Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המחירון זהה

הרכבים שונים - אחד משפחתי השני מנהלים

שתיהן צרפתיות, שתיהן אותו גיר

הסיטרואן עם הידרואקטיב פנאומטי

 

פלואנס 80000 ק"מ, הסיטרואן 100000 ק"מ.

 

חוות דעת והשווה בין השתיים יתקבלו בברכה.

היעד הוא כמובן נסיעות בין עירוניות לעבודה - בסיס יומי של 60 ק"מ לכוון.

 

תודה רבה,

פורסם

יש לי ניסיון רק עם הפלואנס הבנזין מההשכרה .

חוץ מהחסרון העיקרי שלה שהיא פשוט איטית, והחסרונות המובנים של הפלואנס מאז- הרדיו שמצריך רכינה קדימה, זרועות מכסה התא מטען שנכנסות פנימה ומסרבלות העמסה, ואיכות חומרים בינונית מינוס.

מעבר לכך אוטו מאוד נוח, מנוע פשוט ויתרון לקונה בזכות ערך נמוך.

פורסם

הסיטרואן בוודאות תהיה נוחה יותר, ויקרה יותר לאחזקה. בסיטרואן אני מעריך שמדובר במנוע 2000 הותיק עם אמינות מוכחת. אני הייתי הולך על הסיטרואן.

 

שני הדגמים אגב ממש לא להיט בשוק המשומשות ( אבל מה שקונים בזול מוכרים בזול )

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

כאחד שמחזיק C5 מבציר 2009 הרכב מפגין אמינות בתנאי שלא טופל באחזקת שבר או לא לפי הוראות הייצרן.

צריך להקפיד על טיפולים בזמן.

כל שנה או 20.000 ק"מ בחלקים מקוריים.

בעיניין האחזקה השוטפת אני חולק על zvit.

טיפול קטן במוסך מורשה יבואן 550 ש"ח כולל מע"מ.

טיפול גדול במוסך מורשה יבואן 850 ש"ח כולל מע"מ.

 

בעיניין השני אני מסכים עם zvit.

קונים בזול ומוכרים בזול.

עריכה אחרונה על ידי רונן שחפ
פורסם

ה-C5 מפגינה אמינות טובה יותר מהמוניטין שיש לה. כפי שאמרו לפני, הכל תלוי איך טיפלו בה הבעלים הקודמים.

פורסם
ל yaronc הסטיגמות לא היו נכונות גם אז.

 

זאת בדיוק משמעות המילה סטיגמה, ובין היתר בגלל זה סיטרואן סובלת עד היום.

×
×
  • תוכן חדש...