Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קומפוננט

Lightning Audio B1.525C

http://www.lightningaudio.com/2004/products/product.asp?prodID=753

 

סאב

Cervin Vega Hed-12

http://www.cerwinvega.com/products/mobileaudio/hed/hed12.html

 

מגבר

Lightning Audio B2.300.4

http://www.lightningaudio.com/2004/products/product.asp?prodID=728

 

HU

Rockford Fosgate 9120

http://www.rockfordfosgate.com/products/ez2rockford/ModelInfo/ModelInfo.asp?ItemKey=10061245&CategoryDesc=Source%20Units

 

רמקולים אחוריים

Kenwood 200 Watt (שהיו תמיד ונשארים בשביל להשלים סאונד מאחורה)

 

איך נשמע לכם השילוב וכמה לדעתכם הכל צריך לעלות (בלי הקנווד האחוריים)?

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדעתי בין 5K ל-6, כולל התקנה טובה. אבל לא את דעתי אתה צריך לשמוע - אלא את דעת המתקינים שיציעו לך את זה.

 

מערכת נחמדה, אבל אפשר לשפר.

פורסם

לגבי עלויות אני לא רוצה לזרוק מספר.

אבל תקח בחשבון שהרבה אנשים מתלוננים על ה9120 כאן, אז תקח זאת בחשבון לפני הרכישה.

לגבי הסאב, הוא לא עוצמתי במיוחד, ולפי דעתי המחיר שלו יחסית גבוה לעומת מה שהוא נותן .. אז אם אתה אחד שאוהב הרבה באס היתי שוקל אולי לחפש משהו אחר..

 

בסך הכל, לפי דעתי עדיף שתיתן לחבר"ה כאן תקציב, בדרך כלל ההצעות שלהם מדברות מהשטח ממוצרים מומלצים וכאלה שנותנים תמורה טובה למחיר.

(וכמובן, תיתן העדפה .. איכות .. עוצמה .. מותגים .. באס חזק, רכב קטן, מיקומי רמקולים .. וכו וכו .. כל האינפורמציה)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אז יצא לי טוב, קניתי אותה ב-4500 ש"ח כולל התקנה מקצועית, כיוון וחיווט.

מה לדעתך אפשר לשפר בה?

 

למיקמיק:

תודה על התשובה אבל לא חיפשתי המלצה לקניה אלא חוות דעת מאנשים שקצת יותר מבינים בתחום על המערכת שקניתי. לי לא כ"כ יוצא לשמוע מערכות באיכות ורציתי לדעת באיזה רמה פחות או יותר המערכת.

 

ועל איזה בעיות מתלוננים ב-9120? כי בשלב הזה עוד אני יכול לעשות שינויים במפרט.

פורסם

לא נאה ולא יאה לעשות את מה שעשית ...

אם היתי יודע שמדובר במערכת שכבר נקנתה, היתי שוקל שנית אם לתת ביקורת בונה בנושא.

 

לגבי ה9120 תעשה חיפוש בפורום, הרבה התלוננו, ויש עדיין מספר לקוחות שלהם אשר מאוכזבים..

חיפוש יחשוף זאת בפנייך...

 

ואכן המחיר נשמע נוח לכל הדיעות, איכותי מה איכותי..... איכות זה דבר יחסי....

למי איכפת מה איכותי או לא.

השאלה אם האוזניים שלך אוהבות את זה, והתקציב שלך יכול להרשות זאת .... אין דבר כזה רמות וכדומה.

אתה קובע את הרמה שמתאימה לך בסופו של יום, לא אף אחד אחר.

 

מזל טוב, מקווה שלהבא תנהג בדרכים המקובלות ולא תבוא "הפוך על הפוך" (לפחות תהייה יותר ברור בעיניין).

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

יש לך מספר מכשירים של פיונר שיתנו לך תמורה הרבה יותר טובה..

 

אחד הבעיות זה שהדיסק יקפוץ לך הרבה מאוד

יש כאלה שידברו על זה שהם לא נוחים

ויש כאלה שדיברו על זה שאין להם מספיק אפשרויות כיוון וחיתוך

ויש כאלה שאומרים שהכפתורים שלהם אם הזמן נהרסים יש עוד דברים

 

 

שוב מספיק חסרון אחד ואני לא הייתי הולך על המוצר הזה

רדיו דיסקים של פיונר לדעתי מאוד מומלצים

אין להם חסרונות ( לפחות לא דברים שאני יודע או שהם אמורים להשפיע עלייך )

פורסם

לגבי המערכת שקנית היא ברמה בינונית פלוס,ובמחירים האלו ואולי בתוספת של עוד כמה שקלים היית יכול למצוא דברים ברמה גבוהה יותר ולגבי ההצעה שהציעו לך בדבר מכשיר פיוניר ,אני יכול להגיד לך חד משמעית שהרוקפורד בשילוב הגברה נשמע טוב יותר אפילו שיש לו פחות אפשרויות לחיתוך בקרוס אובר ,הפיוניר נשמע זוועה בשילוב הגברה ומכניס בנוסף הרבה שריקות ,כי המינוס הפנימי של המכשיר לא טוב.

פורסם

grandp הגיע הזמן לבסס את דברייך, זה לא הגיוני שתגיד כל כך הרבה, מבלי להביא ביסוס מציאותי.

1.המערכת שלו ברמה בינונית פלוס ? לפי איזה מדד ? סקר ?.... איך נותנים הערכה כזאתי למערכת רק לפי השמות של הרכיבים, יש טבלה ?

 

2.אתה אומר שהוא יכול להביא דברים ברמה גבוהה יותר, למה אתה לא אומר לו, מה למשל ? בכמה ? מהיכן ? מה הופך אותם לרמה גבוהה יותר ?

 

3.פיוניר נשמע זוועה, ומכניס שריקות ? מינוס פנימי לא טוב ? ... הרי יש רק לשניים - שלושה אנשים בפורום. פיוניר ... כניראה נצטרך ליידע את כולם לעבור לרוקפורד כי הוא נשמע טוב יותר, ויפתור להם רעשי אלטרנטור?

 

אני מקווה שתביא התייחסות רצינית, למרות שמדובר פה בקצת ציניות..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

1 המדד שלי הוא לפי סוגי המוצרים ולמשל מגבר רוקפורד דגם 4004 או מגבר קיקר 300.4 היו עולים קצת יותר אבל נשמעים הרבה יותר

2 כל מכשירי הפיוניר ברמה הבינונית ומעלה שמוציאים פרייאווט מעל 5 וולט מוסיפים לרעשי מנוע

3 לא אמרתי לעבור דווקא לרוקפורד יש מכשירים שנשמעים טוב יותר וחדים יותר כמו אלפיין

לדוגמא.

4. לא אמרתי שרוקפורד לבד יפתור את כל רעשי המנוע , אמרתי שפיוניר רק מוסיף להם ואם

הבחירה היא בין שניהם הרוקפורד עדיף מבחינת סאונד

5. ותאמין לי שאם אני אומר זה נכון וזה מגובה בהתקנה של אלפי מערכות.

פורסם

 

2 כל מכשירי הפיוניר ברמה הבינונית ומעלה שמוציאים פרייאווט מעל 5 וולט מוסיפים לרעשי מנוע

 

דבר ראשון רוב הפיונרים היום עם 2 וולט

דבר שני אמורים לקחת את זה בתור התרון לא חסרון

פורסם

זה נכון שפיראווט גבוהה זה יתרון אבל לא בפיוניר ,כי למכשירים אלו יש מינוס חלש ובחיפושם אחר מינוס הם מכניסים רעשי רקע שמוגברם עוד יותר ע"י הפרייאווט הגבוה

פורסם
דבר ראשון רוב הפיונרים היום עם 2 וולט

דבר שני אמורים לקחת את זה בתור התרון לא חסרון

נכון שזה לא חסרון אך איך בדיוק הגעת ליתרון??

פורסם

אברי, עוצמת אות חזקה יותר מקטינה את העוצמה של הרעש. (יחס)

 

grandp,

1. אני מבין שאתה מאלה שאוהבים לשמוע עם העיניים, אז למה שלא תיכנס למבחן שלי, בתרד. "איכויות של מגברים" , אני מציע שמה 500 שקל למי שיוכל למצוא מגבר שנשמע, "איכותי יותר" משלי .. בהצלחה.

 

2. כפי שהסברתי, עוצמת אות חזקה יותר, זה רק יתרון.

3. אין לי מושג על מה אתה מדבר.

4. אין לי מושג על מה אתה מדבר.

5. וואלה, תאמין לי שמה שאני כותב זה נכון, ואפילו התקנה רישמית אחת עדיין לא סיימתי.

 

דברייך ממש לא מבוססים, ולא קשורים לעולם המציאות .. אתה מדבר פה בגדר השערות ודברים שאתה חושב שאתה שומע, אתה מוזמן לערוך את המבחן שלי, ואם אתה באמת שומע .... בוא תקבל 500 שקלים חדשים :)

 

כל הנושאים הללו כבר דיברו בעבר, תערוך חיפוש בפורום..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אברי, עוצמת אות חזקה יותר מקטינה את העוצמה של הרעש. (יחס)

הווו, תודה רבה - חידשת לי... NOT...

אם אני לא טועה פעם אחת אפילו התווכחנו על זה אך לא ממש זכור לי...

בכול אופן, אני טוען זאת כבר ממזמן וכמו כן, התשובה שלך די משלימה את מה שאני שואל את מתן (שאלה רטורית) שטוען ש 2V מהווה יתרון כאשר 2V נחשב יחסית לחלש (ועדיין לא כ"כ בעייתי)...

פורסם

סןרי רק עכשיו ראיתי את התגובה שלך

שטוען ש 2V מהווה יתרון כאשר 2V נחשב יחסית לחלש (ועדיין לא כ"כ בעייתי)...

אני טענתי ש 2 וולט זה התרון ?

כנראה לא הבנת אותי נכון

אמרתי ש 5 וולט זה התרון


×
×
  • תוכן חדש...