Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, ברשותי סוזוקי סוויפט 2008.

חייב להחליף את המערכת המזעזעת שיש בה, אז אני מוכן להשקיע ד איזה 1500 שקל עדיפות כמובן כולל התקנה

 

מה קריטי: דבורית בלטוס חובה שיהיה אפשר גם לנגן מוזיקה מהבלוטוס

Aux, שליטה מההגה.

 

כל השאר זה דיי בונוס כמו שליטה על אייפון אפשק כל עוד לא חורג מהתקציב

 

יש כרגע מבצע באוטו דיפו אלף שקל עם התקנה של חברת syncope דגם ספיידר משהו כזה

מישהו מכיר את זה?

פורסם

עד 1500 ש"ח אתה יכול לרכוש כל דאבל דין פיונר/קנווד/jvc וכו... מהסדרות הנמוכות כמובן. אבל כל מה שאתה מחפש יש להם כמובן.

במידה ואתה רוצה מערכות אנדרואיד, זה מוצר סיני יש כאלה באיכות די טובה. שיש בו יותר ממה שאתה מחפש!

BESTRONG BEbeautiful BEYOU

פורסם
מה כמו מה למשל האנדרןאיד?

וגם יש חנויות אמינות במחירים טובים שאתה מכמיר?

 

מערכות אנדרואיד פותחות מאפשרות להוריד אפלקציות בידיוק כמו הנייד שלך, אם זה וויז, יוטויב וכו....

מבחינת מתקינים או חנויות לא ציינת מאיזה אזור אתה, אבל תעשה סקר שוק קרוב לביתך פחות או יותר המחירים אצל כולם אותו דבר!

BESTRONG BEbeautiful BEYOU

×
×
  • תוכן חדש...