Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הנ"ל של חבר הגיע ל180K ורוצה לעשות טיפול, את הטיפול אני מבצע.

מתכנן להחליף:

פלאגים

מים לרדיאטור

מסנן שמן

שמן מנוע

מסנן דלק

מסנן תה"ל

שמן תה"ל

מסנן אוויר

פילטר מזגן

רצועת אביזרים

אטם מכסה שסתומים

צנרת גומי כללית במידת הצורך.

 

עוד לא ניגשתי להסתכל על הרכב ואני לא מכיר את הרכב מהעבר, ורק מחר אחרי שאציץ אחליט איזה חלקים להגיד לו לקנות בשביל הטיפול.

דגשים מסויימים למנוע הספציפי הזה?

דגשים מסויימים ספציפיים לטיפול 180K?

תודה.

פורסם (נערך)

כל הכבוד על הסיוע לחבר,

 

קח את כל המידע על המנוע מאוטודאטה, בהנחה שמדובר ב-3ZZ-FE עם 110 כ"ס:

 

COROLLA.pdf

 

רצועת אביזרים:

 

https://drive.google.com/file/d/0Bwe2hxLOMN4ocURJbUV2S19ES0U/view?usp=sharing

 

פילטר מזגן ועוד:

 

https://drive.google.com/file/d/0Bwe2hxLOMN4odHY5bTAxZC1RVkk/view?usp=sharing

 

וקצת על החלפת פילטר שמן, שמן , ופילטר אוויר:

 

http://up415.siz.co.il/up2/z4mkwjnzdkyc.png

 

http://up415.siz.co.il/up1/zjjum2wo4izh.png

 

http://up415.siz.co.il/up1/zjddynmjxgrr.png

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם

תודה רבה על העזרה, הצצתי כבר באוטודטה ראיתי את זה.

האם הורדת האגן שמן תיבת הילוכים בעייתית ברכב? או כלים בייתים יספיקו?

יש עוד משהו שהרכב אמור לעבור טיפול ב180K חוץ ממה שציינתי?

פורסם

מדובר ברכב סופר אמין. חבר טוב שלי נוסע באחת כזאת שמתקרבת לאיזור ה 600,000 ק"מ. כן, קראתם נכון, שש מאות אלף ק"מ. האוטו צורך שמן אבל נוסע בצורה מופלאה. מדובר במנוע המקורי של הרכב. לא הוחלף מעולם.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

אהלן,

עד כמה שזכור לי הקורולות האלו מאוד נוחות לטיפול, ככה שאם יש לך קצת נסיון מטיפולים אחרים תסתדר פה טוב,

אגב, לרכב יש שרשרת או רצועה טטימינג?

אם יש רצועה ולא החליפו אותה תבדוק את מצבה על הדרך.

אם תצטרך עוד זוג ידיים או כלים, אני מניח שיש פה אנשים שישמחו לעזור לך בעבודה.

רועי

פורסם
מדובר ברכב סופר אמין. חבר טוב שלי נוסע באחת כזאת שמתקרבת לאיזור ה 600,000 ק"מ. כן, קראתם נכון, שש מאות אלף ק"מ. האוטו צורך שמן אבל נוסע בצורה מופלאה. מדובר במנוע המקורי של הרכב. לא הוחלף מעולם.

 

WTF? אני מבין שהמנועים האלו מחזיקים 300 ו400 בכיף, אבל 600 ?

ד"א, האכילת שמן תקפה גם למנוע הקודם, 4A-FE.

 

קצת מעיק שכל פחות מ3000 ק"מ צריך למלא שמן, אבל זה החסרון היחיד לדעתי במנועים האלו.

פורסם
מדובר ברכב סופר אמין. חבר טוב שלי נוסע באחת כזאת שמתקרבת לאיזור ה 600,000 ק"מ. כן, קראתם נכון, שש מאות אלף ק"מ. האוטו צורך שמן אבל נוסע בצורה מופלאה. מדובר במנוע המקורי של הרכב. לא הוחלף מעולם.

ידני או אוט'? עברה החלפת גיר אם זה אוט'?

 

וכן אושריקו, שמעתי על לפחות 2 רכבים כאלה עם חצי מיליון ק"מ.

פורסם

איך אוכל לדעת בוודאות אם יש שרשרת או רצועה? בכוונה לא העלתי את הנושא כי הייתי בטוח שיש שרשרת.

 

וסתם ד"א, הפיאט טמפרה שהייתה לנו עברה קצת יותר מ800 אלף, אומנם עברה בחייה 2 ראשי מנוע וחריטת בלוק מנוע אבל עברה, נמסרה בתוכנית הגריטה עקב ריבוי תקלות חשמל וקלאץ ששבק חיים ששבר את קש הגמל.

הרכב היה שנת 92, מנוע 1400 ידני, הייתה אצלינו מהחברה (נמסרה לגריטה כיד ראשונה) ולא הוחלף אף פעם גיר.

פורסם

אני גם מתקרב ל 180.000 קילומטר ברכב זהה. בטיפול האחרון לפני שנה בערך עשיתי פלאשניג למנוע

וצריכת השמן ירדה פלאים. מעבר לזה לא היו שום בעיות. רכב באמת אמין.

 

אין צורך להחליף רצועה כי זה אכן שרשרת.

×
×
  • תוכן חדש...