Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת? [ובהמשך, כמה מוכרת]


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2198 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

וואי? קוראפשן. אני כבר יותר מ10 שנים לא קורה מגזינים, פשוט מגעיל מה שהולך שם. זה בדיוק אותו המצב עם מכון התקנים הגרמני שבודק סטטיסטיקות של טסט שנתי ועד כמה הלקוחות מרוצים. תמיד הרכבים הגרמנים מככבים שם, רק שבמציאות התוצאה שונה לחלוטין.

תוצאה בהחלט מרשימה! נקווה שהשוק האמריקאי יוציא את אלפא מהבוץ. נקווה רק שהפעם האיטלקים ישכילו לתת שירות טוב בפריסה נכונה, ואז יהיה בסדר.

מבקש הדרכה, זבל עד בינוני ממונף או אוטו טוב ממתחריו, "קוראפשן" או "תוצאה מרשימה" כדבריך, קצת לא ברור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תוצאה בהחלט מרשימה! נקווה שהשוק האמריקאי יוציא את אלפא מהבוץ. נקווה רק שהפעם האיטלקים ישכילו לתת שירות טוב בפריסה נכונה, ואז יהיה בסדר.

 

לא מהתלתן תבנה אלפא.

התוכנית היא 100 אלף יחידות בשנה.

אירופה בשנה שעברה עמדה בקצב של 20 אלף.

אם אם נניח שקצב המכירות באירופה ייתגבר (סביר, רכב חדש לגמרי), עדיין צריכים למכור הרבה מאוד בארה"ב וסין.

 

נ.ב. מה שמדהים במבחן, זה שכשמכונית נהיגה, הקאדליק עומדת ראש בראש עם האלפא (להוציא הגיר).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באף מקום לא רשמתי שזה זבל! לטעמי, עבור אלפא היא די בינונית, ביחס למתחרות-לא נופלת מהן. ההיגוי טוב מהן פי כמה. מרשימה התוצאה של הQV אצל האמריקאים שלא מוטים, ביחס לאירופאים. שחיתות, שקיימת אצל מגזיני רכב, במיוחד הגרמנים. לא מזמן היה סקנדל, איך הטו תוצאות בADAC לטובת יצרנים גרמנים. לא משנה איזה רכב אלפא תייצר, היא תמיד תפסיד (יש מספיק דוגמאות מה20 שנה האחרונות).

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הג'וליה לא נמכרה שנה שלמה ב2016. המבחן האמיתי יהיה השנה ובשנה הבאה. כדי להמכר כמו שצריך בארה"ב צריך להיות לה מחיר תחרותי, מצד שני, היא איטלקיה ושם האסוציאציה היא עם מותגי הקצה ותחת אותה "מטריה", ככה שאם ישכילו להגיש את המוצר כמו שצריך, תהיה לה הצלחה. כל הכשלונות של תעשיית הרכב האיטלקית, ואלפא בפרט, נבעו מניהול כושל. כל השאר (הנדסה וכד') תמיד היו ברמה גבוה.

לפי הרשמים הקאדי באמת רכב מוצלח מהבחינה הזאת, למרות שעבורי, קאדילאק ספורטיבית זה מיסאנדרסטנדינג כמו מזראטי SUV:-P

בקשר לשוק הסיני כנ"ל, שם בכלל באופן כללי לא מבינים שום דבר בהיסטוריה והערך המוסף של הרכב. צריך לשים כמה שיותר צעצועים, למתג כפרמיום כדי שיוכלו להשוויץ, והכל יהיה בסדר.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מהתלתן תבנה אלפא.

התוכנית היא 100 אלף יחידות בשנה.

...

נ.ב. מה שמדהים במבחן, זה שכשמכונית נהיגה, הקאדליק עומדת ראש בראש עם האלפא (להוציא הגיר).

התלתן היא התדמית וזה מאוד חשוב.

 

בכל אופן, גם האמריקאים אינם אובייקטיביים לחלוטין - קאדילק היא הרי אמריקאית. יחד עם זאת, ה-ATS כנראה באמת טובה מאוד.

 

האמת היא שמה שמעניין יותר במבחן השוואתי הזה זו לא הג'וליה, זו דווקא ה-M3 שהדירוג שלה מתמצת את מה שקורה בחטיבת הספורט של היצרן הבווארי.

מחטיבת ספורט שבמשך שנים הציבה את הרף בסגמנט והפכה לאייקון מוטורי שגרם למתחרות הבודדות להחוויר בשנים האחרונות עושה רושם שחטיבת M נמצאת בחל"ת.

 

חבל.

זה לא שהם נעשו גרועים, זה האחרים שנהיו טובים יותר. ולא, זה ממש לא החלק המעניין פה - מה שהם כותבים על ה-M3 לא חדש...

 

באף מקום לא רשמתי שזה זבל! לטעמי, עבור אלפא היא די בינונית, ביחס למתחרות-לא נופלת מהן. ההיגוי טוב מהן פי כמה. מרשימה התוצאה של הQV אצל האמריקאים שלא מוטים, ביחס לאירופאים. שחיתות, שקיימת אצל מגזיני רכב, במיוחד הגרמנים. לא מזמן היה סקנדל, איך הטו תוצאות בADAC לטובת יצרנים גרמנים. לא משנה איזה רכב אלפא תייצר, היא תמיד תפסיד (יש מספיק דוגמאות מה20 שנה האחרונות).

לא הבנתי...האם אתה טוען שהג'וליה תלתן היא אלפא בינונית? ביחס לאילו דגמי אלפא?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שכתבתי אחרי ההכרות עימה, מבחינת הניהוג והרגשת הקלילות עולה על ה159( 159 כבדה, במיוחד הדיזל 2.4), ביחס ל 156 ו 166 נופלת בהכל, חוץ מברחב פנים (156).

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שהדיזל עד כדי כך שונה, אבל לי קשה לומר שהג'וליה נופלת מה-156, ועל אחת כמה וכמה מה-166, שהיא די "ספינה". בכלל, כל אלפא חדשה שמוצגת מלווה בערגה בלתי מובנת לדגמי עבר, שפתאום נהיים טובים ויפים הרבה יותר ממה שהיו פעם. כשה-159 הוצגה היא התקבלה בקיתונות ביקורת שלא מהעולם הזה. אמרו שהיא שמנה, אמרו שחוץ מהפרונט העיצוב שלה גנרי ומזעזע, ועכשיו היא פתאום יפהפיה נצחית וספורטיבית למהדרין. גם כשה-GT יצאה אמרו שהעיצוב שלה משמים ועושה עוול ל-156 אמה הורתה. עכשיו בשיחות ובפורומים היא קלאסית. אותו המצב עם הג'וליה. הנביחות ממשיכות וכשהמחליפה תוצג, פתאום היא תהפוך ליפהפיה ולמתנהגת.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון לכל יצרן שיש באמתחתו רכבים אייקונים, קח כדוגמא את חטיבת הספורט של פיג'ו.

 

ה 206GTI הייתה בזיון נוראי ביחס למי שהחליפה, 10 שנים אחריי פתאום אתה שומע דיבורים על ה 206 GTI הנפלאה.

 

האמת היא שהבעיה לא באלפא ולא בפיג'ו אלא בדרישות הקהל המודרני ומטי המעט שעדיין עורגים לימי ה 205/ 5 טורבו/ M3 E36/ 156/ 75 וכו' נשארים בלי ה"מורשת" של היצרן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רומן, עשית קצת סלט מיונז;)

מי שצעק שה159 והGT נראות נורא, אלו בדיוק האנשים שהתכוונתי אליהם, כשכתבתי שלא משנה מה אלפא תוציא, היא תהיה תמיד לא טובה. לא תהיה סיבה? ימציאו אותה. ה159 באמת דבה;) יש לה היגוי טוב, הגה בכובד מתאים, אבל המשקל פוגע בהתנהגות שלה. הג'וליה מתנהגת מצוין, הגה מהיר ומדויק בעל משקל טוב, הרגשה שהיאהרבה יותר קלה ממה שהיא באמת, זה לזכותה. לחובתה עיצוב חיצוני בינוני בסטנדרטים של אלפא, איבזור חלש (שוב, ביחס לאלפות היותר ישנות), חוסר ייחוד בתא הנוסעים, והרגשה די זולה, במיוחד ליושבים מאחורה. אלה דברים שלא היו קיימים עד 2010 והלאה. אני לא אומר שישן יותר טוב אוטומטית, יש לי דעה, שמגובה בעובדות, זה הכל. לא יורה לכל הכיוונים.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת היא שהבעיה לא באלפא ולא בפיג'ו אלא בדרישות הקהל המודרני ומטי המעט שעדיין עורגים לימי ה 205/ 5 טורבו/ M3 E36/ 156/ 75 וכו' נשארים בלי ה"מורשת" של היצרן.

 

או, יפה אמרת!

על זה בדיוק היה הוויכוח בשרשור השכן על המזראטי. מיצית בתגובה הזאת את כל העניין.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל-סל"ד סל"ד :wink:,

 

אין טעם להתווכח על עיצוב אך אומר כי לדעתי האישית הג'וליה נראית מעולה מבחוץ ומבפנים. נקייה, זורמת וקצת מתוחכמת (עיצובית). אם אתה לא שותף לדעה, זכותך.

 

בנוגע לניהוג, ובכן מהמעט שנהגתי, הג'וליה מצויינת. ה-156 הייתה אחלה, אבל בוא לא נגזים. זאת לא אותה שכונה אפילו.

 

אבזור חלש? זה כבר משהו מאוד ספציפי לכל מדינה וכמובן, ניתן לפתור אותו בעזרת כסף.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוף סוף משהו שם לב:wink:

לגבי העיצוב נסכים שלא להסכים, עניין סובייקטיבי ולגטימי.

האחיזה ב156 כמובן יותר נמוכה, אבל החיבור לנהג והתחושות לטעמי לטובת ה156.

כל דבר אפשר לפתור בכסף (חוץ מאת עניין המושבים והESP הלא מתנתק:wink:) בג'וליה המושב בעל פחות כיוונים מאשר באלפות היותר ישנות בעלות מושבים מתכווננים (המסעד לא עולה כדי לתת תמיכה הולמת לירכיים). אני התכוונתי לסטנדרט, ופה היא לא נופלת מהמתחרות, אבל מהאלפות היותר ישנות בהחלט.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הג'וליה מתנהגת מצוין, הגה מהיר ומדויק בעל משקל טוב, הרגשה שהיאהרבה יותר קלה ממה שהיא באמת, זה לזכותה. לחובתה עיצוב חיצוני בינוני בסטנדרטים של אלפא, איבזור חלש (שוב, ביחס לאלפות היותר ישנות), חוסר ייחוד בתא הנוסעים, והרגשה די זולה, במיוחד ליושבים מאחורה. אלה דברים שלא היו קיימים עד 2010 והלאה. אני לא אומר שישן יותר טוב אוטומטית, יש לי דעה, שמגובה בעובדות, זה הכל. לא יורה לכל הכיוונים.

 

 

בדיוק ההתרשמות שלי מהרכב.

 

אגב, תנו לי היום 156 ידנית עם 0 ק"מ, ואין מאושר ממני.

אם היא הייתה מזדקנת קצת יותר בכבוד ועלות האחזקה שלה (בארץ) היתה קצת יותר שפויה, הייתי נשאר עם ה-156 שהייתה לי עד היום.

עריכה אחרונה על ידי KoF-sHeLeG
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2198 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...