Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דגם שלפני מתיחת הפנים, שימו לב. בין המכירה של הגולף לקבלה של הסורנטו, שכרתי אחת כזו לחודש. הייתי אמור בכלל לקחת פוקוס סטיישן, אבל היא צדה את עיני במגרש ושדרגתי. הייתי מאוד סקרן לגבי המאזדות החדשות (כלומר, יותר חדשות מהמאזדה האחרונה שהייתה לי ב2006; מאזדה זה לא בדיוק אוטו שתקבל בחו"ל מאוויס או הרץ אז לא הייתה לי הזדמנות אחרת לחוות). נתחיל בדברים הטובים:

 

1. מערכת מעולה. זריזה, איכות סאונד מצויינת, בלוטות' שעובד כמעט תמיד. מצלמת רברס פנטסטית.

2. המראות שלה מצויינות. גדולות מאוד וברורות.

 

עכשיו מכשסיכמנו את הצדדים המבריקים של הרכב, אפשר להמשיך לדברים הפחות טובים:

 

1. המנוע. "רצועת כוח" בין 4000 ל6500 סל"ד וזה כל מה שתקבלו היום. היא מרגישה אנמית בכל מצב שאתה לא נוהג כמו דפוק. בשביל לקבל קצב שקרוב למשהו שאני מרגיש איתו בנוח אני צריך תפעול ידני ולהחזיק אותה ב5000 סל"ד. נגמרו הימים שבונים מנועים אטמוספיריים, מאזדה.

 

2. הגיר. נכון שאמרתי בעבר שמבחינת תפעול ידני, הגיר הזה מצטיין. והתכוונתי לזה. הורדות ההילוכים מהירות כמעט כמו DSG, עם גז ביניים מושלם, וזה מאוד הרשים אותי. אבל במצב אוטומטי הוא נוראי - לפעמים הוא לא יוריד הילוך, גם מסל"ד נמוך יחסית מתחת 4000 בלחיצה מלאה על הדוושה, ורק מתג הקיקדאון יעזור. יחסי ההעברה מגוחכים - יש שישה הילוכים, השישי תיאורטי, בין השלישי לרביעי יש בור עצום (משהו כמו 6000 סל"ד בשלישי הופכים לקצת פחות מ4000 ברביעי או משהו כזה), חמישי ורביעי כבר יותר קרובים. למה? למה לא חילקתם את היחסים נכון בשביל שהאוטו יסע נורמלי עם המנוע החלשלוש הזה? ולמה התיבה עובדת במצב all or nothing - או שתגיע למתג קיקדאון, או שלא נוסעים בכלל היום? אפקטיבית האוטו נוסע בשלישי ורביעי. יצא לי לנהוג קצת על עוד אוטו שעשה בדיוק את זה, אבל למנוע שלו קראו LT1 והיו לו 62 קג"מ מומנט.

 

3. תא הנוסעים. יש כאן כלכך הרבה כשלים שעדיף שנחלק את זה מחדש. בואו ננסה שוב.

 

3. איפה יש תאי אחסון נורמליים בדבר הזה? לא מצאתי איפה לשים את הטלפון (נקסוס 6, אמנם), ואם הטלפון מתחת למערכת, אז איפה הארנק? ומה עם משקפי שמש? אני מתגעגע לגולף חמש שלי, והיא בכלל הייתה בת 9.

 

4. למה הכסאות מרגישים כלכך ספרטניים ושטוחים?

 

5. למה הכל בפנים מרגיש ספרטני? למה הדלתות כלכך קלות וחלולות (בשביל שהאוטו ישקול 1350 ק"ג, שזה משקל פנטסטי, אני יודע, אבל זה לא נעים)? המתגים על ההגה לא הגיוניים. אין כאן MUTE, יש שלושה מתגים שונים (בערך 50%) שמוקדשים לבקרת שיוט (למה צריך כיבוי\הדלקה בrocker switch?). אפילו הפונטים מכוערים. ולמה מנופי האיתות\מגבים ממוקמים בצורה מוזרה? הם רחוקים מההגה, משום מה. והדשבורד דל במידע, שוב אני אזכיר שהגולף 5 שלי עשתה את זה הרבה, הרבה יותר טוב - לפני עשור.

 

6. מרחב: זה אוטו גדול. 4.8 אורך, מרכב סטיישן. חבל שמבפנים, אאוטבק מרגישה גדולה פי שתיים, עם כמעט אותן מידות חיצוניות. אני לא יודע מה מאזדה עשו, ולא ממש חסר מקום בפנים, אבל מבחינת יחס מידות חיצוניות למידות פנים מדובר במכונית יעילה בערך כמו למבורגיני קונטאש. האאוטבק מרגישה ענקית. המאזדה מרגישה קצת יותר גדולה מגולף - אולי בגודל של אוקטביה. מעבר לזה, הגג במאזדה נמוך ואין לי אמנם שום בעיה של מרחב ראש (תודה, לפחות זה) אבל מעצבן להכנס ולצאת ממנה. אגב, אם יש לכם כלב, אז שתדעו שהכלב שלי הרבה יותר נהנה בבגאז' של הגולף מאשר במאזדה: בגולף הוא יכל לעמוד ועוד היה לו חלון אחורי גדול, במאזדה לא ממש. זה מה שקורה כשהגג נמוך והרצפה גבוהה - הכלב נעלב.

 

7. יכולת דינמית: חשבתי שיש כאן בשורה כלשהי. אז להגה יש איזשהו משקל אבל אין באמת תחושה, הבלמים מאכזבים מבחינת רגש (מצטער, היא לא מספיק מהירה בשביל לבדוק דעיכה) - עצי משהו (סוף סוף הצלחתי להבין מה זה המושג הזה שקראתי בעיתונות המקומית לפני שני עשורים! זה כמו ללחוץ על קרש). מה שכן, סטיישן באורך 4.8 על צמיגי ECO זה כיף לא נורמלי בהשוואה למה שהיה לי קודם.

 

מצטער, האוטו פשוט מבאס אותי. היא מרגישה כמו מאזדה 3 גדולה ולא כמו מכונית מקטיגוריה למעלה. אין לי באמת יכולת השוואה מאחר ועבר הרבה זמן מאז שביליתי ממושכות עם מכונית מהסגמנט הזה אבל יש לי איזשהו חשד שמיטב תוצרת אירופה עושה את זה יותר טוב. למעשה, אם אתם חושבים על לקנות אותה, תטיבו לעשות אם תקנו במקום אוקטביה 1.4TSI סטיישן. תקבלו מנוע וגיר עדיפים עשרות מונים (עדיפים? זה ההבדל מבחינתי בין להגיע לעבודה בבוקר ללהזכר איך האוטו נוסע, להתבאס ולקחת יום מחלה), מרחב פנימי דומה עד זהה, תא נוסעים יותר טוב ועוד תחסכו 20K בדרך; רק באסה לוותר על המראות האלו.

 

צריכת הדלק היא 1:10, אני לא מצליח לעשות משהו יותר גרוע לא משנה כמה אני נותן גז, ומצד שני אני לא מתאר לעצמי איך אפשר להגיע לפחות מזה בלי שמשטרה תוריד אותי על הפרעה לתנועה.

 

יש לי עוד בערך חודש איתה, אבל אני באמת מקווה שפחות.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

כבר כתבתי לך שהמעבר לסורנטו דרך ה 6 רק יעשה לך טוב...

 

ה 6 מבחוץ נותנת תחושה של הגזמה בממדים החיצוניים.

 

מעבר לכך, הכל יחסי ומעבר ממכונית ספורטיבית מוצלחת למוביל משפחות זה מהפך ולא התפתחות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

למה אתה סבור שמאזדה זה לא רכב שתקבל בחברת השכרה בחו״ל? [emoji15]

 

עם רוב מה שכתבת לגבי ה6 אני מסכים אגב.

ביליתי שבוע עם אחת שכורה אחרי אוקטביה שכורה, והתאכזבתי.

פורסם

מסכים עם כמעט כל מה שכתבת. אני גם נסעתי יום על שכורה לבנה מאלדן נדמה לי, ולא התלהבתי. סבבה יש מנופים, אחלה גימיק.

אני מסכים שזה באמת מרגיש כמו 3 מגודלת, אין שם תחושת מעבר. מעניינת אותי ה-6 החדשה, טרם יצא לי להיות בתוך אחת.

כל הדור הישן של מאזדה סבל מהרבה מאוד בעיות ביחס למתחרות. לא יודע אם הייתי מעדיף אוקטביה סטיין, אבל סופרב 1.8 בוודאות כן, במיוחד כשמדובר באותם שנתונים.

ביכולת הדינמית כן יש בשורה, ומרגישים את זה בגרסאות עם ה2.5 יותר טוב [תמיד חשבתי זה 2.3]. אולי עם הסורנטו נהיית קשיש מדי :)

אפרופו סורנטו, עשית בחכמה שהלכת על הדיזל, כי אם המנוע 2.0 של ה-6 אכזב אותך היית מתבאס ממש מהבנזין של הסורנטו.

אין מה לעשות, אחרי מנועי טורבו - וכשרוב הנהיגה מנהלתית - קשה להעדיף מכוניות שחיות יותר טוב בסל"ד גבוה כי זה לא נוח וקצת לא פרקטי. מבין לגמרי את האכזבה שלך, זו תחושה שהרבה מרגישים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

יש את מאזדה 6 פרימיום מנוע 2.5

 

אני מאמין ששם הכח גדול רב יותר ואפילו חסכוני אולי יותר?.

 

גם בדורות הקודמים טענו שמנוע 2.0 חלש על מאזדה 6 ואז יש את הגרסה עם המנוע 2.5 שהוא חזק הרבה יותר.

פורסם
כבר כתבתי לך שהמעבר לסורנטו דרך ה 6 רק יעשה לך טוב...

 

ה 6 מבחוץ נותנת תחושה של הגזמה בממדים החיצוניים.

 

מעבר לכך, הכל יחסי ומעבר ממכונית ספורטיבית מוצלחת למוביל משפחות זה מהפך ולא התפתחות.

 

יש משהו נחמד בלרדת בשביל לעלות. לפעמים אנחנו שוכחים כמה טוב לנו ;)

אני מקווה שמערכת היחסים שלי עם הסורנטו תחזיק מעמד ואני לא אתגעגע לאקשן.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
מסכים עם כמעט כל מה שכתבת. אני גם נסעתי יום על שכורה לבנה מאלדן נדמה לי, ולא התלהבתי. סבבה יש מנופים, אחלה גימיק.

אני מסכים שזה באמת מרגיש כמו 3 מגודלת, אין שם תחושת מעבר. מעניינת אותי ה-6 החדשה, טרם יצא לי להיות בתוך אחת.

כל הדור הישן של מאזדה סבל מהרבה מאוד בעיות ביחס למתחרות. לא יודע אם הייתי מעדיף אוקטביה סטיין, אבל סופרב 1.8 בוודאות כן, במיוחד כשמדובר באותם שנתונים.

ביכולת הדינמית כן יש בשורה, ומרגישים את זה בגרסאות עם ה2.5 יותר טוב [תמיד חשבתי זה 2.3]. אולי עם הסורנטו נהיית קשיש מדי :)

אפרופו סורנטו, עשית בחכמה שהלכת על הדיזל, כי אם המנוע 2.0 של ה-6 אכזב אותך היית מתבאס ממש מהבנזין של הסורנטו.

אין מה לעשות, אחרי מנועי טורבו - וכשרוב הנהיגה מנהלתית - קשה להעדיף מכוניות שחיות יותר טוב בסל"ד גבוה כי זה לא נוח וקצת לא פרקטי. מבין לגמרי את האכזבה שלך, זו תחושה שהרבה מרגישים.

 

הסופרב נשמעת לי כלכך רחוקה מה6 שבכוונה לא ציינתי אותה. היא גם קצת יותר יקרה, אבל זה נשמע לי זניח לעומת מה שאתה מקבל - בטח שבחדשה.

אתה צודק לגבי הדיזל בסורנטו וזו הייתה הסיבה שקניתי אותה ולא את הבנזין הזולה יותר. הרבה יותר מאשר ב6, הנינוחות של המנוע והכוח הזמין מאפיינים את הנסיעה באוטו. הסורנטו בנזין נוסעת בסדר כשאתה בסל״ד גבוה אבל זה כלכך לא מתאים לאוטו.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

×
×
  • תוכן חדש...