Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

עשיתי טיפול שמן +מסנן לרכב אבי הביא לי שייבה נחושת רגילה,כאשר פתחתי את הבורג נראה כאילו הייתה שם שייבה שונה משייבת נחושת השאלה שלי האם צריך שם שייבה של טיוטה או גם נחושת רגילה מספיקה?

האם אלו הפלאגים ליאריס?

DENSO 3120 / K16R-U11

BKR5EY11 NGK

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

הטיוטה חוגגת 330K ק"מ(מנוע הוחלף אז לפני שקופצים פה על האמינות של הרכב) והגיע הזמן לטיפול קטן הפעם של שמן מנוע+ פילטר שמן ומסנן מזגן.

את נושא הפילטרים אני אסגור עם אבי חלפים כי מחו"ל יוצא לא משתלם,אבל עברה לי מחשבה של החלפת פילטר גיר ושמן גיר עקב שאין באמת מושג מתי הוחלף השמן גיר באוטו.

השאלה שלי האם ניתן להחליף מסנן גיר כמו ביונדאי או בטיוטה אין גישה כזאת לפילטר גיר או לפחות לפתוח את האגן לניקוי?

שנית הנזול קירור ברכב הוא ירוק(אוי גוולאד),עקב שבעלי הרכב הוא אדם בעל אידאודלוגיה של תחוזקה שבר שהצלחתי לשנות במעט למונעת חשבתי להציע לו להחליף לZEREX אדומים לרכב יפני ולא ENOES עקב עלות כפולה של ההמוצר,מה דעתכם בנושא?

פורסם

תקפוץ לאבי, הוא כבר ידע להגיד לך אם יש פילטר גיר - כנראה שכן.

 

ויקטור ריינז כבר יש לך.

 

שמן גיר - גלון ולווליין מקס לייף.

 

ולגבי נוזל קירור - מסכים איתך. תמלא זירקס אסיאן אדום.

Stay Dirty

פורסם

טוב אז ככה:

יש לי חנות בעיר שדרכה אני יכול להשיג מקורי בסביבות ה60 ש"ח לליטר,מכייון שמדובר תיבת הילוכים אני מחמיר יותר בשמן.

לפי השירטוט שההגיר יש גם צורך להזמין אטם.

אני לא מצליח למצוא מק"ט לפילטר גיר,לפי השירטוטים באתרים השונים יש רק התייחסות למנוע 1500 לכן נשאלת השאלה האם פילטר שם הוא כמו בינודאי או כמו בבאלנו(שמצריכה הורדת גיר)?

יש למישהו מושג כממה שמן גיר מוחלף בהחלפה חלקית בגיר הנ"ל?

×
×
  • תוכן חדש...