Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בקושי שנתיים על הכביש וכבר נגמר המצבר?

 

אצלי המקורי יותר מארבע שנים ורק כעת הגיע שעתו!

 

הרכב עומד הרבה ללא הנעה. כבר כמה פעמים המצבר נגמר לגמרי זה מוריד מאורך החיים שלו באופן משמעותי.

בגלל זה אני צריך מצבר עם פריקה עמוקה.

  • תגובות 117
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • ספונסר פורום
פורסם
איביזה קופרה שנת 2014 המצבר נמצא בתא המטען מתחת לגלגל החילופי.

נפח המנוע 1.4 180 כוח סוס.

תודה.

 

אורן הי

אתה צריך לרכב שלך מצבר מהסדרה הכחולה של. Varta

52 אמפר בכל תחנת שרות או סניף של אוטו דיפו תמצא אותו

בהצלחה

יוסי

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

פורסם
אורן הי

אתה צריך לרכב שלך מצבר מהסדרה הכחולה של. Varta

52 אמפר בכל תחנת שרות או סניף של אוטו דיפו תמצא אותו

בהצלחה

יוסי

 

יוסי אני יסביר את עצמי שוב אני לא מעוניין במצבר רגיל אלא במצבר עם פריקה עמוקה.

כמו ה START STOP שלכם השאלה שלי היא איזה דגם של מצבר כזה יש לכם?

  • ספונסר פורום
פורסם
יוסי אני יסביר את עצמי שוב אני לא מעוניין במצבר רגיל אלא במצבר עם פריקה עמוקה.

כמו ה START STOP שלכם השאלה שלי היא איזה דגם של מצבר כזה יש לכם?

 

אורן הי

יש לך 2 אפשרויות אחת לבדוק עם מצבר 60 אמפר STOP&START נכנס לך במקום המצבר הקיים או לחילופין להשקיע קצת יותר במצבר שנקרא מצבר אופטימה המצבר בעל יכולת פריקה עמוקה ויכולת התנעה חזקה מאוד מצבר זה מיועד לרכבים מיוחדים בעלי שימוש קיצוני

אופטימה.jpg

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

פורסם
אורן הי

יש לך 2 אפשרויות אחת לבדוק עם מצבר 60 אמפר STOP&START נכנס לך במקום המצבר הקיים או לחילופין להשקיע קצת יותר במצבר שנקרא מצבר אופטימה המצבר בעל יכולת פריקה עמוקה ויכולת התנעה חזקה מאוד מצבר זה מיועד לרכבים מיוחדים בעלי שימוש קיצוני

[ATTACH=CONFIG]451165[/ATTACH]

 

מצבר 60 אמפר נכנס בלי בעיה אתה יכול להגיד לי בבקשה איזה דגם של מצבר start stop אתם מוכרים פה בארץ.

כי באינטרנט אני לא מוצא את הדגם שאתם מוכרים.

תודה לך.

  • ספונסר פורום
פורסם
מצבר 60 אמפר נכנס בלי בעיה אתה יכול להגיד לי בבקשה איזה דגם של מצבר start stop אתם מוכרים פה בארץ.

כי באינטרנט אני לא מוצא את הדגם שאתם מוכרים.

תודה לך.

המצבר הוא VARTA

המק"ט שלו הוא : VR5-060-R0A1

amg 60.jpeg

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום שירות לקוחות ורטה,

איזה מצבר מתאים למיצובישי אאוטלנדר 2013 עם מערכת

STOP&START ?



כמה זמן אחריות יש למצבר כזה?

האם הוא זהה למצבר מתוצרת מיצובישי שמציעים במוסך מורשה?

תודה מראש,

רועי

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0

  • ספונסר פורום
פורסם
שלום שירות לקוחות ורטה,

איזה מצבר מתאים למיצובישי אאוטלנדר 2013 עם מערכת

STOP&START ?



כמה זמן אחריות יש למצבר כזה?

האם הוא זהה למצבר מתוצרת מיצובישי שמציעים במוסך מורשה?

 

תודה מראש,

רועי

 

הי

אתה צריך מצבר ורטה STOP & START

70 אמפר אתה יכול למצוא אותו בתחנות שרות שלנו או או באוטודיפו.

המצבר מגיע עם 20 חודשי אחריות.

לשאלתך מיצובישי עצמה אינה מייצרת מצברים לרכב היא לרוב קונה אותם מיצרן המצברים ג'ונסון קונטרול שהוא

היצרן של מצברי VARTA וגם START-UP ו- POWER-UP.

 

יוסי

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

פורסם

שלום למצברי וורטה, מספר שאלות ברשותכם:

 

הרכב במוו 328 שנת 2013 (עדיין באחריות) המצבר שווק חיים ובשבוע שעבר הוחלף ע"י היבואן. ולשלאלות:

 

1. שמתי לב שהמצבר שיצא מהרכב היה 90A-615A ואילו המצבר שהוכנס הוא 90A-580A.

א. מה ההבדל בינהם? מה משמעות המספר השני?

ב. האם במסגרת האחריות לא אמורים לשים לי בדיוק את אותו מצבר? האם לא "שונמכתי"?

2. נאמר לי שעלות המצבר היא כ- 4000ש"ח (מקורי של במוו). מאחר והרכב באחריות הוא הוחלף בחינם. האם יש לוורטה מצבר מתאים וזול יותר שאוכל לשים בפעם הבאה שהמצבר יסיים את חייו והרכב יהיה מחוץ לאחריות? מה המחיר המשוער?

3. נאמר לי במוסך שמחשב הרכב מכיר / לומד את המצבר המקורי של במוו. אם יש לכם מצבר מתאים, איך הוא מתקשר עם מחשב הרכב?

3. לרכב נשארו 7 חודשי אחריות. האם מקובל שהמצבר המוחלף יימצא באחריות רק עוד 7 חודשים או לפחות שנה מיום ההתקנה ברכב?

 

תודה.

פורסם (נערך)
שלום למצברי וורטה, מספר שאלות ברשותכם:

 

הרכב במוו 328 שנת 2013 (עדיין באחריות) המצבר שווק חיים ובשבוע שעבר הוחלף ע"י היבואן. ולשלאלות:

 

1. שמתי לב שהמצבר שיצא מהרכב היה 90A-615A ואילו המצבר שהוכנס הוא 90A-580A.

א. מה ההבדל בינהם? מה משמעות המספר השני?

ב. האם במסגרת האחריות לא אמורים לשים לי בדיוק את אותו מצבר? האם לא "שונמכתי"?

2. נאמר לי שעלות המצבר היא כ- 4000ש"ח (מקורי של במוו). מאחר והרכב באחריות הוא הוחלף בחינם. האם יש לוורטה מצבר מתאים וזול יותר שאוכל לשים בפעם הבאה שהמצבר יסיים את חייו והרכב יהיה מחוץ לאחריות? מה המחיר המשוער?

3. נאמר לי במוסך שמחשב הרכב מכיר / לומד את המצבר המקורי של במוו. אם יש לכם מצבר מתאים, איך הוא מתקשר עם מחשב הרכב?

3. לרכב נשארו 7 חודשי אחריות. האם מקובל שהמצבר המוחלף יימצא באחריות רק עוד 7 חודשים או לפחות שנה מיום ההתקנה ברכב?

 

תודה.

 

 

אם לא ידעת אז על המצבר מוטבע בחום תאריך הייצור שלו וגם היית צריך לקבל תעודת אחריות ברגע ההתקנה במוסך. למצבר אחריות משלו שאינה תלויה ב BMW והיא מתחילה ברגע שהתקינו אותו ברכב.

אבל כנראה שבמוסך שלך לא נתנו לך את הדף הנוסף. דבר ראשון תבדוק בעין שעל המצבר שלך יש תאריך התקנה וייצור ושלא שלפו לך איזה מצבר משומש (עד חצי שני זה בסדר).

דבר שני המצבר אינו מכיל (עדיין) שבב אלקטרוני ולכן לא חשוב איזה מצבר תשים כל הוא עומד בתנאי הסף שהוגדר ע"י יצרן הרכב. המחשב לא ממש מכיר את המצבר. הוא פשוט דוגם את נתוני המתח והטעינה שלו כדי להבין אם יש באוטו מצבר גמור או מצבר רענן ולהתריע בהתאם.

למשל אצלי ברכב המחשב מדווח כי המצבר הגיע ל 39% מחייו ולכן מומלץ להחליף אותו בהקדם למרות שהאוטו מניע.

דבר שלישי: המחיר שנתנו לך על המצבר הוא הזוי. אין דבר כזה מצבר תוצרת BMW. ניתן להשתמש בכל מצבר מתאים ולכן המסקנה היא ש BMW צריך למכור מהר לפני סוף האחריות.

קח לדוגמא תקלה קטנה במחשב הגה. החלפת מחשב הגה מחוץ לאחריות תעלה כ 8000 ש"ח.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

בוקר טוב לכולם

לנציג ורטה שלום, יש כרגע ברשותי רכב מסוג מאזדה 3 2010 ונרכשה מיד 2,כרגע מותקן בה מצבר ורטה מסוג בלו דינאמיק D47 60AH מק"ט VR2-060R-0DDJ, עכשיו איני יודע מתי בוצע ההחלפה,נכון לעכשיו אין יותר מידי בעיות בהתנעה[אך כאשר הרכב אינו מונע הוספה של צרכן מתבטאת בהורדת בהירות אורות פנים וחוץ],היכן אני יכול לבדוק את תאריך הייצור של המצבר ואם יש לכם נקודת בדיקה באיזור כנרת והסביבה.

 

תודה והמשך יום מעולה,

איליה


×
×
  • תוכן חדש...