Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי ב 208 GTI לבנה עם גג פנורמי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יעזור בפיגו, החלון גדול מדי עבור המגן XL המדובר.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
  • תגובות 149
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המגן אקורדיון (בציפוי אלומניום) XL מחזיק לי מצויין ב 2008 כך שאני משוכנע שב 208 הוא גם יהיה סבבה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יש מצב שהאוקרדיון מחזיק מצויין כי הוא יותר קשיח מהמשקפיים הללו.

ננסה אקורדיון, תודה.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
יש מצב שהאוקרדיון מחזיק מצויין כי הוא יותר קשיח מהמשקפיים הללו.

ננסה אקורדיון, תודה.

 

35 שקלים HR אקורדיון מצופה דמוי אלומיניום כזה, יושב פיקס. קניתי לפני יומיים. הוא מחזיק עם מגיני השמש ומכסה את כל החלון. מידה XL

 

יש כבר רשמים מהרכב ? איך הרכב בהשוואה ל s3 החזקה ,גם מבחינת ניהוג?

 

יש. הרבה האמת. הילוך ראשון, שני ושלישי לא נכנסים בקלות, שני ושלישי לא נכנסים בכלל לפעמים, בנהיגה רגועה, גם בהעלאת הילוך וגם בהורדת הילוך. בנוסף כשאספתי את הרכב היו שני פגמים קוסמטיים שמיד הוספו למסמך מסירת הרכב והביטחו שיטופלו. חלק אחד הוא ידית אחיזת דלת הנהג, הוא שחור עם פס אדום לאורכו, אז הוא חטף מכה והשחור ירד וחשף אדום ממתחת, זה ממש בקטנה, אבל רכב חדש - לא מתאים. ביקשתי שיזמינו כזה פלסטיק חדש ויתקינו. הדבר השני זה כיסוי קליפר אדום קדמי שמאלי, היה משופשף. מזמינים חדש, יותקן.

 

הקטע עם ההילוכים ממש מרגיז, כי זה אומר שאני צריך ללכת למוסך. אני לא טיפוס שיתחיל לבקר במוסך ולצעוק ולהציק, אין לי כח לזה - לשמחתי בנתיים נראה שלא אצטרך להתרגז, הסברתי את הבעיה, אמרו תגיע 07:30, נעשה איתך נסיעה נראה מה הבעיה ונטפל מיד. ביקשתי רכב חליפי, שיטפלו במה שרוצים בזמן שאני בעבודה.

 

עכשיו אם נתעלם מבעיות החלפת ההילוכים.... :

 

נוחות : המושבים נוחים מאוד, הנסיעה נעימה, קצת קופצנית, אבל לא משמידה. באמת איזון ראוי בין רכב קשה לרכב רך.

הרבה יותר נהנה לשבת בפג'ו מאשר באודי שהייתה לי. בוא נזכור שהיא הייתה שנת 2008, המושבים כבר לא היו ממש חדשים, אבל היא הייתה במצב פצצה. המושבים של הפג'ו אוחזים אותך יותר, ונוחים יותר. בולמי הזעזועים רכים יותר, אבל לא יותר מדי.

 

כח : מגיע בסל"ד נמוך יותר, מושך עד סלד גבוה ללא בעיה (אם כי מעל 5000 לא הגעתי עדיין), ב S3 הייתי צריך לעלות לפחות מעל 2800-3000 כדי להתחיל לקבל כח. בפג'ו ב 2000 כבר יש מקסימום מומנט.

 

אחיזה : האחיזה גבוה מאוד, אני מוצא את עצמי עושה סיבובים במהירויות מאוד גבוהות בביטחון גבוה, אבל, ויש פה אבל רציני, אם חוזרים לגז או אפילו גז בקו ישר חייבים 2 ידיים על ההגה. ההגה זז לבד, משנה את כיוונו לבד, והוא קל מאוד ורגיש מאוד. כל מעלה שההגה מסתובב משפיעה משמעותית על מסלול הנסיעה של הרכב עד כדי סטיה מנתיב בלי לשים לב. בנוסף, ההגה מסרב להיות ישר מעצמו, רק אם איישר אותו בעצמי ואעזוב הוא יהיה ישר והרכב יסע ישר. אם נגיד אני בסיבוב ממש קל, נגיד 100 קמ"ש, עוזב את ההגה, הוא מתמרכז אבל לא 100%, ואז הרכב טיפה פונה כתוצאה מכך. אני עוד לא יודע להגיד אם משהו דפוק ברכב שקבלתי, או שככה הדגם. מקווה בקרוב לעשות סיבוב על 208 GTI של מישהו אחר ולראות.

 

בלמים : חזקים, עוד לא יודע אם הם דועכים או לא, אבל ב S3 הם היו דועכים. יש לי רושם שכאן הם יהיו מעולים.

בלימה בסיבוב, אפילו הבלימה הקלה ביותר תגרום להעברת משקל בזנב שממש מרגישה כאילו שהרכב הולך להוציא זנב. בפועל הוא לא מוציא, אבל זה קצת מפחיד בהתחלה. עוד לא יצא לי להתעלל ברכב כדי להוציא זנב. (דווקא בנסיעת מבחן כן...)

 

שונות : הפג'ו הוכיחה לי שבאודי אין שום דבר מיוחד. המזגן קטלני, ויש לו שלושה מצבי Auto שבעצם הם כמו סוג של Offset לעוצמת המפוח, חם? לא צריך לבטל את ה Auto, רק להעביר ל Auto Fast. יותר מדי רוח? Auto Soft. המראות שמתקפלות לבד, האורות שנדלקים לבד, חיישן גשם למגבים.... באודי אפילו בקרת שיוט הייתי צריך להזמין בעצמי.

 

הגה : תנוחת הישיבה לוקחת קצת זמן אבל עכשיו ממש נח לי. ב S3 אף פעם לא היה לי נח, והייתה תקופה שממש כאב לי הגב בגלל הרכב.

 

ביצועים שורה תחתונה : עוד לא יודע. הבעיה בהילוכים והעובדה שאני עדיין מחשיב עצמי בהרצה, מונעת ממני נסיעה לנס הרים. (לא מנע ממני נסיעה עם C63 AMG 2009 לפני יומיים..... האהא) אבל אני יכול כבר להגיד שהרכב מהיר וכיפי.

 

ת`תחדש !!

 

תצטרף אלינו למועדון בפייסבוק !

 

שלח לינק!

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם
35 שקלים HR אקורדיון מצופה דמוי אלומיניום כזה, יושב פיקס. קניתי לפני יומיים. הוא מחזיק עם מגיני השמש ומכסה את כל החלון. מידה XL

 

הם מתחילים להתפורר כעבור זמן מה בשמש ומלכלכים את הדשבורד. חוץ מזה סבבה לגמרי. אני גם שם אותם כשאוטו מלוכלך.

 

 

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

תתחדש ניראה מדהים!

לגבי החלונות אפשרי לעשות התקנה מקומית כמו שאמרו לך אבל לא בחברה מכיוון שיצא חוק חדש שאומר שרכב שלא בא עם העלאת חלונות בנעילה מהחברה אסור להתקין בו את המערכת הזאת, וזה על מנת למנוע את המקרים עם הילדים שנשכחים ברכב.

פורסם

הגה לא ישר, שריטות בקאליפר, הילוכים לא נכנסים, קנית את הרכב הדגמה שלהם או רכב חדש???

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
הגה לא ישר, שריטות בקאליפר, הילוכים לא נכנסים, קנית את הרכב הדגמה שלהם או רכב חדש???

לא כתבתי שההגה לא ישר. נראה לי שזה קשור למשקל הרכב או משהו. אבל אני צריך reference. הוא בדרך. לגבי השאר... אתה צודק. הרכב חדש וחיכיתי לו כמעט חודש כשהיה על אוניה בדרך. 3 ק"מ במד כשאספתי אותו.

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם
הילוכים לא נכנסים, זה נראה שצריך להתרגל לגיר

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

לא נראה לי. נתתי לחבר סיבוב והוא גם אמר שיש בעיה. בנוסף, ברכב נסיעת מבחן לא הייתי צריך להתרגל? שם לא הייתה לי בעיה. והייתי איתו בנס.

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם
35 הדבר השני זה כיסוי קליפר אדום קדמי שמאלי, היה משופשף.

 

 

35

אחיזה : האחיזה גבוה מאוד, אני מוצא את עצמי עושה סיבובים במהירויות מאוד גבוהות בביטחון גבוה, אבל, ויש פה אבל רציני, אם חוזרים לגז או אפילו גז בקו ישר חייבים 2 ידיים על ההגה. ההגה זז לבד, משנה את כיוונו לבד, והוא קל מאוד ורגיש מאוד. כל מעלה שההגה מסתובב משפיעה משמעותית על מסלול הנסיעה של הרכב עד כדי סטיה מנתיב בלי לשים לב. בנוסף, ההגה מסרב להיות ישר מעצמו, רק אם איישר אותו בעצמי ואעזוב הוא יהיה ישר והרכב יסע ישר. אם נגיד אני בסיבוב ממש קל, נגיד 100 קמ"ש, עוזב את ההגה, הוא מתמרכז אבל לא 100%, ואז הרכב טיפה פונה כתוצאה מכך. אני עוד לא יודע להגיד אם משהו דפוק ברכב שקבלתי, או שככה הדגם. מקווה בקרוב לעשות סיבוב על 208 GTI של מישהו אחר ולראות.

 

תבדוק פרונט/היגוי.

תקרא לי פרנואיד אבל... אולי הרכב קיבל מכה בגלגל?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...