Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טורים גבוהים לאחר אינפוזיה


יניב_ה
שימו לב! השרשור הזה בן 7064 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שנית וחובה עליך לדעת , שברכב בעל מערכת הזרקה. אין בורג להורדת טורים!!

 

 

צביקה, הרשה לי לתקן אותך, ב-205GTI למשל יש הזרקת דלק, וניתן לכוון טורים בבורג.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוזכר פה כיוון מצערת ....

יכול להיות שניקוי המצערת מאפשר עכשיו זרימה טובה יותר של אויר ובכך נוצר סל"ד גבוה ?

האם יש כיוון הגבלה למינימום סגירת המצערת שנקבע ע"פ המצב הקודם (המפוייח) ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פניתי לאביחי (הידוע בכינוי max-boost),

אני חייב לציין שהשירות היה אדיב מאד (במיוחד כשהוא ידע שאני מגיע אליו דרך הפורום) והטיפול היה מהיר (אפילו לא חיכיתי בתור).

הבעיה נפתרה בדיוק לאחר 5 דקות עבודה...

ממליץ בחום לכל מי שנתקל בבעיות מהסוג ו/או רוצה לעשות איזה שינוי ברכב. במיוחד לבעלי קבוצת פולקסוואגן-אאודי-סיאט.

אני באמת חושב שצריך לעשות שרשור "דביק" כמו שהוזכר פה פעם אך משום מה לא נפתח כזה. שרשור עם המלצות לחברי הפורום על בעלי מקצוע שראויים לציון פה באתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה איזה שגיאה בקשר לחישן האויר..

אני לא יכול להגיד במדויק יותר כי אני לא הכי יודע. אני מאמין שאביחי יוכל לומר טוב יותר ממני.

בכל מקרה, זה נפתר ע"י איפוס/שחזור/תיקון הגדרות המחשב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על הפירגון!

דבר ראשון חיברתי מחשב כדי לעשות דיאגנוזה לרכב ואז ראיתי שהמצערת לא מכוונת כראוי המיצערת בסיאט מופעלת על ידי כבל אבל הכיוונון שלה בסרק הוא אלקטרוני

התחברתי למחשב של הרכב וכיונתי את המיצערת למצב אופטימלי ולאחר מכן על ידי פקודה שיחזרתי את ההגדרות המקוריות של כל החיישנים ברכב לכיוונון שאיתם יצא הרכב מהמפעל

מה שגרם לסלד לחזור ל900

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שנית וחובה עליך לדעת , שברכב בעל מערכת הזרקה. אין בורג להורדת טורים!!

בברכה

צביקה

טעות. יש מערכות הזרקה עם אפשרות לכוון סל"ד סרק ע"י בורג. לדוגמא:

דהייטסו, פז'ו, מיצובישי, טויוטה, מזדה ולאנצ'יה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7064 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...