Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן רציתי לשאול לגבי צמיגי viking מידה 185/60/r14

שמספקים 'דודי נאסה' בירושלים

נעשה לי על סט 4 צמיגים מחיר שמאוד מתאים לי , והוא מאוד המליץ לי עליהם ואמר לי שהם גרמניים ואיכותיים

רציתי לשמוע חוות דעת לפני רכישה מישהו שמכיר או בעלי הצמיגים , תודה רבה

פורסם

החברה לא שייכת לחברה שציינת, אלא לקונטיננטל שהיא אכן חברה גרמנית.

החברה שציינת מייצרת ומשווקת את המותג וייקינג באזור מלזיה.

פורסם

קראתי דברים טובים על התוצרת, בעיקר על צמיגי החורף שלא רלוונטיים לארצנו. אכן החברה שייכת לקונטיננטל הגרמנית ומיוצרים בנורווגיה.

 

אשמח לשמוע שני דברים:

1. מה המחיר שהוצע לך? האם הוא שונה מהמחיר המפורסם באתר?

2. אם וכאשר תרכוש את הצמיגים נשמח אם תעלה חוות דעת מפורטת לטובת משתמשי הפורום.

פורסם
קראתי דברים טובים על התוצרת, בעיקר על צמיגי החורף שלא רלוונטיים לארצנו. אכן החברה שייכת לקונטיננטל הגרמנית ומיוצרים בנורווגיה.

 

אשמח לשמוע שני דברים:

1. מה המחיר שהוצע לך? האם הוא שונה מהמחיר המפורסם באתר?

2. אם וכאשר תרכוש את הצמיגים נשמח אם תעלה חוות דעת מפורטת לטובת משתמשי הפורום.

 

המחיר שהוצע לי הוא 800 ש"ח לסט כולל הרכבה ואיזון

אך חשוב להזכיר שחברה שלי חברה של הילדה של הבעלים והמחיר ניתן לי ישירות ממנו

 

לגבי חוות דעת לאחר קניה אני אשאיר את זה למנוסים ממני ועדיין אשמח לעוד חוות דעת

מיכוון שאף פעם לא לקחתי את עניין הצמיגים ברצינות וניסיון עם צמיגים אין לי כ"כ , רק לומד מחברי הפורום

פורסם

אז זה בעצם השאלה שלי כאן , האם לרכוש אותם או לחפש לי חברה ודגם צמיגים אחרת

 

ועוד שאלה , המידה שלי ברישיון 13 , אני עולה למידה 14 , עכשיו מאוד מאוד רציתי חתך יותר נמוך , הייתי שמח ל 185/50/14 , או בכלל 195/50/14 , והבנתי שיש הבדל גם בין חתך 60 שזה מה שמאושר לי לבין 55 שניהם עם רוחב 185

מה דעתכם , כדאי לי לשמור פשוט את הצמיגים והגנטים הישנים שלי 13 ולפני טסט לשנות , או לשנות למידה 14 ולהיות פשוט עם 14 וחתך נמוך או להשאר במה שמותר לי ולאשר

קיים בכלל צמיגים במידות שאמרתי במחירים לא מטורפים ? או קיים בכלל ?

פורסם

אם אתה אוהב כאבי ראש וחפירות ולהסתכן בהורדה מהכביש בכל מפגש עם שוטר, לך על זה. אחרת תצמד למידות שמאושרות לרכב שלך.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...