Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

Holden-Efijy-Concept-720x340.jpg

 

 

10 שנים לפלא העיצובי מבית הולדן האוסטרלית

 

 

באוקטובר לפני 10 שנים הולדן הציגה בתערוכת הרכב 2005 בסידני את קונספט הרטרו שלה האיפג'י המבוססת על הדגם השני של החברה (הראשון האמיתי מהתכנון ועד היצור של החברה) הFJ משנת 1953

הקונספט יושב על שלדה של קורבט עם מנוע LS2 V8 בעל נפח של 6 ליטר עם סופר צרג'ר המספק 480 kW שהם 644 כוחות סוס באיזור ה6500 סל"ד אשר "מרחף" על כריות אויר ואשר יורד כשהוא עומד עם מערכת מולטימדיה מרשימה

 

 

המגזין "Hot Rod" נתן לה את תואר הוט רוד של השנה 2005

ובשנת 2007 היא זכתה בתואר קונספט השנה אחרי שנת סיור בארה"ב בתערוכת דטרויט

 

 

המעצב הראשי של הודלן וה"אבא" של האיפג'י Richard Ferlazzo אמר לאחרונה שהתרגשות להציג את הקונספט בפני הקהל האוסטרלי היה הרגע הכי גדול שלו כמעצב

"האיפג'י הוא ביטוי מאוד כנה של עיצוב ומושלם אשר מדגימה את הרמה העולמית של הצוות שלנו אשר מוכשר בעיצוב, ושהיו מסוגלים למזג את העתיד המרגש שלנו עם המורשת מעוררת הקנאה שלנו והעובדה שהיא עדיין אקטואלית ובעלת דרישה אחרי עשר שנים היא עדות לעיצוב הנצחי שלה"

 

 

ומשנת 2008 יושבת האיפג'י במוזיון הלאומי לתחבורה בBirdwood דרום אוסטרליה

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=tSzf9ZI-v5M דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

וכמובן אי אפשר לפרסם הודעה שכזו ללא תמונה של האיפג'י הפרטית שלי

דגם של קלאסיק קולקטבולס משנת 2006 אז פנימית האיכות שלו לא הכי בשמים אבל העיצוב והצבע פשוט עוצרי נשימה

והיחוד של מה שנמצא אצלי הוא סידרה מוגבלת של 300 מגשים חתומים על ידי המעצב בסדרת המועדון אספנים של קלאסיק קולקטבולס והמספר שלי הוא 003

IMG_4014.jpg

תמונה מהמפגש של מאי תודה עמית

עריכה אחרונה על ידי In Flames

בברכה , איציק

אוסף כלי רכב מיניאטוריים 1:18

פורסם

דגם ממש יפה של רכב מעט מוזר.

אני כחובב קונספטים כמובן שאהבתי! במציאות הוא אפילו יותר יפה

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
×
×
  • תוכן חדש...