Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם יש פה חברי פורום שמטפלים אצל א.ר ניר שיכולים לתת חוות דעת עליו ? אני שוקל לעשות טיפול הבא לקיה ריו אצלו,שני טיפולים קודמים בוצעו אצל הילוך שישי קיה בבאר יעקב אבל הם יקרים ...

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

טיפלתי שם בעבר כמה פעמים הם היו בסדר, למעט פעם אחת שהתעכבתי שם חצי יום בשביל איזה חלק שלא הגיע.

מנהל המוסך צ'ארלי פנוי רוב הזמן ואפשר לשאול אותו על הטיפול וכו'.

פינת ההמתנה במוסך בנוי ממנדי"ם וההרגשה שם צפופה..

המחירים לא היו זולים יותר בהשוואה למוסכי קיה מורשים אחרים עד כמה שזכור לי. קח בחשבון שמלפני כשנה וחצי הם כבר לא מורשי קיה - אם זה משהו שחשוב לך.

היתרון שם שבד"כ פנוי שם ואתה מסיים טיפול תוך שעה גג.

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

__|_____|_____|_____ In Construction ___|_____|_____|_____

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

יופי של מוסך, בעיקר בתחום המיזוג .

צ'ארלי כבר טיפל בכמה מכרים שלי, תמיד יצאו מרוצים, תמיד אמרו לי תודה על ההפנייה .

בחור זורם,קליל,לא כבד... לא פלצפן, הייתה לי בעיה בניקוז בלמים בקאוואליר, במקום להגיד לי סע ל UMI הלביש מכונאי עם מחשב ותיק תק פתרו את הבעיה .

כל רכב שנכנס אליו למיזוג יוצא מקפיא, ויותר חשוב מכך- אצלו אני מרגיש בטוח להשאיר את הרכב וללכת .

אין נסיעות מבחן לקנות בורקסים, אין עוואנטות, מאוד נהניתי לקבל ממנו שירות.

×
×
  • תוכן חדש...