Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

חבל שיש מוסכניקים כאלו, הרי הסכום גבוה מאוד וזה "אחלה קופה".

 

מצד שני, אי אפשר לדעת ודברים הזויים קורים במכוניות.

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
פורסם

לפותח השירשור - בימים הקרובים אני אמור להתקין תושבת קידמית תחתונה ותושבת אחורית תחתונה חלופיות בלאנסר 2008 שהתושבות שלו קרועות לחלוטין. אעדכן אותך לגבי התוצאות הסופיות.

פורסם

ניתן להשיג תושבות תחליפיות ספרדיות או איטלקיות שיעשו את העבודה תנסה אצל אבי חלקי חילוף אני מאמין שיש לו משהו איכותי להציע לך

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!

פורסם
לפותח השירשור - בימים הקרובים אני אמור להתקין תושבת קידמית תחתונה ותושבת אחורית תחתונה חלופיות בלאנסר 2008 שהתושבות שלו קרועות לחלוטין. אעדכן אותך לגבי התוצאות הסופיות.

לא אותה מכונית ולא אותן תושבות.

מדובר בשני דגמים שונים לחלוטין.

ללאנסר בשנים האלו יש תושבות תחליפיות מצויינות של NOK.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

תמיד יש מקורי בחו"ל במחיר אפסי

ככל הנראה נחלשה לך התושבת המקורית שעולה בEBAY בערך 90$

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=lancer+08-+oem+motor+mount&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xlancer+08-+motor+mount+oem+.TRS0&_nkw=lancer+08-+motor+mount+oem+&_sacat=0

 

http://www.mitsubishipartswarehouse.com/partlocator/index.cfm?siteid=214581

http://www.discountmitsubishiparts.com/

https://oemmitsubishiparts.com/

 

תושבות מנוע ניתן להכניס לארץ ללא אישור משרד תחבורה אבל כן צריך לשלם מעל 75$ מיסים

פורסם

שים לב שהקישור שצירפת מתייחס לחלק GENIUNE OEM, רחוק מלהיות מקורי.

×
×
  • תוכן חדש...