Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

רכב מזדה 3 שנת 2015 יד 01.

עבר תאונה יחסית קלה בצד שמאל של הרכב,כלומר אין פגיעה ב"שאסי" הפגיעה היא בפגושים ,מראות,דלת,ופנסים.

לאחר הערכת שמאי של חברת הביטוח:

שווי התיקון הוא 48 אלף שקל ללא מע"מ. נקבע ירידת ערך של 18%.

אני רוצה לציין שעלות הטיפול נראית תמוהה מוגזמת וכנראה כוללת החלפת מרכיבים רבים שלא ברור אם דרושים.

חברת הביטוח מציעה לפנינו 2 אופציות:

1. לקבל החזר של 118 אלף על הרכב.

2. לתקנו ללא קבלת שום החזר על ירידת ערך! כי הטיפול "יקר מידי"

האם זה חוקי? האם מותר לחברת הביטוח לדרוש זאת?הרי השמאי שלהם קבע ירידת ערך -מותר להם לא לשלם את מה שהם קבעו בעצמם?

בכבוד רב ותודה על העזרה.

פורסם

עלות התיקון גבוהה מאחר ולא מתקנים אלא מחליפים הכל בחדש.

חברת הביטוח חייבת לשלם ירידת ערך, במידה והיא לא משלמת תתבע בבית משפט את חברת הביטוח

פורסם
עלות התיקון גבוהה מאחר ולא מתקנים אלא מחליפים הכל בחדש.

חברת הביטוח חייבת לשלם ירידת ערך, במידה והיא לא משלמת תתבע בבית משפט את חברת הביטוח

 

אך שים לב שלפי קביעת השמאי , הרכב אמור לרדת מהכביש ולא מתוקן , רק התיקון זה 48 אלף שקל (ללא מעמ) ושווי הרכב פי 2 מזה, ע"פ רוב הפוליסות הקיימות, רכב מ40 / 50 אחוז ומעלה סביר להניח שלא יתוקנו אלא יימכרו לשרידים לפירוק או שיקום (לפי אחוזי הנזק המדוייקים)

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם (נערך)

כנראה זאת הכוונה של חברת הביטוח במידה ובעל הרכב יבחר לקבל אופציה ראשונה, החזר כספי. הרכב יוכרז כאובדן להלכה, יתוקן ויימכר לסוחר.

במקום בעל הרכב הייתי לוקח את הכסף.

אם נקבעה ירידת ערך של 18%, בעתיד במכירה היא תהיה יותר גדולה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...