Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בת של חברים שלנו חוגגת הערב בת-מצווה באולם.

 

דרגת החברות שלנו ושל הוריה די טובה.

 

צריך לציין שאנחנו מגיעים כל המשפחה (אנחנו זוג הורים ושלושה ילדים) ועוד חשוב לציין, שאנחנו גרים ביישוב קהילתי עם 200 משפחות כלומר, האינטראקציה תמיד קיימת אז רוצים משהו שיכבד אותנו ואת המעמד.

 

מה דעתכם -600 שקל זה בסדר או מעט מדי?

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שאלה של פולני.

כמה הם נתנו לך באירועים ?

 

פולני אמיתי (ולא רק) שומר אקסל של כל אירוע במשפחה,עם תיעוד מדויק מי הביא מה כמה ומתי :p

 

מצטרף להוא עם דקסטר,200 לראש נשמע בסדר.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
שאלה של פולני.

כמה הם נתנו לך באירועים ?

 

אנחנו רק מספר שנים מועט ביישוב הזה ומאז אנחנו מכירים אותם, כך שלא יצא להם עדיין לתת לנו מתנות בסדר גודל כזה, אלא רק מתנות ימי הולדת לילדים.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

אמרו פה אנשים 200 שקל לגולגולת? אנחנו חמישה. אלף שקל? וואו...זה המון... אם אהיה קטנוני רגע (לא קמצן, קטנוני), אל תשכחו שזו בת מצווה ולא חתונה. ובנוסף, אל תשכחו ששלושה ילדים קטנים לא אוכלים שלוש מנות של שלושה מבוגרים...

 

ולדתי הלאומי - מקנא בכם, אחי, ברצינות גמורה. רק אצלכם עדיין יש הגינות וערכים. אצלנו החילוניים, הכל כרוך בכסף, וכסף, ועוד כסף.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

קח בחשבון שכל נלווה לאירוע=כפל קנס.

סחבק גר בקיבוץ מכיר את ההתרחשות באירועים.

למשל ימי הולדת של הילדים מהגנים קונים מתנה סמלית , אנחנו נגד הפקות של ימי הולדת(בעיקר של הילדים שלא גרים בקיבוץ) ולא הולכים חד משמעית, גם אם זה החבר הטוב ביותר של הילד. עניין של חינוך .חוגגים להם בגן וזה מספיק.

ההקבלה לגן היא משום שביישוב אתה מכיר את כולם הווה אומר אירועים בלי סוף = וואחד הוצאה כספית.

לדעתי 200-250 שח לגרון זה די והותר . אתה נותן כמה שיש באפשרותך ולא נכנע לגחמות של בעל האירוע של "לכסות מנה" או את הנגן צ'לו ,

פורסם
נסה כאן

http://www.mitchatnim.co.il/kamakesef/

 

בהצלחה

גלשתי כבר בשני אתרים עם מחשבוני תשלום. אותן שאלות ואותם נתונים. באחד יצא 550 שקל, ובשני 730 שקל...אני מאמין שאני אלך על 700 שקל. מינימום. ובטח אשתי תגיד, "לפחות 800 שקל".

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

לדעתי עדיף ללכת רק אתה ואשתך, ללא הילדים.

קח בחשבון שלא משנה אם הילד אוכל או לא, על כסא בשולחן משלמים מנה גם אם סירבת לכל המנות עדיין בעל השמחה מחויב במנה.

פורסם
לדעתי עדיף ללכת רק אתה ואשתך, ללא הילדים.

קח בחשבון שלא משנה אם הילד אוכל או לא, על כסא בשולחן משלמים מנה גם אם סירבת לכל המנות עדיין בעל השמחה מחויב במנה.

 

ועל בייביסיטר לא משלמים? ואגב, הילדים שלי מאד מחוברים לילדי המשפחה הזו, אז כך שזה נראה לי חשוב שיבואו.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

עדיף לשלם לבייביסיטר 150 ש"ח ואז יתנו 500 ש"ח לאירוע ואז יוצא 650 סה"כ + נהנים מערב חופשי + נותנים סכום של 250 ש"ח לאדם שזה יפה מאוד.

 

אלא אם כן אחד הילדים בגיל של חוגגת הבת מצווה וירצה להצטרף...

פורסם

200 למבוגר, חצי מזה לילד מתחת לגיל ההתבגרות (אלה בולסים כמויות, שלא נדע) סה"כ 700 שקל, מצפון נקי וזך וטהור ושהמוסכמות החברתיות יילכו לחפש.

לא, לא נותנים 250 ש"ח לראש. די. מישהו צריך לעצור את הטירוף.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

חברה, לא מדובר כאן על מוסכמות חברתיות אלא על העלויות של הארוע, אין קשר לכמה אוכלים ואם זה ילד בן 16 או בן 6,מנה זה מנה והעלות שלה זהה לבעל השמחה.

 

אני אישית נעלב מאלה שלא שמים לפחות 200 לראש, לא בא לך? כבד עליך? לגמרי מבין אותך - אל תבוא עם כל המשפחה, אני אכבד אותך יותר.

 

גם לי זה כבד וגם אני מתעצבן מההוצאות האלה, אז אני פשוט ממציא תרוץ או שהולך רק אחד מאיתנו.

 

איח דבר יותר מעצבן מלראות בסוף הארוע שבאו אנשים שאתה צריך לממן אותם, או שתבואו לבד או שתכבדו עד הסוף.

עריכה אחרונה על ידי phpclub

×
×
  • תוכן חדש...