Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

קצת רקע,

הרכב עמד כ10 שנים בגראז'. כל הברגים האחרים בכל הגלגלים שוחררו בקלות, ההברגה על כולם נראית נקייה ותקינה, שום סימני חלודה. אין לי אפשרות להביא את הרכב לפנצ'ריה, כך שזה חייב להתבצע בחניה שלי.

 

אחד הברגים פשוט מסרב להסתובב ולהשתחרר.

 

מה ניסיתי:

  • מן הסתם שימוש נדיב מאוד בWD40.
  • 3 ראשי בוקסה תרמו את חייהם לטובת העבודה.
  • ניסיתי גם ידית ארוכה יותר כדי לייצר מומנט נוסף.
  • ניסיתי לדפוק את הבוקסה לכיוון פנים הגלגל, כאשר היא על הבורג כמובן, כדי אולי קצת לשחרר אותו בצורה הזאת.

 

הראש של הבורג נראה תקין, משמע, לא מעוגל/שחוק כבר מכל הניסיונות.

 

על מה חשבתי/הציעו לי:

  • אימפקט (חשמלי או על אויר)
  • להשתמש בג'ק של הרכב להזיז את הידית כאשר הרכב והגלגל עצמו זה מה שנותן את הקונטרה.

 

יש ראש (בוקסה) שאפשר לקנות שיתברג על הבורג (ותוך כדי מן הסתם תהרוס את הראש שלו), תוך כדי הפתיחה?

 

אולי לקנות בוקסה חזקה מאוד כדי שלא תישחק, ולהמשיך לנסות עם ידית ארוכה?

 

המלצות נוספות?

 

אני דיי נואש האמת.

תודה !

עריכה אחרונה על ידי Caveman

!AWDSOME

פורסם

שום בורג גלגל לא עומד מול ידית כח של חצי מטר לפחות + בוקסה 1/2" טובה

או שהאום ישתחרר או שהמוות בלתי נמנע והגוז'ון יגזר..

יש פה לא מעט אנשים שיש להם את הכלים המתאימים.. מהיכן אתה?

יום טוב גם לך

פורסם

+4

ידית ארוכה 60 ס"מ, מאריך (נשמע שניסית כבר את זה), אימפקט חשמלי. איפה?

 

עוד שיטה היא לנסות לחמם את האום עם מייבש שיער בהספק גבוה. יכול להקל על המצב עד פתרון או להחמיר זמנית. לאום ולגוז'ון מקדם התפשטות שונה. כמובן היזהר מהחום/כפפות.

פורסם

חברי הכנופיה התלבשו עלי, התעקשו להגיע עוד הערב כדי לפתור את הבעיה, למרות שהדבר ממש ממש לא דחוף.

 

igal_zeltser הגיע עם בוקסה נורמלית, אימפקט כמו שיש בפנצ׳ריות, עם ידית כח טובה, ובאמת שתוך שתי שניות שחרר את הבורג. ברמה שלא היה לי נעים שהגיע עד אלי בשביל זה.

 

מסקנה? כלי עבודה נורמלים, וידע להשתמש בהם, זה עושה את כל ההבדל.

 

תודה לכם, מקסים להיתקל בכזאת נכונות לעזור !

 

אגב, גם הבורג הזה, כמו השאר, נראה במצב מצויין, ללא חלודה בכלל על ההברגה. גם החישוק עצמו נראה נקי באיזור שבא במגע עם הבורג. מעניין באמת מה תפס אותו שם ככה.

!AWDSOME

פורסם

באמת תופעה לא מובנת הכנופייה הזאת!

אני מהמר על "פטיש אוויר" של פנצ'רייה, המומנט שאפשר להגיע במהירויות האלה הוא בלתי נתפס.

או אדהזיה או קוהזיה או הידוק עם הסיבוב עם הזמן.

×
×
  • תוכן חדש...