Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבעלותי דאצ'יה דאסטר דיזל 4 על 4 שנרכשה לפני עשרה חודשים. בחודש האחרון היא היתה שלוש פעמים במוסך לאחר שהטורבו מפסיק לעבוד (לחלוטין, לא זמנית) כשהרכב במהירויות גבוהות. אני משתדל להיות אזרח שומר חוק, אבל כמי שמשייט הרבה בכבישים בינעירוניים קורה שאני מגיע ל-140, ואז הופ! הטורבו שובק, הנורות נדלקות ואני בדרך למוסך. שני מוסכים בדקו את הרכב ושניהם לא מצאו פתרון.

 

האם מישהו חווה זאת (ברכבי דיזל של דאצ'יה או רנו), האם יש עצה? (חוץ מלנסוע לאט, אני משתדל, לא תמיד יוצא).

פורסם

שיחפשו יותר טוב. אין מצב שאין תקלה.

שיתיעצו עם גורמים בחו"ל. כל עוד הרכב באחריות חייבים להוציא מהם את התיקון.

שיחליפו את הטורבו. או אפילו את הרכב. המנוע ברכב זהה למנועים של רנו פלואנס?

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

כאילו למה אתה חושב שעל תקלה יחליפו רכב?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

את הרכב לא יחליפו, אבל את הטורבו כן. זה יקרה אם וכאשר התקלה תופיע גם במוסך או שהטורבינה תפסיק לפעול לגמרי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בבעלותי דאצ'יה דאסטר דיזל 4 על 4 שנרכשה לפני עשרה חודשים. בחודש האחרון היא היתה שלוש פעמים במוסך לאחר שהטורבו מפסיק לעבוד (לחלוטין, לא זמנית) כשהרכב במהירויות גבוהות. אני משתדל להיות אזרח שומר חוק, אבל כמי שמשייט הרבה בכבישים בינעירוניים קורה שאני מגיע ל-140, ואז הופ! הטורבו שובק, הנורות נדלקות ואני בדרך למוסך. שני מוסכים בדקו את הרכב ושניהם לא מצאו פתרון.

 

האם מישהו חווה זאת (ברכבי דיזל של דאצ'יה או רנו), האם יש עצה? (חוץ מלנסוע לאט, אני משתדל, לא תמיד יוצא).

האם אתה מצפה שמישהו יפליל את עצמו פה בתגובה?

אז בעולם דמיוני כל שהו שבו לפעמים אפשר להגיע לכאלה מהירויות, לא נדלקו לי אף פעם נוריות כל שהן.

מצד שני לעיתים רחוקות אני מגיע לאותו עולם דמיוני.

וכאן יש לי שאלה, האם תמיד זה קורה? לעיתים קרובות? לעיתים רחוקות?

מכיון שאני כאמור ממש לא אינדקיציה.

פורסם
בבעלותי דאצ'יה דאסטר דיזל 4 על 4 שנרכשה לפני עשרה חודשים. בחודש האחרון היא היתה שלוש פעמים במוסך לאחר שהטורבו מפסיק לעבוד (לחלוטין, לא זמנית) כשהרכב במהירויות גבוהות. אני משתדל להיות אזרח שומר חוק, אבל כמי שמשייט הרבה בכבישים בינעירוניים קורה שאני מגיע ל-140, ואז הופ! הטורבו שובק, הנורות נדלקות ואני בדרך למוסך. שני מוסכים בדקו את הרכב ושניהם לא מצאו פתרון.

 

האם מישהו חווה זאת (ברכבי דיזל של דאצ'יה או רנו), האם יש עצה? (חוץ מלנסוע לאט, אני משתדל, לא תמיד יוצא).

 

מה זאת אומרת הטורבו שובק?

אם אני מנסה לתרגם את מה שאתה מתאר למכניקה של מנוע עם טורבו , זה נשמע שהוייסטגייט נפתח לחלוטין והרכב מאבד גדישה.

 

אם המוסך כאלו חסרי תועלת אז תקפוץ לאחד מהמשפרים (תוכל למצוא אותם פה בפורום) ותתקין שעון גדישה , זה יתן לך קצת יותר אינדיקציה למה שקורה (זה לא עניין יקר להתקין שעון כזה).

פורסם

המוסך לא יכול להחליף טורבו רק על סמך הסיפור שלך. זאת הוצאה גדולה מאוד, ודרושים אישורים מיבואן או אפילו יצרן כדי להחליף טורבו באחריות.

פעם היה לי רנו קנגו 2007, אחרי 25 אלף הטורבו הפסיק לעבוד לגמרי. במוסך חיברו את הרכב למחשב ולא ראו שום תקלה שנרשמה. התקלה היתה מכאנית בלבד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
האם אתה מצפה שמישהו יפליל את עצמו פה בתגובה?

אז בעולם דמיוני כל שהו שבו לפעמים אפשר להגיע לכאלה מהירויות, לא נדלקו לי אף פעם נוריות כל שהן.

מצד שני לעיתים רחוקות אני מגיע לאותו עולם דמיוני.

וכאן יש לי שאלה, האם תמיד זה קורה? לעיתים קרובות? לעיתים רחוקות?

מכיון שאני כאמור ממש לא אינדקיציה.

 

 

אני מצטער על התגובה הלא קשורה שלי אבל פשוט הייתי חייב.

 

על מה אתה בדיוק אתה מדבר? על איזו הפללה? מה נראה לי שאם יבוא מישהו ויספר שהוא נוסע על 140 קמ"ש והטורבו שלו בסדר אז מה יקרה? הוא יקבל דו"ח?

 

בסה"כ הוא שואל על תקלה באוטו...לא צריך להגיע לעולמות דמיוניים או לחיות על איזה ענן ולהשתמש בתאורים מוגזמים.

 

ולפותח השרשור - אין לך מה לחפש במוסכים שהם לא מורשי יבואן, יש לך רכב חדש, תדאג שהמוסך יטפל לך בו, גם אם זה אומר להגיע לעולם דימיוני שצריך ליסוע עם האוטו 140 קמ"ש כדי להרגיש את התקלה.

 

מאחל לך הצלחה.

פורסם

הנוסח נכתב כהלצה, אך המידע נכתב בפנים.

ברכבים קודמים שהיו לי הגעתי למהיריות כאלה, אך בדאסטר הייתי במהיריות כאלה לעיתים רחוקות בלבד כך שכאמור מה שחוויתי או למעשה לא חוויתי איננו מהווה אנדיציה.

בפעמים שכן נסעתי כאמור, לא נתקלתי בבעיה כנ"ל.

מכיון שבאופן יחסי אין פה הרבה בעלי דאסטר ופרט דאסטרים 4X4 נתתי לו גם אתר שבו הוא יוכל למצוא נהגי דאסטר רבים.

בכל מקרה אני יכול לציון שאף פעם לא עלה שם דיון של בעיה בטורבו מכל סיבה שהיא.

פורסם

לא נשמע כמו בעיה בטורבו אלא בעיה של תוכנת המנוע שמפעילה הגנות, תבקש שיתקינו מחדש תוכנת ניהול מנוע, אולי זה יעזור

פורסם

מחזק את מבריק.

 

תעצרו את הדיון על המהירות, פה זה פורום טכני.

הוא שילם ממיטב כספו, אם רשום שהרכב מגיע ל180 והוא לא מצליח, זה פאק במוצר.

פורסם

בגלל שזו ההודעה הראשונה של פותח השרשור שזרק כאן פצצה ונעלם (מה גם שלא ברור לי איך אדם מהשורה קובע ש"פתאום" הטורבו מפסיק לעבוד ועוד מדליק שלל נורות שלא מזוהות במוסך) - אני מציע להמתין וקודם כל לוודא שהמקרה אמיתי ולא ניסיון להטריל כמו שקרה כאן כבר פעם או פעמיים.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
לא נשמע כמו בעיה בטורבו אלא בעיה של תוכנת המנוע שמפעילה הגנות, תבקש שיתקינו מחדש תוכנת ניהול מנוע, אולי זה יעזור

יכול להיות שמחשב מנוע מפעיל הגנה ומגביל גדישה וסל"ד אבל זה קורה בעקבות תקלה כלשהי שהוא זיהה, כדי למנוע נזק גדול יותר.

 

וחייב להירשם קוד תקלה.

 

 

 

ומצטרף כמובן לאיתמר- פותח השישור, אתה יכול להיות ספציפי יותר?

איזה נורות נדלקות? יש צילום של לוח שעונים עם נורות דולקות?

איך התבצעה נסיעה למוסך? איך האוטו נסע? לאיזה מהירות וסל"ד מצליח להגיע?

 

האם כיבוי/התנעה של המנוע מעלים את התקלה?

 

 

×
×
  • תוכן חדש...