Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי ב 208 GTI לבנה עם גג פנורמי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יאלה ממתינים לרשמים ....

דרך אגב היום ביצעתי נסיעת מבחן ברכב המדובר

הקלאץ מפריד גבוה בלשון המעטה ,לדעתי לקראת סופו!

הרכב מהנה ביותר ,אולי מה שתורם להרגשה זה הגיר הידני ,או שפשוט לרכבים קטנים יש קסם.

יותר נהנתי בפיזו בהשוואה לגוליטה תלתן החדשה ,125i של BMW .לאמרות שזה בכלל לא אותו סגמנט ומחיר .

מה שפחות מהנה זה אנשי המכירות של פיזו ,נותנים רושם של חאפרים!

 

אצלי הקלאצ' סבבה - כנראה באמת היה גמור? כמה ק"מ היו עליו זוכר?

הרכב באמת מהנה, אתייחס בצורה יותר נרחבת בהמשך פוסט זה, רק חשוב לי לומר שאני לא חושב שזה קשור לגודל הרכב באופן כללי שכן הסיאט איביזה קופרה היא בדיוק באותו גודל, ואין בה שום דבר כיף. מצד שני במרצדס C63 AMG הרגשתי המון כיף בסיבובים למרות היותה גדולה משמעותית מהפג'ו... בקיצור זה האוטו לא הגודל.

אני רכשתי בנתניה וכל אנשי המכירות וגם הבחורה הנחמדה שתיאמה לי את נסיעת המבחן, וגם הבחור שהגיע עם הרכב לנסיעת המבחן כולם היו סופר נחמדים ללא יוצא מן הכלל, וגם גמישים. (גם בדרישות שלי, גם בזמנים, וגם באמצעי התקשורת.) אין לי תלונות כלל בהיבט הזה.

 

מה קרה בסוף עם הפרונט?

 

נבדק - תקין. יכול להיות ש I Over reacted, אבל ההגה ממש שונה מכל הגה שיצא לי להגעת בו אי פעם. אחרי שהתרגלתי, התבאסתי על ההגה בלאון של אשתי, ומצד שני נהנתי מההגה בקליאו RS דור 3.

 

נמשיך לביקורת לאחר 2000 ק"מ + נס הרים אחד.

 

סה"כ - אדיר. אני מאוהב ברכב. הדברים השליליים שנותרו הם רעש מוגזם בקבינה מעל 110, נגיד כביש 6 על 120 עם בקרת שיוט זה לא תענוג גדול, יש רעש ממש מציק, כבר חפרתי על זה בפוסטים קודמים אז אני ממשיך הלאה. ההילוכים לא מתחלפים לשביעות רצוני, עדיין לא ביצעתי נסיעה על רכב דומה לראות אם התחושה היא כמו אצלי ברכב, בכל מקרה יטופל במוסך. חלונות חשמל לא נשלטים מהשלט, החלון הימני לא כולל מצב Auto במתג שלו.

 

מנוע - סה"כ 9/10

יש קצת טורבו לאג, אפילו שהמומנט מגיע יחסית מוקדם, לוקח לו רגע להתעורר, מצד שני, הוא מושך עד לקו האדום ללא הרגשת דעיכה, ואם מושכים אותו לסל"ד גבוה מרוויחים בהילוך הבא משמעותית.

חסכוני בדלק בצורה מדהימה, גם כשלוחצים. 16 ק"מ לליטר 120 בכביש 6, ו 10-11 ק"מ לליטר ממוצע על 2000 ק"מ (לפי תדלוקים), ואם לוחצים ממש המספר לא יורד הרבה, הוריד את הממוצע ל 9 ק"מ לליטר. לוחצים בלי להתבאס!

צליל המנוע בתוך הרכב בזמן לחיצה אינו מעניין, בחוץ נשמע הרבה יותר טוב. חבל שלא נתנו לקצת רעש אגזוז טוב לזלוג לתוך הרכב כאשר המצערת לחוצה חזק. אין מספיק רעשי יניקה של הטורבו, וגם לא מספיק רעשי פריקה, למעשה כמעט אין כלל. אם לא היה פוגע באחריות הייתי מחליף יניקה ואולי שם פורק אחר.

 

היגוי - 8/10

קטן, מהיר, מדוייק, וגם מתקשר לא רע לטעמי.

בצד השלילי, הוא אינו מתמרכז מעצמו למצב שהרכב נוסע ישר. תמיד יש סטייה קטנה במעלה או שתיים אלא אם ממרכזים אותו עצמאית. בדקתי לחץ אוויר בצמיגים, בדקתי פרונט, אני לא יודע אם ככה הדגם או יש משהו דפוק אצלי. בכל מקרה, יש סיכוי גדול שככה ההגה, ככה הרכב וצריך להתרגל. אני כבר בקושי שם לב לזה. אבל כשנתתי לחבר לנהוג הוא גם התלונן על זה.

אופי ההיגוי מדהים בעיניי, אין כמעט תת היגוי, כניסה לסיבוב עם קצת ברקס וסיבוב בריא של ההגה תוביל להכנסה חדה ומהירה של האף תוך כדי החלקה קלה של הזנב. אם הבקרה "מבוטלת" היא גם לא תתערב וההנאה מובטחת - זו הנקודה הכי חזקה של הרכב הזה, הוא כיף.

 

בלמים - 7/10

לא הרגשתי את הבלמים דועכים כלל, גם לא בנס הרים, מצד שני הם מראש לא מאוד חזקים. מי שאומר שהבלמים חזקים, לא לוחץ... הם אפילו די חלשים לטעמי. אין נשיכה התחלתית חזקה, וכדי לבלום חזק צריך ללחוץ חזק על הדוושה בצורה שקצת מסיחה את הדעת. אפשר להגיע למצב של החלקה של הצמיגים, אני חושב שצריך להחליף צמיגים כי זה קורה הרבה יותר מדי מוקדם. אני מבין למה בגרסאת Peugeot Sport שדרגו אותם לברמבו. שדרוג רצוי. בנוסף, התנהגות הרכב תחת בלימה מלחיצה בהתחלה, אבל מהנה כשלומדים, הרכב נשען קדימה, ואם ההגה לא ישר במיוחד מרגישים שהזנב מתחיל לצאת, אבל אם לא נבהלים, מגלים שכלב נובח אינו נושך, והזנב לא באמת יוצא, הוא מתכונן להכניס את האף לסיבוב - זה אדיר. וכיף. באיביזה קופרה, לא מרגישים כלום בהיבט הזה.

 

קונסולת נהג

תענוג לשבת ברכב, המושבים נוחים, החומרים נעימים (אם כי רב העור הוא עור מזוייף (עד כמה שאני מצליח להבחין), סוג של ספוג עם גימור מרשים במיוחד.) לוח המכוונים שנמצא מעל ההגה היא נקודה חזקה מאוד, אחרי שמתרגלים, ומוצאים תנוחת ישיבה טובה, קשה לחזור לרכב אחר. בערך כמו הכפתורים מאחורה ב LG G2... אתמול נהגתי בלאון של אשתי, וכל פעם שרציתי להסתכל על המהירות שלי, גיליתי שאני ממש צריך להוריד את הראש או העיניים ושזה מסיח את הדעת ומנתק את הנהג מהכביש. כנראה שאני מגזים, אבל בכל מקרה זה פלוס נחמד שברגע שמתרגלים, מתגעגעים אליו ברכב שזה חסר בו.

 

גיר - 7/10

הגיר כרגע אינו מתפקיד לשביעות רצוני, הילוכים לפעמים לא נכנסים או קשים להכנסה, מוצא את עצמי עם קלאצ' לחוץ עד הסוף, סל"ד שמתחיל לצנוח ועדיין לא שילבתי להילוך הבא (העלאת הילוך) ואז אני צריך להתחיל לבצע תאום סל"ד. הידית הילוכים לא מרגישה חלקה, וזה מרגיש כאילו שההילוכים לא מכוונים כמו שצריך. חשבתי שזה בגלל שאני מגיע מוואג, גם באודי וגם באיביזה קופרה היה לי מאוד קל להסתדר עם ההילוכים, ובפג'ו קצת קשה לי. אני אמור להגיע למוסך לבדוק וטפל בנושא. מעבר לזה ההילוכים לא קצרים מידי, שלישי ורביעי מושכים מאוד מאוד חזק ומהנים במיוחד.

 

מראה - 9/10

לא מפסיק לקבל מחמאות על מראה הרכב, יצא לי כבר פעמים לחנות בחניה בשכונת מגורים ולחזור לרכב כאשר עומד לידו אדם ומצלם ומתלהב. כשנכנסתי לרכב, רצף השאלות מאותו אדם לא איחר לבוא.

 

מולטימדיה - מי שחשוב לו Bluetooth, אני נותן כרגע 4/10, מי שלא חשוב לו 8/10

יש בעיה חמורה בטרוף! מהרגע שהפאלפון מתחיל לשדר אודיו על חיבור ה Bluetooth לוקח כמעט 3 שניות עד שהשמע יוצא מהרדיו, הכל קורה ב Delay. במוסיקה זה לא כזה נורא, אבל אם לצורך העניין אנסה לפתוח סרטון יוטיוב או וידאו בוואטסאפ, התמונה תקדים את הסאונד בכמה שניות, התראות בוייז גם יגיעו בכמה שניות איחור. אף פעם לא ראיתי דבר כזה. מצד שני, למרות שאין AptX, איכות המוסיקה על גבי Bluetooth מצויינת. אני עובד קבוע עם Spotify, ולא מרגיש בחסרונו של ה AptX. מבדיקה שבצעתי על ידי הקלטת תעבורת ה Bluetooth, עובדים כאן פרוטוקולים : A2DP, AVRCP, SBC, לא חזית הטכנולוגיה אבל עובד לא רע בכלל. מאוד מקווה שעדכון תוכנה יפתור את בעיית ה Delay, ואז אחליף רמקולים ואהיה מרוצה עד הגג.

יש כפתור בידית האיתותים של ההגה, לחיצה עליו תכניס את המערכת להאזנה לפקודה קולית, עוד לא הבנתי אם עבודת פענוח וביצוע הפעולה היא עבודה של מערכת המולטימידה או של הפאלפון, בכל אופן כל אנשי הקשר שלי באנגלית, וזה עובד פצצה. אני כמעט לא מחייג עם האצבע.

 

בסה"כ - 9/10

אני נהנה מהרכב מאוד, כל נסיעה ברכב היא חוויה נעימה. בולמי הזעזועים עושים עבודה מצויינת של פשרה שאינה ממש פשרה, הרכב כיפי לנהיגה חזקה, ובאותו הזמן לא משמיד את יושביו על כל בור. הוא נח, מפנק, בעל הרבה מאוד אבזור, ופשוט מעלה חיוך על הפנים. בהעדר אופציות אחרות (פיאסטה, והגרסא הספורטיבית יותר של ה 208 שאינה נמכרת בישראל) עשיתי בחירה נכונה ואני מרוצה.

 

אמינות - נגלה בהמשך :)

Peugeot 208 GTI 2016

  • תגובות 149
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סקירה נהדרת איתם.

נהנתי לקרוא.

 

חוץ משיטת הדירוג הגרועה הזו של ציון X/10 אבל זה כבר לפעם אחרת, בעדיפות לכשיש בירה ביד.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)

אחת הסקירות המאורגנות יותר שקראתי.

 

בצד השלילי, ההגה אינו מתמרכז מעצמו למצב שהרכב נוסע ישר. תמיד יש סטייה קטנה במעלה או שתיים אלא אם ממרכזים אותו עצמאית. בדקתי לחץ אוויר בצמיגים, בדקתי פרונט, אני לא יודע אם ככה הדגם או יש משהו דפוק אצלי. בכל מקרה, יש סיכוי גדול שככה ההגה, ככה הרכב וצריך להתרגל.

 

ראיתי את זה בכמה רכבים.

 

רעיון: הרי לא ההגה הוא שמתיישר כי אם הגלגלים. לכן, אולי יש להגה מעט שטח מת במרכז ולכן כשהגלגלים חזרו למצב ישר ההגה לא בהכרח התיישר?

 

מי שאומר שהבלמים חזקים, לא לוחץ... הם אפילו די חלשים לטעמי. אין נשיכה התחלתית חזקה, וכדי לבלום חזק צריך ללחוץ חזק על הדוושה בצורה שקצת מסיחה את הדעת. אפשר להגיע למצב של החלקה של הצמיגים, אני חושב שצריך להחליף צמיגים כי זה קורה הרבה יותר מדי מוקדם.

 

אולי לחיצה מהירה אך לא מיידית על הבלמים תניב תגובה טובה יותר ברכב הזה?

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם (נערך)
אחת הסקירות המאורגנות יותר שקראתי.

 

 

 

ראיתי את זה בכמה רכבים.

 

רעיון: הרי לא ההגה הוא שמתיישר כי אם הגלגלים. לכן, אולי יש להגה מעט שטח מת במרכז ולכן כשהגלגלים חזרו למצב ישר ההגה לא בהכרח התיישר?

 

 

 

אולי לחיצה מהירה אך לא מיידית על הבלמים תניב תגובה טובה יותר ברכב הזה?

יש deadzone מבחינת מרכוז, לא מבחינת היגוי, אם ההגה ממורכז כמעט לגמריי והנהג לא מתקן הרכב סוטה ממסלולו בעדינות אלגנטית.

 

כשדיברתי על הברקסים ואמרתי שאנשים לא לוחצים דיברתי על הגז. כמובן שאני לא רומס את דוושת הברקס כדי לבחום חזק, קודם לוחץ קצת על מנת להמעביר טיפה משקל ואז מוסיף כח באופן פרוגרסיבי עד קצת לפני כניסת abs, נמנע מכניסתה. כנראה שמה שאני מרגיש היא שילוב של צמיגים לא מאוד אוחזים + הנשיכה בבלמים לא חזקה ולכן צריך ללחוץ חזק ומהלך ארוך יותר.

 

באותו סשן נס הרים החלפתי עם חבר שבא עם הקליאו, הברקסים שם מפלצתיים. הוא נועל פדרל.

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי eitama

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם
סקירה נהדרת איתם.

נהנתי לקרוא.

 

חוץ משיטת הדירוג הגרועה הזו של ציון X/10 אבל זה כבר לפעם אחרת, בעדיפות לכשיש בירה ביד.

 

אתה יכול להתייחס לניקוד של X/10 כעל : שביעות רצון אל מול מחיר הרכב.

תזמין לבירה, אני אבוא!

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

היום נסעתי פעם ראשונה עם הפיג'ו בכביש 6 ולא יכולתי לנסוע לאט. יש הרבה כוח לאוטו הזה שלא שמאוד קשה להתאפק לגמור את ההרצה של המנוע. לגבי הברקסים הם נושכים מדי לטעמי. ההגה באמת קצת בעייתי במרכוז שלו וההילוכים לא תמיד נכנסים חלק במיוחד ה3.

 

נשלח ממקום סודי.

פורסם
קודם לוחץ קצת על מנת להמעביר טיפה משקל ואז מוסיף כח באופן פרוגרסיבי עד קצת לפני כניסת abs, נמנע מכניסתה.

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

 

לבלום פרוגרסיבי זו טעות נהיגה קשה.

עוד על זה אח"כ.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

נכון, פרוגסיבי זה טעות, אבל לאו דווקא על זה מדובר.

 

בלימה נכונה שלא במצב חירום היא בלימה מהירה (מאוד) אך בשום אופן לא מיידית. אפילו סגירת המצערת לפני הבלימה מוטב שלא תהיה מיידית.

 

בלי לראות, קשה לדעת איך eitama באמת נוהג.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם (נערך)

העקרון פשוט, בתחילת הבלימה המהירות גבוהה וההגה ישר ובמצב זה ניתן ללחוץ חזק יותר ומהר יותר על דוושת הבלמים מבלי להגיע לנעילה או הפעלת ABS.

 

ככל שהבלימה נמשכת, המהירות יורדת ועוצמת הלחיצה הדרושה כדי לנעול פוחתת ולכן אתה הנהג צריך להחסיר מעוצמת הבלימה בהדרגה.

 

בכניסה לפניה צריך להגיע מספיק לאט כדי להיות מסוגל להגביר את קצב הנסיגה מדוושת הבלם גם בשל הצורך לשלב פעולת היגוי.

 

בבלימה פרוגרסיבית אתה לא מנצל היטב את תחילת ההאטה וגם מגיע לפניה במהירות גבוהה מסף הבטחון וצריך לשמור על לחץ קבוע או מתגבר על הבלמים בזמן סיבוב ההגה, מה שפוגע ביכולת שינוי הכיוון.

 

עם זאת, הלחיצה על הבלם ואפילו ההרפיה מדוושת הדלק לפניה - אסור שיהיו מיידיות, אלא אם כן מדובר על מצב חירום. תגובת מערכת הבלמים עצמה גם ככה אינה מיידית.

 

ההסבר להלן הוא על מכוניות אווירודינמיות, אבל העקרונות שלו חלים גם על מכוניות כביש כפי שתואר לעיל:

 

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
השאלה איך הרכב מתנהג מול הרכב הקודם שלך ?(s3 )

 

האמת שכחתי להתייחס לזה, האס הייתה הרבה יותר כבדה, כניסה לסיבוב בלי תכנון נכון בדרך כלל הובילה לתת היגוי (צמיגים חדשים וטובים, מתלים מקוריים). כדי לצאת מתת היגוי שם פשוט חייבים לבלום, מאוד קשה לצאת מהמצב הזה שם. הורדת הרגל מהגז בדרך כלל לא תשנה הרבה - תלוי בכמה מפספסים את היכולת של החזית. האס חינכה אותי להיות חוליגן כדי להנות (לאו דווקא כדי לבצע קווים הכי נכונים ומהירים) - להגיע יותר לאט, להכניס אף במכה תוך כדי גז ובעצם לצאת לסוג של Drift קל. בהילוך שני או שלישי עם אספלט שאינו משובח אפשר ממש להנות.

בהיבטים אחרים ה S3 הייתה מאוד מענישה בבורות וקפיצות, לדוגמא, בכביש 5 לכיוון אריאל, אחרי מחלף מורשה וקצת לפני מחלף התקווה, יש על כל שלושת הנתיבים השמאליים (אלה שממשיכים לכיוון אריאל) מין קפיצה כזו כנראה בחיבור בין לוחות הבטון של הגשר, באודי הייתי יורד שם ל 90-100, בפג'ו אין משמעות למהירות. מגהצת.

המושבים ב S3 היו זוועה. בפג'ו הם תענוווג. המנוע באודי היה נכבה מאוד בקלות ביציאה מהמקום אם לא נותנים מספיק גז, בהיבט הזה בפג'ו זה מרגיש יותר כמו דיזל, אפשר להתחיל נסיעה אפילו בעליה בלי גז, אם צריך.

אני חושב שפשוט מיציתי את האודי, רציתי משהו חדש, ואני מבסוט מהבחירה שלי. אם היה לי מספיק כסף הייתי פונה לכיוון הנעה אחורית, אבל אין לי.

 

היום נסעתי פעם ראשונה עם הפיג'ו בכביש 6 ולא יכולתי לסוע לאט. יש הרבה כוח לאוטו הזה שלא שמאוד קשה להתאפק לגמור את ההרצה של המנוע. לגבי הברקסים הם נושכים מדי לטעמי. ההגה באמת קצת בעייתי במרכוז שלו וההילוכים לא תמיד נכנסים חלק במיוחד ה3.

נשלח ממקום סודי.

גם אצלי הילוך 3 בעייתי! מדהים.

 

לאו דווקא פרוגרסיבי.

 

בלימה נכונה שלא במצב חירום היא בלימה מהירה (מאוד) אך בשום אופן לא מיידית.

 

בלי לראות, קשה לדעת אך eitama באמת נוהג.

 

אתה מוזמן לבוא איתי לנס הרים :)

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם
האס חינכה אותי להיות חוליגן כדי להנות (לאו דווקא כדי לבצע קווים הכי נכונים ומהירים) - להגיע יותר לאט, להכניס אף במכה תוך כדי גז ובעצם לצאת לסוג של Drift קל. בהילוך שני או שלישי עם אספלט שאינו משובח אפשר ממש להנות.

 

זה מתחבר למה שכתבת לגבי הרגלי הבלימה שלך. כשהם שגויים, האף לא נכנס חלק (או נכנס יותר מדי, ואז צריך תיקון מהיר וחריף וכו').

 

אני חייב הסבר, אבל חן כתב נכון. בלימה נכונה היא רגרסיבית ולא פרוגרסיבית. אתה לא רוצה להגיע עם בלימה חזקה לפנייה, עם הרכב רוכן על המתלים הקדמיים והם מכווצים לגמרי. כן, אפילו אם אתה רוצה להחליק לתוך הפניה. כן, אפילו אם אתה רוצה לבלום לתוך הפנייה. אתה רוצה את הרכב עם מספיק משקל לפנים, לא עם כל המשקל לפנים, כי זה לא משאיר לך מרחב תמרון (להעביר משקל לאחור לוקח יותר זמן ופעולה אגרסיבית יותר) והופך את כל השליטה שלך בתוך הפנייה לבעייתית (כי הרכב רחוק ממצב מאוזן).

 

ללמד בלימה נכונה בהתכתבות זה בלתי אפשרי, כי צריך ללמד את התחושה וללמוד את ההרגל הנכון (במקרה שלך לבטל הרגלים לא נכונים, ולחזור על כל התיאוריה זה מאמר שלם.

 

יש לי מעט מאוד ניסיון עם ה-S3, אבל נדמה לי (מנחש) שהיית נכנס לא נכון לפנייה, ואז פשוט מסתמך על היכולות של ההנעה לנהל את הכוח, גם אם נכנסת לא נכון, ולשלוף אותך החוצה. במכונית כמו ה-S3 זה עובד.

 

אני ממש ממליץ הדרכה עם הרכב שלך. הוצאה יותר משתלמת מזו אין.

 

נ.ב. כמו שחן כתב, בלי ממש לראות קשה לדעת, כי לפעמים אנחנו חושבים שאנחנו עושים דבר אחד, אבל בעצם אנחנו עושים דבר אחר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...