Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

הגעתי במיוחד מהצפון לראשון לציון על מנת לבדוק סיאט איביזה שנת 2010 יד 1 עם 70000 ק"מ.

ראיתי את האוטו והחלטתי מיוזמתי להיכנס לקומפיוטסט בראשל"צ על מנת לבדוק את הרכב,

יש לציין שערב לפני חיפשתי מכוני בדיקה באינטרנט בראשל"צ ונתקלתי רק במכון הזה.

אמרתי למוכר שאני מעוניין לבדוק במכון הנ"ל והוא אמר שאין לו בעיה,

אחרי שהבדיקה החלה ראיתי את המנהל שם מגיע למוכר ולוחץ לו את היד,

לאחר מכן שאלתי בתמימות את המוכר אם הוא מכיר את המנהל של המכון טסטים הנ"ל והוא ענה לי שכן

ושהם מכרים כבר 15 שנה ...

כבר אז התחלתי לחשוד אבל כבר שילמתי והבדיקה החלה אז לא יכולתי לעשות כלום,

פשוט שתקתי והמתנתי שהבוחן יסייים את הבדיקה.

 

לאחר חצי שעה הבוחן קרא לי לחדר המתנה ומסר לי את תוצאות הבדיקה,

הייתי בהלם, אך יכול להיות שרכב יצא כל כך טוב בבדיקה?

אני בחיים לא ראיתי בדיקה כל כך נקייה ..

 

אני ממש מפחד לקנות את הרכב הנ"ל לאור הממצאים,

מישהו יכול לתת חוות דעת ?

bdika.jpg

פורסם

הבדיקה אכן מושלמת.

 

אפילו כמה כסת"חים הקבועים שלהם לא רשמו:

- בולמי זעזעוים חלשים

- לתקן זוויות היגוי

 

נדיר גם כן לראות שאין בכלל תקוני פח וצבע.

 

מצד שני זה מכון די מכובד ולא נראה לי שישקר במצח נחושה.

מלכתחילה כדאי לבחור את המכון לא הכי קרוב למקום מגוריו של המוכר.

בגוש דן הכל קרוב: יש מכון בראשון מערב, יש 2-3 מכונים בחולון, יש ברמלה וברחובות.

 

לפי הבדיקה כן הייתי רוכש את הרכב. מה שכן כדי לישון בשקט תבקש מהמוכר לבצע עוד בדיקה ואז אם הכל בסדר לסגור את העסקה במקום.

פורסם

בעבר היה כאן בפורום בחור בשם עמית שעבד במכון הזה, האם אתה עדיין כאן?

 

אולי הוא יוכל לשפוך קצת אור.

 

האם יש לרכב היסטוריית טיפולים? תנסה לבדוק באיזה מוסך טופל ולבדוק במוסך מה בוצע ברכב. זה ייתן לך מידע נוסף על מצבו ומה עבר עליו.

פורסם

בסוף ירדתי מהרכב לגמרי... עדיף להפסיד 500 ש"ח בדיקה מאשר להסתכן במצב הזה.

להבא אני יקח את המוכר לבדיקה במכון שלא נמצא בעיר מגוריו.

 

הבדיקה נראית לי נקיה מדי לרכב בן 5 שנים.. פשוט לא יכול להיות .. משהו מסריח ואני תפסתי מרחק.

פורסם

אני לא חושב שאלה ממצאים חריגים לרכב מהשנתון הזה שבאמת שמור. ראיתי דווקא לא מעט בדיקות כאלה לשנתונים האלה, וגם ידעתי שאותם בעלי רכבים שמרו בקנאות ותחזקו כיאות את רכבם.

 

אלא שלאור ההיכרות של מנהל המכון והמוכר, חשדך מוצדק.

פורסם

אם העסקה לא מרגישה לך נכונה, אז טוב שירדת ממנה.

ולהבא - תכנס למכון בדיקות שהמוכר לא מכיר. זה עדיף.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

אני לא הייתי פוסל את הרכב אם יש לו היסטוריית טיפולים מלאה בחברה אבל כן הייתי ניגש איתו למוסך מורשה יבואן מוציא היסטוריית טיפולים מוודא מתי הטיפול הבא וכמה העלות שלו ומתי החליפו טיימינג (שעולה הרבה כסף אבל זה אחת ל 3 שנים או 90K הקודם מבניהם), מבקש שיעשו בדיקה כללית לרכב ובמקביל מבקש מבעל הרכב שיראה לך העדר תביעות כנגד הביטוח.

במיוחד שזה מכון כמו קומפיוטסט שזו רשת גדולה, לא הייתי פוסל את הרכב בגלל זה. במשפחה שלי יש נסיון טוב עם מנוע ה 1.4 גיר רגיל רק צריך לוודא שטופל לפי הספר.

אבל זו דעתי... ואם אתה לא שלם עם ההחלטה אל תקנה.

 

אגב למצוא מכון בדיקה שהמוכר לא מכיר זו לא תמיד משימה פשוטה כי יש סוחרים שמתחזים לאנשים פרטיים ומוכרים רכבים עם תו סוחר כשאתה מגיע איתם לבנק הדואר לבצע העברת בעלות (נתקלתי כבר בכמה כאלו ואת זה אפשר אולי לדעת אם הרכב לא רשום על בעל הרכב).

עריכה אחרונה על ידי itamarg
×
×
  • תוכן חדש...