Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתחיל מזה שאני ממש לא מבין שומדבר בעיניין.... חחחחחח אז לא לצחוק עליי



:wink:

 

דבר שני, ראיתי באיזה שהוא מקום בפרטים של הרדיו דיסק שיש לו יציאה לסאב...

אין מצב???

פורסם

*לא נתת הסבר מקצועי למה לא אפשר לחבר.

*לא נתת הסבר מה התוצאה אם הוא יחבר.

 

http://shopping.walla.co.il/shopmind%5Fsites/autoam/product.asp?pf_id=HLTSWX30&group_id=402&super_dept_id=

 

יש סאבים שמיעדים לחיבור לרדיו דיסק....אם לא ידעת. והם מייצרים באס דיי חזק.

 

בקיצור אני מחכה להסבר מימך.....למה אי אפשר וכול ההשלכות שמסביב.

 

בוגינדה....אל תקח ללב כול תגובה של המשתמשים פה. חלקם נותנים תגובות שגויות.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

אתה הגאון מבינינו לא, אתה מכיר סאבים בחיבור ל HU לא, אז תסביר.

 

רוב הHU נותנים בין 15-25RMS מעניין איזה סאב יפעל טוב עם 40RMS, למרות שלא מומלץ לגשר HU.

פורסם

מהקצת שאני מבין לא ניתן לחבר ישירות את הסאב לרדיו דיסק

היציאה שיש ברדיו דיסק היא בשביל שתוכל לשלוט עליו מהרדיו דיסק דרך מגבר

את הסאב מחברים למגבר ומהמגבר מושכים rca לפאנל ואז אתה יכול לשלוט על הבס

מקווה שעזרתי

מגאן קופה 1.6

פורסם

שרשמת לא מומלץ לגשר רדיו דיסקים...........אתה ידעת בכלל שאי אפשר לגשר? ואם אתה לא יודע אני ילמד אותך.

 

ולא מגשרים יציאות של רדיו דיסקים יש סוג של חיבור שונה. אם לא תדע איזה אני ישמח ללמד אותך.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

אין מה לעזור, זה ידוע, היציאה (RCA), נפרדת לסאב כדי שתוכל לתכום אותו בנפרד.

 

אייל סאב אקטיבי כולל בתוכו מגבר, ולכן זה כמו לומר סאב + מגבר וזה לא ממש משנה אם הוא בתוך או מחוץ לתיבה.

פורסם

למה האיי אפשר לגשר?

 

 

אם אני לא טועה פעם דיברנו על זה הדיבור היה על זה אפשר אבל דיי מסוכן כי הרדיו דיסק יש ישרף

 

או שדיברנו על משהוא אחר אני לא ממש זוכר:|

פורסם

מדובר בטכנולוגיית IC, אשר כבר מגושרת בתוך עצמה.

 

מדובר בזוגות ערוצים, אשר מגושרים .....

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

יפה. אז אי אפשר לגשר על גישור

הפיתרון היחיד הוא חיבור שני יציאות במקביל אבל רק במכשירים שתומכים בזה.

וכך מקבלים כ30-35WRMS. כי שתי יציאות במקביל יתנו יותר זרם מאחת.

 

"שי כנראה שידע תאורתי כן עוזר במשהו אהה"

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

×
×
  • תוכן חדש...