא מומלץ מהסיבות הברורות. אם אדרש אסיר את ההשחרה.

 

בנוסף לא בטיחותי לשים במושב האחורי כי במקרה תאונה קשה לחלץ. יש קטע מוזר במושב האחורי על ה isofix. הוא מוסתר בתוך המושב מאחורי חתיכת בד, ובלי לקרוע את הבד אין גישה לטבעות. כשאספתי את הרכב שאלתי את הנציג לפשר העניין, הוא אמר שצריך לקחת סכין יפנית, ומכיוון תא המטען לחתוך את הבד. כמובן שלא עשיתי את זה ושאני לא מאמין לו. מקווה שהוא לא קורא את זה... אבל אני לא קונה את זה.

 

בקיצור זה לא רכב לשינוע ילדים. לאומיים בשבוע 3 דקות נסיעה על פעם אני מסתדר.

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם
כבעלים של אחת כזאת שחורה ארבעה חודשים על הכביש עם 6500 ק"מ על השעון :

1. לוקח זמן להתרגל להגה התזזיתי

2. משחק עדין עם הדוושה ועומד לרשותך "הגה" נוסף וזה כיף גדול [גם כאן לוקח קצת זמן לתרגל ולהתרגל]

3. אחיזה פנומנלית וצמיגים מעולים .

4. אצלי אין כל בעיה בשילוב ההילוכים. הבעיה האחרת היא שאחרי חניה בשמש אפשר

לקבל כוויה מראש הסטיק המתכתי.

5. כשמאיצים חזק ועוברים מעל בור או חריץ בכביש יש רעש של פיגוע מהציר הקידמי.

6. בהשוואה למכוניות הקודמות שלי : [s1 ו-S3] , לא פחות FUN בחצי כסף.

אתה באמת חושב ש 208 gti נותנת פייט לs1 , ממה שזכור לי S1 רכב חוליגני עם קצבים מטורפים ביותר

פורסם

בהחלט, למה לא?!

מבחינת ביצועים, כלומר, יכולת לפתח מהירות וכושר תאוצה, בוודאי שלא יכולה להיות תחרות, אבל מבחינת הנאה מנהיגה, למה לא?!

 

המהירות האובייקטיבית הרבה פחות חשובה להנאה מתחושת המהירות הסובייקטיבית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

^^ בדיוק. עם רכבי סאלון מודרניים אפשר להגיע ל200 בלי שתרגיש ותבחין בכלל. הכל ימשיך להתנהל על מי מנוחות. לאומת זאת ב208 כבר בסביבות 100 מתחיל לזרום אדרנלין.

פורסם

גם בכלל לא בטוח שה-S1 תהיה מהירה יותר על מסלול.

אמנם היא מהירה יותר בהאצה מ-0, אבל המשקל הגבוה לא עוזר כשצריך לבלום ולפנות.

 

 

פורסם
אתה באמת חושב ש 208 gti נותנת פייט לs1 , ממה שזכור לי S1 רכב חוליגני עם קצבים מטורפים ביותר

s1 - אכן רכב חוליגני לגמרי. תאוצות פסיכיות ואחיזה ברמה אקזוטית אבל מה...הנהג [וגם הרכב] סובלים בנהיגה מנהלתית

רגועה, הרכב תובעני ודורש ממך ללחוץ וללחוץ, רוב הזמן זה כיף. בסופו של יום לפעמים זה קצת מעייף.

פורסם
גם בכלל לא בטוח שה-S1 תהיה מהירה יותר על מסלול.

אמנם היא מהירה יותר בהאצה מ-0, אבל המשקל הגבוה לא עוזר כשצריך לבלום ולפנות.

לדעתי הS1 תהיה מהירה משמעותית.

עדיפות מוחלטת במומנט וכמובן מערכת הקוואטרו.

פורסם
לדעתי הS1 תהיה מהירה משמעותית.

עדיפות מוחלטת במומנט וכמובן מערכת הקוואטרו.

חבר שלחתי לך הודעה פרטית אשמח אם תתייחס, גם תשובה שלילית תתקבל בברכה :)

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם
לדעתי הS1 תהיה מהירה משמעותית.

עדיפות מוחלטת במומנט וכמובן מערכת הקוואטרו.

 

אתה לא מאיץ ממנוחה במסלול.

7 קג"מ נוספים זה בהחלט יתרון בחלקים מסויימים. 165 ק"ג זה חסרון בכל החלקים.

 

 

פורסם
אתה לא מאיץ ממנוחה במסלול.

7 קג"מ נוספים זה בהחלט יתרון בחלקים מסויימים. 165 ק"ג זה חסרון בכל החלקים.

דווקא בגלל שאתה לא מאיץ ממנוחה יתרון המומנט חשוב עוד יותר.


×
×
  • תוכן חדש...