Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. כרגע יש לי 206xs ששווה בערך 10. אני מעוניין להתקדם לרכב חזק יותר, ידני, ובעל שישה הילוכים. הדגם של הלאון שאני מפנטז עליו כבר שנים הוא ה-1.8T מהשנים שהחליפו את הדשבורד כמדומני 2009-2012. נכון לכרגע התקציב שאוכל להעמיד הוא 50 לאחר מכירת הרכב הנוכחי ומניח שאקח עוד הלוואה קטנה. אהבתי גם את הצורה החדשה של הלאון אבל אין תקציב. האם יש איזה שהוא מקום שאוכל לבצע טרייד ולקבל מימון ? האם ישנם עוד רכבים בסגנון של הלאון שיכנסו בתקציב? כמה אמור לעלות ביטוח לנהג מעל 30 ? אשמח לקבל כל מידע לגבי הרכב גם מכאלה שמחזיקים בו. תודה רבה.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

בסגנון של הלאון הכוונה משפחתית ידנית, אולי עם מנוע חזק יותר.

בתקציב הזה , קשה למצוא אבל יש את הבראבו עם המנוע טורבו הידנית.

פורסם

על הלאון שלי אני משלם 4 וחצי מקיף+ חובה.

כמובן עבר ביטוחי נקי.

ממליץ לך לעשות חיפוש פה קצת יותר מעמיק על הלאון בשנתונים האלה.

פורסם
בסגנון של הלאון הכוונה משפחתית ידנית, אולי עם מנוע חזק יותר.

בתקציב הזה , קשה למצוא אבל יש את הבראבו עם המנוע טורבו הידנית.

 

לא חייבת להיות משפחתית. כן חובה גיר ידני 6 הילוכים ו-160 כ״ס ומעלה .

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
האם 207GTI נכנסת לתקציב?

 

תודה אבל לא מתחבר לצורה שלה. והיא גם בעלת 5 הילוכים.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

סיוויק טייפ R אם תמצא, סיאט איביזה קופרה או FR דור קודם, פולו GTI , מגאן 225 אם תמצא , קליאו ספורט דור 3 משנתון 2008 גם אמורה להכנס לך בתקציב אם תמצא.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

ישבתי וקראתי קצת בכל מיני פורומים ובכולם ראיתי לגבי הליאון מספר דברים שחוזרים על עצמם. הבנתי שמנועים 1.8tsi cda , נוטים לצריכת שמן מטורפת , הרס רינגים , ואוברול למנוע. בנוסף לרצועות בעייתיות למינהם שנוטות להקרע. הבנתי שזה סודר בדגמים של 2012. אני ממש אוהב את הרכב אבל לא בא לי להכנס לבור כלכלי. לגבי ביטוח בדקתי מקיף וחובה יעלה באיזור 4800. לא מתחבר לפולו, איביזה, גולף ושות׳. מגאן 225 וקליאו ספורט נדירות בלוחות. יש פה בעלי לאון שאוכל להתייעץ איתם ? מישהו יכול להציע עוד רעיונות שלא הועלו ?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

×
×
  • תוכן חדש...