Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישה של מתקן תמי 4 יד שניה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים. מעוניין לרכוש אחד לסבתי. ראיתי ביד 2 כל מיני מכשירים של תמי 4, בטווח של בין 500-800 שקלים. איך עובד העסק ? יש משהו לבדוק חוץ משהמתקן מוציא מים חמים/קרים? האם זה סיפור להתקין אותו ? האם אפשר ליצור קשר עם חברת תמי 4 בשביל פילטר ואולי התקנה ?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

אוקיי. רכשתי מכשיר. רציתי לשאול מה עדיף , להצטרף לשירות של תמי 4 כולל טכנאי, תיקונים, שתי פילטרים בשנה ונורה ב-51 ללא התחייבות או לקנות לבד פילטרים ונורה? באמת כזה קריטי להחליף פילטר כל חצי שנה ונורה כל שנה או שזה אינטרס כלכלי של החברה? מה תפקיד הנורה בכלל ?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

אנחנו קיבלנו את שלנו במתנה מקרוב משפחה שסיים את תקופת המנוי שלו והשאיר אצלו את התמי 4.

אנחנו הצטרפנו לשירות ל3 שנים. קח בחשבון (אם לא אמרו לך בדוק שנית) שמדובר בשירות עם אחריות לבר המים "מפגוש לפגוש", כך שאם משהו קורה טכנאי מגיע אליך הביתה ומחליף מה שצריך להחליף כולל השארת בר חליפי במידת הצורך.

לדעתי קריטי להחליף פילטר כל חצי שנה (ממליצים בארה"ב אפילו כל 3 חודשים, רק פה בארץ עם איכות המים "המהוללת" פה מתעקשים להחליף כל חצי שנה). אם הייתי יכול הייתי מחליף כל 3 חודשים. לגבי נורת UV-קוטלת לך חלק גדול מהחיידקים שם.

פורסם

מדובר על עלות של 51 לחודש ללא התחייבות כולל ביקורי טכנאי וכולל אחריות וכולל 2 פילטרים ונורה.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

הכי טוב לעשות מעקף, לשים מערכת סינון נורמלית ולא הפילטר

המסכן שיש בבר עצמו, והעלות הופכת ל 150 שקל בשנה.

נכון, יש את. העלות הראשונית, אבל תוך שנה אתה מכסה

את ההפרש, ומקבל מים באיכות טובה בהרבה. לגבי האחריות, במחיר שהם גובים

תוכל לרכוש כל שנה מכשיר יד 2 נוסף...

פורסם

לי יש את הברז הפשוט והטוב, אין שם מה שיתקלקל, מנורה וסנן החלפתי לראשונה לאחר כמעט 3 שנים

את התמי4 לקחתי כי אני אוהב את הטעם ועד שהטעם לא התחיל להתקלקל לא הייתה לי סיבה להחליף. אגב, שמתי סנן חליפי של פיליפס ללא שינוי בטעם.

 

בניגוד למה שנאמר כאן ומה שהחברות רוצות שנחשוב, המים בארצנו הם באיכות טובה, אבל משום מה נכנס לתודעה הישראלית שהמים על הפנים וכל החברות הבר-שקר-כלשהוא האלו משגשגות.

אף אחד לא חטף חיידקים או מחלה מלשתות מים מהברז.

 

את המים של התינוקות שלי אני מרתיח מהברז ולא מהתמי 4 - ככה אמרו לי בבית חולים.

פורסם

מסכים עם המגיב שמעליי.

גם אני קיבלתי במתנה מכשיר תמי 4אני לא תמיד מחליף כל 1/2 שנה ואין שום בעיית טעם לוואי. לגבי נורה כמה טכנאים כבר אמרו לי שאין מה להתרגש מן ההנחיה להחליף כל שנה. נכון להיום אני מבסוט.

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

אני שותה מי ברז. טעימים ובאיכות לא פחותה מהמסוננים למיניהם. אולי יותר טובה, כיון שהמסננים הם יופי של כר לצמיחת חיידקים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מסכים עם המגיב שמעליי.

גם אני קיבלתי במתנה מכשיר תמי 4אני לא תמיד מחליף כל 1/2 שנה ואין שום בעיית טעם לוואי. לגבי נורה כמה טכנאים כבר אמרו לי שאין מה להתרגש מן ההנחיה להחליף כל שנה. נכון להיום אני מבסוט.

יכול להיות מציאות שהמכשיר יעבוד גם ללא החלפת נורה ?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

למעשה כל עוד הנורה לא נשרפה ולא מקולקלת המכשיר שלך יכול לעבוד. לדעת רבים הנורה קוטלת חיידקים ואי החלפת ה כל שנה לא מבצעת את עבודתה ביעילות. אני לא חושב כך למרות שידוע לי שיש דברים בגו. בכל אופן במדיניות שאני נוקט אני לא מקפיד להחליף תדיר. רק מתי שבא לי.

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

×
×
  • תוכן חדש...