Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3683 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מיצובישי לנסר 2005. דולקת נורית כתומה עם ציור מנוע. מכר חיבר את הרכב למחשב ואמר שמדובר בחיישן חמצן.

מה המשמעות להמשיך לנסוע ככה?

מה עלויות התיקון?

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם

המשמעות של זה שאולי הצריכת דלק תעלה קצת... ותריח קצת יותר דלק... ולטווח הארוך זה מזיק לממיר קקלטי.

חיישן אוניברסלי של Denso בחיפה 270 ש"ח... עבודה די פשוטה האמת.

אתה צריך להוציא את החיישן שלך עם בוקסה מיוחדת לחיישן חמצן... ואז לעשות עבודת חשמן כמו שבסרטון פה.

ולחבר בחזרה..

במוסך יקחו לך 500 ש"ח מאמין.

פורסם (נערך)
המשמעות של זה שאולי הצריכת דלק תעלה קצת... ותריח קצת יותר דלק... ולטווח הארוך זה מזיק לממיר קקלטי.

חיישן אוניברסלי של Denso בחיפה 270 ש"ח... עבודה די פשוטה האמת.

אתה צריך להוציא את החיישן שלך עם בוקסה מיוחדת לחיישן חמצן... ואז לעשות עבודת חשמן כמו שבסרטון פה.

ולחבר בחזרה..

במוסך יקחו לך 500 ש"ח מאמין.

למה מפתח מיוחד? בגלל החוט שיוצא מהחיישן?

אי אפשר להסתדר בלי המפתח עם כלים רגילים?

עריכה אחרונה על ידי re_ilan

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם

במודלים האלו כבר אמורים להיות שני חיישני חמצן - אחד לפני הממיר ואחד אחרי.

 

ולכן לפני שאתה מחליף משהו, תעשה שוב פעם סריקת תקלות ותרשום את הקוד, והאם רשום SENSOR 1 או SENSOR 2. זה על מנת לדעת באיזה חיישן מדובר. או שזה בכלל משהו אחר.

 

השפעה של חיישן קידמי על צריכת דלק, זיהום, סחיבה - קריטית.

חיישן אחורי בודק את איכות פעולת הממיר, השפעותו פחות קריטית.

 

 

פורסם
למה מפתח מיוחד? בגלל החוט שיוצא מהחיישן?

אי אפשר להסתדר בלי המפתח עם כלים רגילים?

מאוד מאוד מאודד קשה!

פורסם

מה הסיכוי שהחלפת חיישן באופן עצמאי תפתור את עניין הנורה?

או שעדיין יהיה צורך במחשב לאפס את התקלה?

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם

לא מחייב כלל ואף סיכוי נמוך שהיא תיכבה מעצמה לאחר שתחליף בחיישן תקין אבל אתה יכול לאחר ההחלפה לנתק מינוס של המצבר, להמתין 2 דקות ולהחזיר ויש סיכוי שהנורה תיכבה. אם היא לא תיכבה יהיה צורך בהיתחברות לסורק שיש כזה לכל אחד בפורום ופשוט דרכו לנקות את הנורה.

×
×
  • תוכן חדש...