Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

קניתי את ה RTV לבן של Elring

 

http://www.ebay.com/itm/Elring-Dirko-70ml-Tube-Gasket-Sealant-/111153770542?hash=item19e147f02e:g:uPMAAOxy0P1SHG7h

 

טווחי הטמפרטורה שלו הם מ 50- ועד 180 מעלות.

 

מהם האזורים במנוע או החלקים שאפשר להשתמש בRTV הנ"ל או בכלליות האם אפשר למפות את חלקי המנוע עפ"י הטמפרטורה שלהם ומכאן להסיק באיזה סוג של RTV אפשר להשתמש?

 

במקרה שלי אני מעוניין להשתמש ב RTV שקניתי בכדי לאטום חלק שמתחבר ישירות לבלוק מנוע אך אני לא יודע האם בלוק המנוע עצמו (יציקת הברזל)מגיע לטמפרטורה הזאת או שסתם הגזמתי:roll:

 

תודה

פורסם (נערך)

חבל, פעם הבאה תקנה ויקטור:

 

http://www.justmotor.co.il/products/677988

 

גם זול, גם מצוין, וגם עמיד עד 300 מעלות.

 

בכל מקרה על האריזה של הסיליקון שלך רואים תמונה של איטום קרטר לכן אין שום בעיה, אלו השימושים שלו:

 

Dirko stops water, oil and air leaks and is ideal for cylinder head joints, gearbox joints, sumps, bearing casings, instrument casings, waterpumps, axle tube, and many other parts that requires sealing

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם

כן, ראיתי באותו האתר שיש RTV של Elring גם עד 300 מעלות באותו המחיר וחבל שלא קניתי אותו.

 

כל מה שאמרת על השימושים שכתובים על האריזה נכונים וגם אני קראתי אותם אך עדיין אין שום אינדיקציה לאיזו טמפרטורה מגיע הדופן של בלוק המנוע? לדוגמא האם אפשר ב RTV של עד 180 מעלות לאטום סעפת פליטה? לעניות דעתי לא אך גם הסעפת וגם ראש מנוע צמודים לבלוק המנוע. לכן חשובה האינדיקציה מהם האזורים במנוע שמגיעים לטמפרטורות גבוהות.

פורסם

אטם סעפת פליטה עשוי ממתכת לכן סיליקון זה לא רעיון טוב שם.

 

אבל משאבות מים, קרטרים, בתי טרמוסטט, נקודות מסויימות באטמי מכסי שסתומים כשהיצרן דורש זאת

( ואפילו יצא לי לתקן עם ויקטור פאנצ'ר באופניים, ורק איתו, בלי שום פאטץ', והילד נוסע עד היום.)

Stay Dirty

פורסם

לאטום סעפת פליטה עם RTV? :shock:

יש שם מאות מעלות, לא 180.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

למה צריך RTV לתקן דברים באוטו?

האוטו יצא עם RTV מהמפעל?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

כן, לדוגמא מנוע של גטס דור שני 1.4 או 1.6, מגיע עם סיליקון בחצאי העיגול של הקאמשפטים ובנוסף על חצאי הירח. סימנתי על המנוע של CAR MAN:

 

IMG_3734.jpg

 

והנה מהספר הטכני של גטס דור ראשון מנוע 1.35:

 

לכידה.PNG

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם

עדכון

החלפתי את הRTV שקניתי (של

Elring) ב RTV של ויקטור(כמו שהמליץ אסף) משתי סיבות:



1. הוא עמיד בטמפרטורה גבוהה יותר.

2. הוא עמיד בפני דלקים(בנזין וסולר).

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...