Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי ב 208 GTI לבנה עם גג פנורמי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה מתחבר למה שכתבת לגבי הרגלי הבלימה שלך. כשהם שגויים, האף לא נכנס חלק (או נכנס יותר מדי, ואז צריך תיקון מהיר וחריף וכו').

 

אני חייב הסבר, אבל חן כתב נכון. בלימה נכונה היא רגרסיבית ולא פרוגרסיבית. אתה לא רוצה להגיע עם בלימה חזקה לפנייה, עם הרכב רוכן על המתלים הקדמיים והם מכווצים לגמרי. כן, אפילו אם אתה רוצה להחליק לתוך הפניה. כן, אפילו אם אתה רוצה לבלום לתוך הפנייה. אתה רוצה את הרכב עם מספיק משקל לפנים, לא עם כל המשקל לפנים, כי זה לא משאיר לך מרחב תמרון (להעביר משקל לאחור לוקח יותר זמן ופעולה אגרסיבית יותר) והופך את כל השליטה שלך בתוך הפנייה לבעייתית (כי הרכב רחוק ממצב מאוזן).

 

ללמד בלימה נכונה בהתכתבות זה בלתי אפשרי, כי צריך ללמד את התחושה וללמוד את ההרגל הנכון (במקרה שלך לבטל הרגלים לא נכונים, ולחזור על כל התיאוריה זה מאמר שלם.

 

יש לי מעט מאוד ניסיון עם ה-S3, אבל נדמה לי (מנחש) שהיית נכנס לא נכון לפנייה, ואז פשוט מסתמך על היכולות של ההנעה לנהל את הכוח, גם אם נכנסת לא נכון, ולשלוף אותך החוצה. במכונית כמו ה-S3 זה עובד.

 

אני ממש ממליץ הדרכה עם הרכב שלך. הוצאה יותר משתלמת מזו אין.

 

נ.ב. כמו שחן כתב, בלי ממש לראות קשה לדעת, כי לפעמים אנחנו חושבים שאנחנו עושים דבר אחד, אבל בעצם אנחנו עושים דבר אחר.

 

מעריך את הביקורת והניסיון ללמד אותי. כבר ביצעתי יום נס הרים עם מר טאובס על האיביזה טווין צ'ארג'ר.

אני יודע שאני צריך להגיע לסיבוב תוך כדי בלימה שמתחילה חזק מאוד ונחלשת אל תוך הפניה עד האייפקס.

מצד שני, זה אומר שצריך להגיע מאוד מהר לפניה כדי להיות מהיר בה. אם תסע לאט תאבד יותר מדי מהירות כדי לבצע את אותו Trail Breaking.

 

בכבישים ציבוריים לא הייתי רוצה לנהוג כך, אפילו אם זה שיטת הנהיגה הכי נכונה. אני מעדיף להגיע במהירות סבירה ועדיין להצליח להנות קצת בסיבוב. זו הנקודה שכנראה לא העברתי כמו שצריך. בפג'ו אפשר להנות גם אם לא מביאים את הרכב למגבלות האחיזה. אין תת היגוי גם בלי להעמיס את הבולמים הקדמיים בבלימה חזקה ורגרסיבית אל תוך הסיבוב. תת היגוי יקרה כמעט רק בהאצה חזקה בסיבוב.

Peugeot 208 GTI 2016

  • תגובות 149
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בולמים נכון תמיד.

אפשר להגיע פחות מהר ולבלום פחות חזק ו/או יותר מאוחר.

אבל תמיד בולמים נכון (להוציא מקרים בהם אתה רוצה לסמן לרכב מאחוריך שאתה מאט), כי הרגלים רעים נשארים, ואתה תמיד רוצה שההרגל הנכון ייתקבע.

היתרון הגדול של ה-GTI מול ה-S3 זה שהיא לא מתערבת בנהיגה, עד מצב של אובדן אחיזה מוחלט. היא נותנת גם להוציא זנב וגם "לפרפר" תחת האצה. ה-S3 עובדת בשבילך, כל הזמן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

תתחדש, אחי! רכב מדהים!

 

היה לי מאוד קשה לבחור בין הצבע הלבן לבין האדום. אני הלכתי על האדום. הלבנה יפהפיה לא פחות.

 

לא יודע...לי אישית הצליל של האגזוז נעים לאוזן במהירויות בשיוט הממוצעות שלי (120-140). לא מפריע כהוא זה...

פורסם
תתחדש, אחי! רכב מדהים!

 

היה לי מאוד קשה לבחור בין הצבע הלבן לבין האדום. אני הלכתי על האדום. הלבנה יפהפיה לא פחות.

 

לא יודע...לי אישית הצליל של האגזוז נעים לאוזן במהירויות בשיוט הממוצעות שלי (120-140). לא מפריע כהוא זה...

 

מקנא בך שזה לא מפריע לך, בכל מקרה שורה תחתונה הרכב מהנה ומתגמל.

Peugeot 208 GTI 2016

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

היי ,

 

האם עדיין מחזיק ברשמים חיוביים על הרכב ?

 

האם בעיית ההילוכים נפתרה ? ביצעתי נסיעת מבחן בסוכנות והרגשתי את אותה בעיה .

 

אני שוקל לרכוש את הרכב ואשמח לדעת אם הבעיה נפתרה .

פורסם

איתם (פות"ש) לא הכי פעיל בפורום אז אענה בשמו:

אצלו ההילוכים גרועים במיוחד, גם אחרי שהוא שם שורט-שיפטר ההילוכים עדיין מאוד קשים.

בפעם הראשונה שהוא נתן לי לנהוג ברכב (לפני שקניתי 208GTI בעצמי) הייתי בטוח שזה בגלל השורט שיפטר, אבל מאז נהגתי על עוד כמה GTIים עם שורט שיפטר ושם ההילוכים היו בסדר גמור - לכן אני חושב שהרכב הספציפי שלו קצת קשה, בכל מקרה הוא אומר שהוא התרגל וזה לא מפריע לו.

 

ההילוכים ברכב די גרועים (גם כשהם עובדים כמו צריך), אבל בסיכומו של עניין של הרבה יותר יתרונות מחסרונות.

לדעתי אין רכב כרגע בשוק שנותן חבילה כמו הרכב הזה (לא במחיר הזה).

פורסם

שאלה שלא יצא לי לקבל תשובה עליה - יש כאלה עם 200 כ"ס וכאלה עם 208?

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

היי ,

 

תודה על ההתייחסות , אשמח לדעת כמה זמן אתה מחזיק ברכב?

 

האם חווית בעיות כלשהן ? המותג הצרפתי די מפחיד אותי ...

 

איך מתמודד עם הרעש בנסיעה במהירות שיוט ?

 

ההתלבטות היא בין ה208GTI לבין CORSA OPC

 

על הראשונה ערכתי נסיעת מבחן ואכן הרגשתי את הקושי בהילוכים ובנוסף את הרעש שחודר למכונית על 110 קמ"ש .

 

על השנייה עדיין לא .

 

אופציה שלישית שלא רלוונטית אבל הרגישה לי יותר איכותית היא האיביזה קופרה שכרגע לא משווקת .

פורסם

אני גם בעלים של אחת כזה, הרעש בשיוט מתרגלים אחרי כמה זמן. אין בעיות כמו שהיה פעם וביוחד שהגיר ידני אז בכלל אין בעיות. יש משהו ידוע שבגלל שהמנוע הוא הזרקה ישירה אז יכול להיות פיח על השסתומים.

פורסם

אם נוחות חשובה לך - לך על ה 208.

לעניות דעתי במידה והרכב יהיה הרכב העיקרי שלך, הרבה יותר חשוב שיהיה נוח ביום יום מאשר שיתנהג טיפה יותר טוב בפעם בשבועיים שתצא לטיול או משהו כזה.

פורסם

מצד שני, זה לא כיף לקנות רכב ספורטיבי שלא גורם לך לרצות לצאת לסיבוב מדי פעם.

אני פסלתי את ה-208, כי אחרי נסיעת מבחן של חצי שעה, הבנתי שזה לא רכב שאי פעם יגרום לי לקום ב5 בבוקר לצאת לטיול נהיגה. מה שכן, ה-208 זה כנראה הרכב הכי נח שנהגתי בו בחיים שלי, בטח בתחום הספורטיביות.

ב-opc, לצערי, לא יצא לי לנהוג.

 

בכל מקרה, נורא פרסונלי ונורא תלוי במה שמחפשים.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.

×
×
  • תוכן חדש...